Montako aiempaa seksikumppania maksimissaan hyväksyt tulevalta elämänkumppaniltasi?
Kommentit (32)
Mennyt on mennyttä, in my opinion. Miks vaan vaihtoehdot 1 ja 3? :D
Oishan se siis kiva, ettei ois paneskellut monta sataa naista läpi, mutta toisaalta ei kiinnosta tietää. Toisaalta kiinnostaa, toisaalta ei.
Pääasia, että on minun kanssani nyt ja rakastaa ja kunnioittaa ja on uskollinen minulle.
miten se määrä vaikuttaisi mihinkään?
Riippuu naisen iästä ja siitä kuinka paljon on viettänyt aikaa sinkkuna ja kuinka paljon suhteessa.
Mieluiten otan sellaisen naisen, jolla on ollut yksi vakava parisuhde ennen minua ja sitä ennen voinut olla pari jotain nuoruuden seksikokemusta lyhytaikaisen poikaystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu nolla vaihtoehtoa?
Laitoin senkin, mutta se ei ilmestynyt kyselyyn. Ilmeisen paska kyselysofta, kun pelkällä nollalla on joku eri merkitys kuin vain teksti. Alun perin piti siis olla:
1. 0
2. 1
3. 3
Mitä edellisten seksikumppanien määrä vaikuttaa yhtään mihinkään? Ehkä jos niitä on monta niin on varmaan vaan kokeneempi ja en mä ainakaa valittais ;)
Sanotaan näin että jos niitä alkaa miehellä olla kaksinumeroinen luku niin mies saa jatkaa matkaa.
N40
100 olis maksimi. 50 olis hyvä olla minimi. Silloin olisi jo taidotkin kehittyneet ja jokaiselta kumppanilta opittu jotain hyvää. En missään nimessä haluaisi neitsyttä.
Ei yhtään Lähi-idän tai Afrikan suhdetta. Ne kertovat naisesta enemmän kuin tuhat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä edellisten seksikumppanien määrä vaikuttaa yhtään mihinkään? Ehkä jos niitä on monta niin on varmaan vaan kokeneempi ja en mä ainakaa valittais ;)
Mistä lähtien määrä on korvannut laadun?
Ei mitään väliä aikaisemmilla kumppaneilla joten en voi vastata kyselyyn. N28
Ihan epäolennainen tieto. Mitä väliä.
Jos kemiat kohtaa niin kummankaan aiemmalla elämällä ei ole väliä.
Jos en hae pitkää parisuhdetta, niin mieluiten neitsyt. Jos taas haen pitkää parisuhdetta, niin yksi seksikumppani ja tämän kanssa noin 5 vuotta ollut yhdessä. Tällöin on nähnyt parisuhteen arjen, mutta toisaalta suhde ei ole ollut niin pitkä, että siitä ei pääsisi yli.
Tasan nolla! Tulevan vaimoni immenkalvo tulee olla ehjä. En voisi hyväksyä käytettyä lehmää.
Yksi minua ennen - se on ehdoton maksimi!!
N45