Pelkään, että olen saanut hivin mieheltäni
Hänellä on jatkuva injektiolääkitys, ja pistettyäni lääkkeen hänelle raapaisin vahingossa itselleni suuren viiltohaavan neulalla käteeni. Hän vannoo ettei ole ollut muiden kanssa, mutta mitä jos hän valehtelee?
Kommentit (17)
Minä taas pelkään että miehesi on saanut hivin siltä fwb:ltäsi.
Lääkitys mihin? Hiviin? Sitten varmaan kannattaa mennä testiin.
Siis miksi sä epäilet että kumppanillasi olisi hiv?
Ööööö, mites seksi. Käytättekö aina (suikkarit) kumia että seksin kautta et ole voinut pelkäämääsi hiviä saada.
"pistettyäni lääkkeen hänelle"
Oletko hoitaja? Miksi oletat, että miehellä on HIV?
Mistähän se miehesi on hivin saanut, hmm...;)
Miten neulalla voi tulla viiltohaava?
No menet testeihin - ei siinä sen kummempaa. Tosin testi on luotettava vasta muutaman kk päästä tartuntamahdollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No ei, vaan ihan toiseen sairauteen..
Seksissä käytämme yleensä kondomia, mutta suuseksissä esim emme.
Olen hoitaja, siksi pistän lääkkeen hänelle.
Ja en todellakaan tiedä miksi pelkään hänellä olevan hiv, varmaan sen vuoksi että jouduin muutama vuosi sitten erään narkkarin armoille baarista lähtiessäni, ja kärsin sen jälkeen hirveästä hiv-pelosta.
Ja neulalla kunvarmaan raapaisee itseään, niin tulee verta vuotava naarmu/viiltohaava.
Aloittaja... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, vaan ihan toiseen sairauteen..
🤔, huoh.
"Suuri viiltohaava" on kyllä vähän eri asia kuin neulan raapaisu. Luulisi hoitajankin tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Ja en todellakaan tiedä miksi pelkään hänellä olevan hiv, varmaan sen vuoksi että jouduin muutama vuosi sitten erään narkkarin armoille baarista lähtiessäni, ja kärsin sen jälkeen hirveästä hiv-pelosta.
Ja neulalla kunvarmaan raapaisee itseään, niin tulee verta vuotava naarmu/viiltohaava.
Kyllä sulla se hivi sitten jo muutenkin on, jos noin on asian laita.
Oletko kenties hieman vainoharhainen vai etkö tippaakaan luota mieheesi? Jos olisin miehesi, olisin varmaan aika loukkaantunut moisesta epäluuloisuudesta.
Eipä sun auta kuin mennä testeihin jos vaikka sitten saisit mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja neulalla kunvarmaan raapaisee itseään, niin tulee verta vuotava naarmu/viiltohaava.Kyllä sulla se hivi sitten jo muutenkin on, jos noin on asian laita.
Oletko kenties hieman vainoharhainen vai etkö tippaakaan luota mieheesi? Jos olisin miehesi, olisin varmaan aika loukkaantunut moisesta epäluuloisuudesta.
No onneksi mieheni ymmärtää pelkoni johtuvan traumaattisesta kokemuksesta. Tuon jälkeen testit on kyllä tehty, eli hiviä minulla ei tuon tapahtuman takia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja neulalla kunvarmaan raapaisee itseään, niin tulee verta vuotava naarmu/viiltohaava.Kyllä sulla se hivi sitten jo muutenkin on, jos noin on asian laita.
No onneksi mieheni ymmärtää pelkoni johtuvan traumaattisesta kokemuksesta. Tuon jälkeen testit on kyllä tehty, eli hiviä minulla ei tuon tapahtuman takia ole.
WTF? Luulisi sinun hoitajana tietävän, että olet yhtälailla voinut saada hivin mieheltäsi siinä suuseksissäkin.
Tosin, eihän tällainen aloitus voi kyllä mitenkään olla muuta kuin provo.
Todennäköisyys on 99,9 % että ei ole