Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vahinkoraskaus paljastui tuulimunaksi, mies ei halua yrittää uudestaan

07.05.2017 |

Olen potenut vauvakuumetta jo jonkin aikaa. Tulin raskaaksi kuparikierukasta huolimatta. Miehen kanssa päätimme jatkaa raskautta, molemmat olivat sitä mieltä. Raskaus paljastui kuitenkin tuulimunaksi rv8. Tyhjennys käynnistettiin lääkkeellisesti kolme päivää sitten.

Nyt kärsin entistäkin pahemmasta vauvakuumeesta, kun tietenkin piti miettiä asiat läpi ja asennoitui kantamaan vastuun sekä innostui vauvan saamisesta. Mies ei kuitenkaan halua yrittää uudestaan vielä aikoihin, ei kuulemma vain tunnu siltä.

Tuntuu, että kaikki kiinnostukseni liittyy nyt lapsen saamiseen. Olin motivoitunut myös muihin asioihin, koska koin ne entistä merkityksellisimmiksi lapsen saamisen myötä. Nyt on vain tyhjä olo. Oikein mikään ei innosta tai kiinnosta. Tuntuu kuin minulta vietiin nyt ainutkertainen tilaisuus saada lapsi, seuraavaa tilaisuutta saakin odotella pidemmän aikaa. Kaikki tuntuu nyt niin turhalta ja merkityksettömältä.

Tämä oli nyt tällainen purkaus lähinnä itseäni varten, mutta olen iloinen jos joku tähän vastaakin.

Onko muilla ollut samankaltaisia kokemuksia? Onko helpottanut ajan kanssa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla