Asiat on huonosti kun mies saa rähjäyksellään vapisemaan eikö niin?
Se on aika voimakas fyysinen reaktio pelkoon, vaikkei ole käsiksi käynytkään? Lapsen läsnäollessa tulee rähjäämään ja minä vapisen kuin haavanlehti ja näytän huonoa naisenmallia.
Kommentit (14)
Miksi tuhlaat aikaasi rähisevän idiootin kanssa?
Aika erota, tiedät sen itsekin.
Jäämällä sekoitat lapsesi kehityksen.
Kyllä se on mies, joka tuossa näyttää huonoa mallia.
Onko paha, jos polttopuukassin mukana joutuu poltettaviin kuuluva maksettu lasku liiteriin puukasaan lisää polttopuita hakiessa? Tästä huusi silmät kiiluen. Oli kuulemna ihan sama, oliko maksettu tai ei (ei oikeen uskonut että olin maksanut), näin ei saa tapahtua. Olin unohtanut repäistä sen kahtia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko paha, jos polttopuukassin mukana joutuu poltettaviin kuuluva maksettu lasku liiteriin puukasaan lisää polttopuita hakiessa? Tästä huusi silmät kiiluen. Oli kuulemna ihan sama, oliko maksettu tai ei (ei oikeen uskonut että olin maksanut), näin ei saa tapahtua. Olin unohtanut repäistä sen kahtia.
Ap
Mikään moka ei oikeuta toista käyttäytymään pelottavasti puolisoa kohtaan. Vihainen saa olla, mutta ei uhkaava.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Virheitä sattuu kaikille ja aikuisten ihmisten pitäisi kyetä käsittelemään tunteitaan muilla tavoin kuin huutamalla pää punaisena. Suosittelen siis eroamaan.
Eikä toi oo muutenkaan semmoinen asia mistä olis tarvetta suuttua noin kauheesti. Korkeintaan vähön ärsyyntyä.
Tarvitset ehkä ulkopuolista keskusteluapua järjestämään ajatuksiasi parisuhteestasi? Voisitko kuvitella soittavasi: https://www.nollalinja.fi/ ?
Täriset pelosta miehen rähjätessä ja lopun aikaa odotat stressaantuneena että milloin se taas rähjää. Tuollainen on henkisesti hirveän kuluttavaa. Nyt on vakavan keskustelun paikka. Jos miestä ärsyttää käyttäytymisesi tai olemuksesi noin paljon, on viisainta erota.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika voimakas fyysinen reaktio pelkoon, vaikkei ole käsiksi käynytkään? Lapsen läsnäollessa tulee rähjäämään ja minä vapisen kuin haavanlehti ja näytän huonoa naisenmallia.
Mistä syystä se rähjäsi ja miksi altistat lapsesi moiselle räyhääjälle? Tuo on henkistä väkivaltaa.
Tärkein kysymys lienee kuinka usein ja mistä muusta pikkujutuista rähjää? Ilmeisesti usein, jos sinulle on kehittynyt pelko.
Anna kun arvaan: Oli kiihkeä ja hurmaava, kunnes lapsi tuli kuvioihin. Pikkuhiljaa sättiminen koventunut?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Parisuhteesi ei ole normaali. Eikö mies osaa katsoa nettipankista onko lasku maksettu? Miksi annat sen kontrolloida ja mitätöidä sua tuolla tavoin? Onko se koko suhteen ajan tehnyt tuota? Koita nyt laittaa rajat tai lähde, pilaat lapsesi lapsuuden!!!!
Ei helv... mä lähtisin kävelemään tuollaisesta.
Ero.Tosin pitäisi varmistaa jotenkin ettei mies sitten räjähdä lapselle samalla tavalla kun on sen kans kahden kesken kun kukaan ei ole näkemässä.Sehän ei pitäisi olla sinun vastuulla mutta on kuitenkin.Paha paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan mitätön asia.
Sinä ja lapsesi ansaitsette paljon, paljon parempaa
Kyllä. Adrenaliini saa lihakset tärisemään ja sitä erittyy "taistele tai pakene" -tilanteessa, jollaisia parisuhteessa ei pitäisi olla.