Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITEN pääsen eroon iltasyöpöttelystä? :(

Vierailija
07.05.2017 |

Pitäis pudottaa pari liikakiloa. Syön päivisin hyvin, säännölliset terveelliset ateriat. En napostele, eikä tee mielikään napsia mitään. Sitten tulee ilta, iltapalat on syöty ja lapset nukkumassa. Hetki omaa aikaa, yleensä katson muutamia jaksoja jotain sarjaa. Nälkä ei oo yhtään, eikä janokaan, mutta iskee ihan TÖRKEÄ herkkuhimo. Suklaa on pahin mutta jyrsin kyllä vaikka pahvia, jos ei muuta ole. Jos ei oo mitään "hyvää", oon yhtäkkiä tosi kiukkuinen ja en voi olla ajattelematta niitä mielitekoja. Tosi rasittavaa.

Jotkut ehdottaa vhh, ei auta. (Imetän, joten mikään ihan ketoosi ei nyt edes houkuttele).

Millä tästä mässyilystä pääsee eroon?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla, ollut aina ja oon jo lähempänä 50v. Ennen ei haitannut kun alipainon rajoilla olin mutta nykyään on alkanut kertyä. Pari kiloa jo liikaa.

Vierailija
2/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Koko päivän pystyn noudattamaan mitä hyvänsä diettiä, mutta ilta! - Yritän puuduttaa syömähimoa järsimällä kaakaonibsejä tai auringonkukan siemeniä ym. terveellistä. Ruisleipäpala ilman päällysteitä auttaa. Yksi oikea iltapala kuuluu ohjelmaan n. klo 21-23 välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu aamupala ja lounas ajoissa+ tarvittaessa välipala, ehkäisee juuri niitä iltahimoja. Ja sitten ihan vaan oman käytöksen korjaaminen, jos jo päivällä odotat sitä illan löhöhetkeä sohvalla suklaavuoressa maaten, niin kyllähän sitä mieli alkaa tehdä.

Etkö voisi hemmotella itseäsi jotenkin toisin? Osta vaikka joku spesiaalijalkakylpytuote ja lätrytä jalkoja siinä telkkua katsellessa? Toisena iltana ukko antaa olkapäähieronnan ja kolmantena laitat uuden herkullisen suklaakasvonaamion ja uutta lakkaa kynsiin. (tai ihan vaikka mitä mistä nyt satut nauttimaan...)

Tai Sitten voit ostaa niitä miniporkkanoita, niitä saat napsia menemään vaikka kuinka.

Vierailija
4/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää rasvaa. Se lopettaa noi napostelun tarpeet.

Vierailija
5/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Jotenkin olen tullut itse siihen tulokseen, että se päivä on pelkkää muiden passaamista, itkun ,huudon ja tappelun kuuntelua ja kotihommia pyjamassa aamusta iltaan niin ei sitä mielihyvää saa mistään muusta kuin siitä suklaasta ja hyvästä tv- ohjelmasta.

Kun se päivä on yleensä pelkkää selviytymistä , joskus jopa silkkaa pa''''a. Ihan oikeasti.

Se pikkulapsivaihe, kun seksikin illalla alkaa tuntua kotitöiltä.

Kun ei sitä mielihyvää ihan oikeasti saa enää mistään. Sitä se iltaherkuttelu minun kohdallani ainakin on. Kiloja 10 liikaa.

Vierailija
6/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan päätän, että nyt en syö mitään. Juon vettä tai teetä joka täyttää vatsan.

Vierailija
7/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama.

Jotenkin olen tullut itse siihen tulokseen, että se päivä on pelkkää muiden passaamista, itkun ,huudon ja tappelun kuuntelua ja kotihommia pyjamassa aamusta iltaan niin ei sitä mielihyvää saa mistään muusta kuin siitä suklaasta ja hyvästä tv- ohjelmasta.

Kun se päivä on yleensä pelkkää selviytymistä , joskus jopa silkkaa pa''''a. Ihan oikeasti.

Se pikkulapsivaihe, kun seksikin illalla alkaa tuntua kotitöiltä.

Kun ei sitä mielihyvää ihan oikeasti saa enää mistään. Sitä se iltaherkuttelu minun kohdallani ainakin on. Kiloja 10 liikaa.

Tätähän se juuri on, mutta aika huono palkkio se lopulta on kun on niin huonoksi terveydelle JA ulkonäölle! Jokaisen vaan pitäisi yrittää löytää joku muu juttu, jolla palkita itsensä.

8/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana syödä yksi vuorokauden isoimmista aterioista illalla, vähän riippuen nälästä, olenko ollut illan töissä jne. siinä yhdeksän ja yhdentoista välillä, täydellä mahalla ei jaksa edes ajatella mitään napostelua.

Vierailija
9/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen näin: syön viimeisen kerran noin kuudelta. Odotan tunnin, käyn suihkussa, pesen hampaat eli teen jo iltarutiinit. Se hämää mua jotenkin hassulla tavalla alkamaan yöajan, eikä pesujen jälkeen enää syödä. On toiminut jo puoli vuotta :D

Vierailija
10/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös iltaherkuttelija. Nykyään varaan itselleni terveellistä naposteltavaa, jotta paino ei nousisi aivan mahdottomasti. Esim.pähkinät, porkkanat, hedelmät iltaherkkuina ja tietysti veden juonti auttavat pitämään painon kurissa.

Vierailija
11/11 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös iltaherkuttelija. Nykyään varaan itselleni terveellistä naposteltavaa, jotta paino ei nousisi aivan mahdottomasti. Esim.pähkinät, porkkanat, hedelmät iltaherkkuina ja tietysti veden juonti auttavat pitämään painon kurissa.

Napostelu ei ole terveellistä.