Olen tavannut muuten ihanan miehen, mutta hänellä on kamala etunimi.
Mitä teen? Hän olisi muuten täydellinen mies minulle, mutta en kestä sitä etunimeä eikä hän suostu siihen, että kutsuisin häntä hänen toisella nimellään tai lempinimellä. Kun ehdotin sitä hänelle, hän loukkaantui niin, että oli todella lähellä, että hän ei enää halunnut tavata minua sen jälkeen enää koskaan. En vain voi sille mitään, että en pidä siitä nimestä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon kuuluisia ja menestyneitä Hermaneja.
http://www.ranker.com/list/famous-people-named-herman/reference
En klikannut linkkiä, mutta ekaksi tulee mieleen Pelle Hermanni ja Göring eli onhan näitä. Muuten ihan kätevä nimi tuo Her-man.
Ihan kuin ne I'm with stupid-paidat.
Hyvänen aika!! Ystävälläni on Hermanni niminen poika. Ihana nimi.
Onneton ov kirjoitti:
Hänen nimensä on Herman :-(
En edes tajua, että miten tuo nimi taivutetaan, sillä jos sanon vaikka jostain tavarasta, että se on tämän miehen tavara, niin sanonko, että se on Hermanin, Hermannin vai miten?
Herman - Hermanin
Hermanni - Hermannin
Her man = hänen miehensä
Her man, hänen miehensä mut vain kirjoitettuna. Lausuttuna ei mee noin. Suotta takertua moiseen.
Ala kutsua rakkaaksi tai kullaksi...sillä siitä pääsee.
Minä en kutsu miestäni etunimellä eivätkä hänen perheensä tai ystävänsäkään.
Vierailija kirjoitti:
Onneton ov kirjoitti:
Hänen nimensä on Herman :-(
En edes tajua, että miten tuo nimi taivutetaan, sillä jos sanon vaikka jostain tavarasta, että se on tämän miehen tavara, niin sanonko, että se on Hermanin, Hermannin vai miten?
Sanot vaan, että se on Herkun tavara.
:) !!!
Kiitos nauruista!
Niin ja sit naiset viel kehtaa väittää ettei ole pinnallisia. Jos kerta nimi tuottaa noin paljon ongelmia. Niin menkää roskiin.
Nyt se mies ilmoitti, että meidän seurustelu on loppu, koska kirjoitin tämän viestiketjun tänne ja hän löysi sen täältä tunnistaen sen minun kirjoittamakseni :-(
Itse dumbbasin Sepon pelkästään nimen vuoksi.
Urpo olis ollu oikeesti paha. Herkku on vaan symppis.
Vaikka ap pinnalliselta kuulostaakin, niin ymmärrän vähän. Itselläni on ollut muutaman vuoden ystävä, jonka sukunimeen en ole edelleenkään tottunut. Sukunimi ei ole mikään suvun vanha nimi, vaan äidin itse keksimä. Ja nimi ei mielestäni sovi karskille miehelle, vaan on tyyliltään sellainen hempeä prinsessanimi.
Mies itse sanoo nimen olevan ok. Mutta jostain syystä hän ei koskaan esittele itseään sukunimen kanssa, vaan kertoo vain etunimensä. Tuo seikka ei yhtään auta minua tottumaan hänen koko nimeensä. Pakkohan se on ollut väkisin yrittää, mutta luontevaa ei ole ihan pian.
En klikannut linkkiä, mutta ekaksi tulee mieleen Pelle Hermanni ja Göring eli onhan näitä. Muuten ihan kätevä nimi tuo Her-man.