Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janna ruikuttaa taas haluavansa miehen IS lehden viikonloppulööpissä - ylläri pylläri...

Vierailija
07.05.2017 |

Siellä sen naama koko sivun kokoisena ja otsikoitu, että Janna haluaa miehen. Tätä itkenyt jo pari vuotta julkisuudessa, ja välillä vilautellut tissejä gaaloissa ja biksukuvia. Alkaa toden teolla ottaa päähän tuo akka kun ei missään pääse siitä eroon. Ja missä musiikki, uusi levy, häh?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole aikoihin tullut mieleenkään, että Janna on jonkin sortin laulaja. Kaikesta muusta kyllä ollut esillä, yksityisasioistaan ja miehistään. Eikö hänen vanhempiaan hävetä?

Vierailija
2/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden turhin julkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ihmetyttää että Maarit ja Sami antavat jälkikasvunsa käyttäytyä noin järjettömästi ja lapsellisesti. Heillä on läheiset välit, joten mikseivät he kerro Jannalle että keskittyisi nyt vihdoin musiikkiin eikä lööpeissä toisarvoisista asioista kekkulointiin? Tuolla miehenkipeydellä saa vielä jonkuin vaarallisen stalkkerin peräänsä.

Vierailija
4/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös ihmetyttää että Maarit ja Sami antavat jälkikasvunsa käyttäytyä noin järjettömästi ja lapsellisesti. Heillä on läheiset välit, joten mikseivät he kerro Jannalle että keskittyisi nyt vihdoin musiikkiin eikä lööpeissä toisarvoisista asioista kekkulointiin? Tuolla miehenkipeydellä saa vielä jonkuin vaarallisen stalkkerin peräänsä.

Mitäpä ne aikuiselle lapselleen voivat? Ehkä ovat sanoneetkin ja Janna tekee juuri mitä lystää.

Vierailija
5/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpais mut oon vaan tavis. Musikaalinen olen itsekin kyllä (:

Vierailija
6/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpais mut oon vaan tavis. Musikaalinen olen itsekin kyllä (:

Mene nyt ihmeessä hakemaan tuo rähjäke pois tuolta lööpeistä vinkumasta! 

Vierailija
7/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävä tuo yli-ikäinen epätoivoinen virtsaliisa. Luuleeko saavansa miehen lööpeissä kailottamalla? Jokainen mies tajuaa  ettei enää kykene enää lainkaan yksityiselämään kun tuo syytää kaikki intiimitkin asiat Seiskaan ja IS ja IL.

Vierailija
8/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittävä tuo yli-ikäinen epätoivoinen virtsaliisa. Luuleeko saavansa miehen lööpeissä kailottamalla? Jokainen mies tajuaa  ettei enää kykene enää lainkaan yksityiselämään kun tuo syytää kaikki intiimitkin asiat Seiskaan ja IS ja IL.

Yli-ikäinen? :D Minun mielestä kaunis, eikä näytä tippaakaan vanhalta! Ja eiköhän sillä ottajia olisi, vaikka kuinka! Taidat tietää sen itsekin ;)

N19

Vierailija
9/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannan äänellä ja "laulutaidoilla" ei todellakaan kannata keskittyä musiikkiin. Jotain sellaista tekemistä, jonka osaa, olisi toki hyvä hänenkin löytää.

Vierailija
10/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannalla on hyvä kroppa, mutta epäsuhtainen ja ikävän näköinen naama sekä todella vmäinen luonne. Eli juuri sellainen jota suomalaiset peräkammarin junttimiehet kuolaa, koska  älykäs ei saa olla eikä naamalla ole mitään väliä.

Eiköhän myös komeatkin ja hyvät miehet sellaisia kuolaa...

Vierailija
11/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannan äänellä ja "laulutaidoilla" ei todellakaan kannata keskittyä musiikkiin. Jotain sellaista tekemistä, jonka osaa, olisi toki hyvä hänenkin löytää.

Jannan*