Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tuli köyhä mummo?

Vierailija
07.05.2017 |

Synnyin perjantaina ja 13. päivä. Ehkä se enteili huonoa. 50-luvulla ei ollut tapana erota. Niin kuitenkin isäni ja äitini päättivät tehdä ja sen takia minua kiusattiin koulussa.

Koulussa olin pätevä; sain stipendejä ja lukioon mennessä keskiarvoni oli 9,7. Siitä se alamäki alkoikin. Kun tulee maalta kaupunkiin ja näkee kaiken sen ihanuuden niin unohtuu oppikirjat. Lukio kuitenkin tuli suoritettua.

Sitten pääsin kesätöihin ja oma raha ja varsinkin sen käyttö oli hienoa. Jäin sille tielle ja jonkun olisi pitänyt potkia minua perseelle, että jatka nyt yliopistoon!

Yliopisto oli kuitenkin ensimmäinen työpaikkani ja siellä mun olisi pitänyt pitää suuni kiinni. Puolustin sairasta työkaveriani ja en yhtään ymmärtänyt, miksi häntä kohdeltiin huonosti. En myöskään ymmärtänyt, että olisi pitänyt olla pomoille mielinkielin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä kamalaa, on hyvin yleistä että koulukiusaaminen tuhoaa henkilön koko loppuelämän.

Vierailija
2/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kauheasti hoksottimia ymmärtääkseen, että kouluttamattomuus ja pomolle vittuilu voi aiheuttaa köyhyyttä. Lisäksi moni tuntuu liikaa luottavan yhteiskunnan tukien ja eläkkeiden tasoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kauheasti hoksottimia ymmärtääkseen, että kouluttamattomuus ja pomolle vittuilu voi aiheuttaa köyhyyttä. Lisäksi moni tuntuu liikaa luottavan yhteiskunnan tukien ja eläkkeiden tasoon.

En minä ainakaan nosta mitään tukia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi