Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat on huonosti kun mies saa rähjäyksellään vapisemaan eikö niin?

Vierailija
07.05.2017 |

Se on aika voimakas fyysinen reaktio pelkoon, vaikkei ole käsiksi käynytkään? Lapsen läsnäollessa tulee rähjäämään ja minä vapisen kuin haavanlehti ja näytän huonoa naisenmallia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Adrenaliini saa lihakset tärisemään ja sitä erittyy "taistele tai pakene" -tilanteessa, jollaisia parisuhteessa ei pitäisi olla.

Vierailija
2/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat aikaasi rähisevän idiootin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erota, tiedät sen itsekin.

Jäämällä sekoitat lapsesi kehityksen.

Vierailija
4/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mies, joka tuossa näyttää huonoa mallia.

Vierailija
5/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paha, jos polttopuukassin mukana joutuu poltettaviin kuuluva maksettu lasku liiteriin puukasaan lisää polttopuita hakiessa? Tästä huusi silmät kiiluen. Oli kuulemna ihan sama, oliko maksettu tai ei (ei oikeen uskonut että olin maksanut), näin ei saa tapahtua. Olin unohtanut repäistä sen kahtia.

Ap

Vierailija
6/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paha, jos polttopuukassin mukana joutuu poltettaviin kuuluva maksettu lasku liiteriin puukasaan lisää polttopuita hakiessa? Tästä huusi silmät kiiluen. Oli kuulemna ihan sama, oliko maksettu tai ei (ei oikeen uskonut että olin maksanut), näin ei saa tapahtua. Olin unohtanut repäistä sen kahtia.

Ap

Mikään moka ei oikeuta toista käyttäytymään pelottavasti puolisoa kohtaan. Vihainen saa olla, mutta ei uhkaava.

Vierailija
7/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Virheitä sattuu kaikille ja aikuisten ihmisten pitäisi kyetä käsittelemään tunteitaan muilla tavoin kuin huutamalla pää punaisena. Suosittelen siis eroamaan.

Eikä toi oo muutenkaan semmoinen asia mistä olis tarvetta suuttua noin kauheesti. Korkeintaan vähön ärsyyntyä.

Vierailija
8/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset ehkä ulkopuolista keskusteluapua järjestämään ajatuksiasi parisuhteestasi? Voisitko kuvitella soittavasi: https://www.nollalinja.fi/  ?

Vierailija
9/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täriset pelosta miehen rähjätessä ja lopun aikaa odotat stressaantuneena että milloin se taas rähjää. Tuollainen on henkisesti hirveän kuluttavaa. Nyt on vakavan keskustelun paikka. Jos miestä ärsyttää  käyttäytymisesi tai olemuksesi noin paljon, on viisainta erota.

Vierailija
10/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika voimakas fyysinen reaktio pelkoon, vaikkei ole käsiksi käynytkään? Lapsen läsnäollessa tulee rähjäämään ja minä vapisen kuin haavanlehti ja näytän huonoa naisenmallia.

Mistä syystä se rähjäsi  ja miksi altistat lapsesi moiselle räyhääjälle? Tuo on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
11/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys lienee kuinka usein ja mistä muusta pikkujutuista rähjää? Ilmeisesti usein, jos sinulle on kehittynyt pelko.

Anna kun arvaan: Oli kiihkeä ja hurmaava, kunnes lapsi tuli kuvioihin. Pikkuhiljaa sättiminen koventunut?

Vierailija
12/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Parisuhteesi ei ole normaali. Eikö  mies osaa katsoa nettipankista onko lasku maksettu? Miksi annat sen kontrolloida ja mitätöidä  sua tuolla tavoin?  Onko se koko suhteen ajan tehnyt tuota? Koita nyt laittaa rajat tai lähde, pilaat lapsesi lapsuuden!!!!

Ei helv... mä lähtisin kävelemään tuollaisesta.

Vierailija
13/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.Tosin pitäisi varmistaa jotenkin ettei mies sitten räjähdä lapselle samalla tavalla kun on sen kans kahden kesken kun kukaan ei ole näkemässä.Sehän ei pitäisi olla sinun vastuulla mutta on kuitenkin.Paha paikka.

Vierailija
14/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan mitätön asia.

Sinä ja lapsesi ansaitsette paljon, paljon parempaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän