Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kehtaa ostaa banaaneja tai tuorekurkkuja.

N-19
07.05.2017 |

Punastelen ajatustakin siitä että laittaisin liukuhihnalle peniksen näköisiä tarvikkeita. Mitäköhän kaupan kassakin miettii mitä minä niillä oikein teen.
Olenko ihan idiootti?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on päässäsi.

Vierailija
2/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähä sama juttu noiden lenkkimakkaroiden kanssa. Et ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luon merkittäviä katseita nuoriin naisiin, jotka puntaroivat kurkkutiskin luona aprikoiden sopivan "painoisen" kurkun ottamista.

Vierailija
4/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aika usein banaania ja kurkkua. Monesti hävettää, kun kassa varmaan miettii että perseeseenkö mä niitä tungen runkkaillessani. T.Mies.

Vierailija
5/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pervo.

Vierailija
6/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luon merkittäviä katseita nuoriin naisiin, jotka puntaroivat kurkkutiskin luona aprikoiden sopivan "painoisen" kurkun ottamista.

Itse aina puristelen ja kokeilen onko kurkku sopivan napakka :)

Kuka nyt vetistynyttä haluaisi syödä?

Vierailija
7/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupan kassa ja kerran sain yhden naisen punastumaan todella pahasti kun hän osti kyseisiä tuotteita sanomalla" Sulla taitaa olla hedelmäpeliä vissiin tänään tiedossa". Taisin olla hieman ajattelematon, sori.

Vierailija
8/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan aika usein banaania ja kurkkua. Monesti hävettää, kun kassa varmaan miettii että perseeseenkö mä niitä tungen runkkaillessani. T.Mies.

No tuskin miettii, vaan sinä mietit että kassa miettii. Oikea kysymys on se että mistä tuollaisia ajatuksia perinpohjin kumpuaa? Ehkä Freud tietäisi vastauksen.

Vierailija
9/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset, jotka kuluttavat niin paljon energiaa siihen mitä muut ehkä ajattelevat. Ette te ole niin kiinnostavia, kaikki muutkin miettivät niitä ihan omia pikku juttujaan.

Vierailija
10/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina tämä palsta mileen, kun mittailen Lidlin kesäkurpitsoja. Onneksi ostin viimeksi paprikoitakin. Kurkuista täytyy kyllä kokeilla, ovatko niiden päät jo pehmenneet, vaikka syötäväksi ne ostetaan.

Vierailija
11/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hieman vaivaannuttavaa puristella kurkkuja. 

Vierailija
12/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kerralla ison pussillisen banaaneja ja vähintään kolme kurkkua, olen suurkuluttaja. Pitäiskö ostaa vielä niitä avomaankurkkuja kun niissä on niitä nystyröitäkin..

Vierailija
13/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina kurkun kaveriksi tomaattia ja lehtisalaattia etteivät muut ihmettele mitään pervoa minusta.

Vierailija
14/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanon kassalla, että lääkäri käski näitä syömään, jos pervoheviä on hihnalla.

Vierailija
15/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupan kassa ja kerran sain yhden naisen punastumaan todella pahasti kun hän osti kyseisiä tuotteita sanomalla" Sulla taitaa olla hedelmäpeliä vissiin tänään tiedossa". Taisin olla hieman ajattelematon, sori.

Kassan ei pidä ikinä kommentoida asiakkaan ostoksia oma-aloitteisesti, ei edes huumorilla.

Vierailija
16/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää ihmiset, jotka kuluttavat niin paljon energiaa siihen mitä muut ehkä ajattelevat. Ette te ole niin kiinnostavia, kaikki muutkin miettivät niitä ihan omia pikku juttujaan.

Eli että mitähän nuo muut minusta ajattelevat.

Vierailija
17/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En kehtaa ostaa kurkkuja kaupasta.

- No mikset osta kurkkuviipaleita?

- En minä ole mikään pajatso.

Vierailija
18/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla tai kehtaa ostaa munia kaupasta, joku voi luulla että vedän niitä poskeen.

Vierailija
19/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkua ja kondomeja en ehkä kehtaisi ostaa samaan aikaan. 

Vierailija
20/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkkua ja kondomeja en ehkä kehtaisi ostaa samaan aikaan. 

Ja vielä liukkarituubi sekaan niin ei yhtään selvä juttu mitä sillä kurkulla puuhaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän