Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaalinen jännite minun ja varatun miehen välillä

Vierailija
07.05.2017 |

Miten ihmeessä tässä näin kävi? Mitään emme aio tehdä, sillä olemme molemmat parisuhteessa, mutta esimerkiksi puheet ja eleet viestittävät jatkuvasti, että kipinää on ja paljon.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tässä näin kävi? Mitään emme aio tehdä, sillä olemme molemmat parisuhteessa, mutta esimerkiksi puheet ja eleet viestittävät jatkuvasti, että kipinää on ja paljon.

Minulle on käynyt usein niin.Olen itsekin varattu mies. Sille ei vain voi mitään, kun joidenkin naisten kanssa joskus syttyy sellainen eroottinen kipinä , joskus ensi näkemältäkin on syntynyt. Se on niin tosi kiihottava tunne, kun se syttyy ja nainen katsoo sillä tavoin...sen vaistoaa yleensä heti, jos hänkin on kiinnostunut. Katseet pitkin vartaloa, kuumeneva tunne vatsanpohjassa, aavistus halusta...Joskus se on johtanut todella ihanaan seksiinkin...ei usein.

Vierailija
2/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sitä jännitettä muualta tai iske kiinni ja tuhoa molempien nykyiset parisuhteet - onhan näitä vaihtoehtoja.

Biologinen tosiasia on, että jokaisella on useita mahdollisuuksia parinvalinnassa - ei ole olemassa "ainoaa oikeaa", joka absoluuttisesti sulkisi muut pois.

Sitoutuminen parisuhteeseen ja sen suhteen aktiivinen hoitaminen ja rakentaminen, "hiominen" yhä paremmaksi, auttaa tuon suhteen kokemisessa ainoaksi oikeaksi - kipinää voi ruokkia ja pitää yllä jo olemassa olevassa suhteessa. Rakkaus on  vaikea taito - vihkikaavassakin kysytään "tahdotko rakastaa..".

Valinta on ihan omasi, mitä täältä palstoilta haet, hyväksyntää tulevalle syrjähypylle vai vaihtamiselle parempaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa eka lause; "Mitään emme aio tehdä"?

Olen itse tipahtamassa ihastumisen tunteeseen, vähitellen huomannut toisessa kivoja puolia ja seurannut sitä entistä enemmän. Ja huomasin että mies myös seuraa minua, katsoo taakseen, jää jutulle..

Olen ehkä hiukan alkanut haaveillut miten tuo mies suutelisi..

Vierailija
4/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tipahtamassa ihastumisen tunteeseen, vähitellen huomannut toisessa kivoja puolia ja seurannut sitä entistä enemmän. Ja huomasin että mies myös seuraa minua, katsoo taakseen, jää jutulle..

No tää mies on itsekin myöntänyt asian ja asioista ollaan puhuttu ja molemmat haluavat pysyä omissa parisuhteissaan. Kumpikaan meistä ei tahdo pettää eikä erota.

Ap

Vierailija
5/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae sitä jännitettä muualta tai iske kiinni ja tuhoa molempien nykyiset parisuhteet - onhan näitä vaihtoehtoja.

Biologinen tosiasia on, että jokaisella on useita mahdollisuuksia parinvalinnassa - ei ole olemassa "ainoaa oikeaa", joka absoluuttisesti sulkisi muut pois.

Sitoutuminen parisuhteeseen ja sen suhteen aktiivinen hoitaminen ja rakentaminen, "hiominen" yhä paremmaksi, auttaa tuon suhteen kokemisessa ainoaksi oikeaksi - kipinää voi ruokkia ja pitää yllä jo olemassa olevassa suhteessa. Rakkaus on  vaikea taito - vihkikaavassakin kysytään "tahdotko rakastaa..".

Valinta on ihan omasi, mitä täältä palstoilta haet, hyväksyntää tulevalle syrjähypylle vai vaihtamiselle parempaan?

En aio pettää miestäni, eikä tämä mies naistaan, eikä suunnitelmissa ole vaihtaa. Lähinnä mietin mitä tässä asiassa oikein teen.

Ap

Vierailija
6/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole yhtä kuin vihkikaava.

Jokainen parisuhde on oma ja siinä tehdään omat rajat koska jokainen ihminen päättää mitä sallii kumppanin tekevän.

Ihastuminen on ok, ei sellaista ihmistä ole joka ei toisiin ihmisiin ihastuisi sen jälkeen kun on vihille mennyt. Tai sellainen ihminen vasta pelottava onkin!

Ihmissuhteita on kaikki suhteet eikä avioliitot aina lopu kuolemaan. Itse olen eroperheestä ja nykyään parit eroaa useammin kuin mitä vanhempieni aikaan tehtiin, siihen nähden ihmettelen miten eroaminen on nyt niin tuomittavaa kun toisen voi helposti jättää?

Sen verran itsekäs olen omassa elämässäni että tahdon elää lopulta omaa elämääni kuin av.n ihmisten hyväksyntää. Jos mieheni vastaavasti tahtoo muuta kuin minut, niin minkä sille mahtaa? Melko monta vuotta ollaan kumpikin pysytty tässä liitossa.

3

Vierailija
7/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita tulee ja menee. Ei niistä mitään keskustua silti tarvi alkaa vääntämään ja tehdä siten tilanteesta itselleen vaikeampaa. Naurettavaa teinimeininkiä.

Vierailija
8/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin että jos on tällaista jännitettä ja vetovoimaa, aina jos tulee tilaisuus niin tän parin välillä tapahtuu jotain?

Vierailija
9/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää mies on itsekin myöntänyt asian ja asioista ollaan puhuttu ja molemmat haluavat pysyä omissa parisuhteissaan. Kumpikaan meistä ei tahdo pettää eikä erota.

Ap

No kun kerran on päätetty noin niin sitten punnitaan sanat.

Jos sanotaan että olen suhteessa ja siinä pysyn niin sitten kannattaa noi sanat pitää. Minusta niissä on oman suhteen ja mahdollisen tämän uuden luotettavuus.

Tai jos sanot noin, etkä ole sitä mieltä niin pitää miettiä todella tarkkaan oma kanta siihen parisuhteeseen ja miksi puhuu noin. Ehkä terapia olisi hyväksi silloin?

Se että sanotaan ettei erottaisi mutta olisi kuitenkin valmis lähtemään leikkimään, puhuu kuitenkin ettei niin tekisi on kuin leikkisi venäläistä rulettia. Perustelen sillä että kaksi toisistaan innostunutta päätyy näin keskustelemaan, tarkoittaa melko varmasti sitä että päädytte joskus sänkyyn.

Mies vaikuttaa pelimieheltä; se hakee seuraa naisesta jonka tietää että se antaa vaikka se tietää ettei se eroa. Tai jos eroaisi vaikka kiinnittämiseen niin sinä otat pettäjän ja se ehkä jatkaa samalla tavalla jatkossa.

Vierailija
10/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan niin että jos on tällaista jännitettä ja vetovoimaa, aina jos tulee tilaisuus niin tän parin välillä tapahtuu jotain?

Ei tietenkään.

Koska ihastua voi ja silti omaa korkean moraalin ja pitää kiinni suhteestaan kuin lähteä lisäämään flirttiä yhtään pidemmälle.

Vierailija
11/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi kerran noin, olin itse sinkku ja mies varattu, olimme siis kavereita ja tapasimme kyllä. Tietenkään emme olleet mitään tekemässä, mutta se jännite...

No, mies erosi ja siitä muutaman kuukauden kuluttua sitten ajauduimme harrastamaan seksiä. Kävi ilmi, että se jännite olikin vain jännitettä, seksi ei ollut erikoista (kummankaan mielestä) ja itse asiassa sen jälkeen emme ole pitäneet yhteyttäkään, edes kavereina. Eli aika turha juttu loppujenlopuksi...

Vierailija
12/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kumpikohan teistä tienaa paremmin...hmm...

Vierailija
13/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kun kerran on päätetty noin niin sitten punnitaan sanat.

Jos sanotaan että olen suhteessa ja siinä pysyn niin sitten kannattaa noi sanat pitää. Minusta niissä on oman suhteen ja mahdollisen tämän uuden luotettavuus.

Tai jos sanot noin, etkä ole sitä mieltä niin pitää miettiä todella tarkkaan oma kanta siihen parisuhteeseen ja miksi puhuu noin. Ehkä terapia olisi hyväksi silloin?

Se että sanotaan ettei erottaisi mutta olisi kuitenkin valmis lähtemään leikkimään, puhuu kuitenkin ettei niin tekisi on kuin leikkisi venäläistä rulettia. Perustelen sillä että kaksi toisistaan innostunutta päätyy näin keskustelemaan, tarkoittaa melko varmasti sitä että päädytte joskus sänkyyn.

Mies vaikuttaa pelimieheltä; se hakee seuraa naisesta jonka tietää että se antaa vaikka se tietää ettei se eroa. Tai jos eroaisi vaikka kiinnittämiseen niin sinä otat pettäjän ja se ehkä jatkaa samalla tavalla jatkossa.

Ollaan tunnettu tän miehen kanssa vuosia ja nyt vasta viime päivinä on alkanut tuntua jännitettä meidän välillä. Samaan aikaan se tuntuu helvetin väärältä ja hyvältä. Ajatuksen tasoa pitemmälle en kyllä koskaan aio edetä.

Ap

Vierailija
14/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen lävitse. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kumpikohan teistä tienaa paremmin...hmm...

Miten kummankaan tienestit liittyy tähän mitenkään?

Ap

Vierailija
15/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia on pitkin elämää ja flirttiä mutta ei kannata lähteä tuhoamaan omaa eikä toisen perhettä. Jos molemmat ovat vapaita niin sitte kaikki peliin.

Vierailija
16/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo pelkästään että mietiskelet sitä täällä tarkoittaa että olet antamassa ihastukselle aika paljon ajatuksiasi ja aikaasi. 

Minä en tuomitse, mutta mieti nyt ihan itse että mitään emme aio tehdä? Kyllä sitä kovasti jo petataan sitä pettämistä. 

Vierailija
17/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksia on pitkin elämää ja flirttiä mutta ei kannata lähteä tuhoamaan omaa eikä toisen perhettä. Jos molemmat ovat vapaita niin sitte kaikki peliin.

Ei ole tarkoitus rikkoa kummankaan parisuhdetta. Perhettä ei kummallakaan ole.

Ap

Vierailija
18/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo pelkästään että mietiskelet sitä täällä tarkoittaa että olet antamassa ihastukselle aika paljon ajatuksiasi ja aikaasi. 

Minä en tuomitse, mutta mieti nyt ihan itse että mitään emme aio tehdä? Kyllä sitä kovasti jo petataan sitä pettämistä. 

Ei mulla riittäisi pokka pettämiseen. Ajatuksen tasolla kipristelee, mutta siihen se jää.

Ap

Vierailija
19/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla riittäisi pokka pettämiseen. Ajatuksen tasolla kipristelee, mutta siihen se jää.

Ap

Minusta käyty keskustelu on paljon on painava. Siinä on määritelty jo molempien suhteet ja sinäkin jo sanonut ettei kiinnosta enemmän, miksi puhua miehelle noin alkujaan? Kun sitten kiinnostaa.

Minua ei kiinnosta kenen suhde on loppunut ja kuka nyt on jonkun kanssa. Oleellista on rehellisyys. Vähintään itselleen. Nyt sä et ole sanojesi mittainen.

3, kirjoitin myös viestin 10

Vierailija
20/20 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minusta käyty keskustelu on paljon on painava. Siinä on määritelty jo molempien suhteet ja sinäkin jo sanonut ettei kiinnosta enemmän, miksi puhua miehelle noin alkujaan? Kun sitten kiinnostaa.

Minua ei kiinnosta kenen suhde on loppunut ja kuka nyt on jonkun kanssa. Oleellista on rehellisyys. Vähintään itselleen. Nyt sä et ole sanojesi mittainen.

3, kirjoitin myös viestin 10

Meillä on yhteinen harrastus, joten olemme päivittäin tekemisissä ja tulee juteltua välillä tunteja.