Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko miehen elämä kuplaa vaan

Vierailija
07.05.2017 |

Tutustuin Tinderissä jo pidemmän aikaa sitten mieheen, jolla oli poikkeuksellisen upeat kuvat elämästään, itsestään ja harrastuksistaan ja hyvännäköinen mies muutenkin. Nyt kun olen tuntenut hänet jonkin aikaa, niin kaikki on osoittautunut kuplaksi. Velkaa on hirveästi, käteistä ei yhtään ja koko ajan pitää juoda ja masentaa köyhyys. Merkkivaatteissa kuljetaan. Mistään ei olla valmiita luopumaan, koska kulissit täytyy pitää yllä. Kun homma paljastui, niin mies katosi kuin tuhka tuuleen. Ilmeisesti liian nöyryyttävää, kun tosi elämässä ei ollutkaan prinssi valkoisella ratsulla. Puheet nimittäin oli alussa suuret, että rahaa ja omaisuutta on.... Apua. Onko tämä tavallista? ns. Etelän ilmiö?? Itse olen oppinut siihen, että eletään omien varojen mukaan. Vaikka sitten vähän vaatimattomammin. Ei ole häpeä olla köyhä, mutta rehellinen pitää olla ja siihen pitää ihmissuhteetkin perustaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulissien rakentaminen on ainoa tapa saada naisten huomiota, niin sitten rakennetaan kulissit. Vai olisitko sinä antanut miehelle mahdollisuuden ilman?

Vierailija
2/2 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Ihan jo hymyn ja silmien perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä