Kutsuin naisen luokseni syömään - onko Pommac tarpeeksi "hienoa" alkoholitonta juomaa?
Ja kehtaako alkupalaksi tarjota nakkisiiliä laadukkaan sinapin kera? Tarjoaisin Pommacin toki kuoharilaseista.
Kommentit (17)
Jos haluat tarjota alkoholitonta kuohuviinin korviketta, niin suosittelen Lehtikuohua. On paljon "hienompaa" kuin Pommac.
Pommac on oikein hyvä kuoharin korvike. Ruokajuomana mineraalivesi taas on parempi, tai ihan vesi tai maito.
Nakit eivät ole kauhean terveellisiä. Mieluummin vaikka ruissnakseja alkupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tarjota alkoholitonta kuohuviinin korviketta, niin suosittelen Lehtikuohua. On paljon "hienompaa" kuin Pommac.
Ei ikimaailmassa Lehtikuohua! En tiedä voiko pahempaa olla. Olen absolutisti ja todellakin maun puolesta ehdottomasti Pommac tai sitten alkosta alkoholiton kuohuviini. Esim se Freixenet on hyvä.
Etsipä se samanlainen ketju, jonka aloitit ehkä pari kuukautta sitten. Sieltä löytyy ohjeita. Vai poistettiinkohan se?
Juoman ei tarvitse olla hienoa? Entä jos hän ei tykkää pommacista? Juoman voi tarjoilla tavallisesta lasista.
Nakkeja? Etkö voi tehdä itse ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Epäsuositus Lehtikuohulle. Maistuu todella voimakkaasti mustaherukan lehdiltä ja haisee kissanpissalta. Alkosta ja ihan ruokakaupoistakin saa parempiakin alkoholittomia kuohuviinejä ja tavallisia viinejä. Alkoholittomat viinit ovat kehittyneet huimasti viime vuosina.
Alkoholittomista kuohareista parempi vaihtoehto on esim. Korpihillan Kuohuva Kuusenkerkkä, tosin pullo kannattaa avata hyvin varovasti, sillä korkki saattaa lentää mihin sattuu. Ruokakaupan juomista taas Pirkan Kuohujuoma on parempaa kuin Pommac, ei ole yhtä makeaa, vaikka onkin samantyyppistä. Ja uusi Rose Pommac on myös perus-Pommacia parempaa, sillä siinäkin on raikkaampi maku.
Palstalla tosiaan taitaa olla porukkaa, jotka roikkuvat täällä kellon ympäri päivästä ja kuukaudesta toiseen. Ei vanha provokaan mennyt läpi, heti tunnistettiin. Olen vähän surullinen puolestanne, eikö teillä ole muuta elämää?
ap
Pommac on hyvä, mutta söisin mieluummin hyvää pitsaa.
Soita deitillesi ja peru ruokailu. Keksi ihan mikä vaan syy!
Ap, voi tarjota kivennäisvettä ruokajuomaksi, ei tarvitse olla makeaa Pommacia. Kaikki eivät syö nakkeja tai makkaroita, tee vihersalaatti ja paista itse pihvi.
Onks sulla 60-luvun lastenjuhlat teemana? :D
Vierailija kirjoitti:
Pommac on oikein hyvä kuoharin korvike. Ruokajuomana mineraalivesi taas on parempi, tai ihan vesi tai maito.
Maito 😂
Pommac on pahaa, mieluummin vettä.
Totta kai. Toinen hyvä vaihtoehto olisi Vip-appelsiinimehu ja kylmät eineslihapullat.