Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko se niin vaikeeta ymmärtää että kaikkia ei tosiaan kiinnosta seksi

Vierailija
07.05.2017 |

Seksi, seksi, pillu mulkku, ei tosiaankaan kiinnosta. Elämässä pitäisi olla muutakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä muutakin. On perhe, työ, koti, harrastukset, sukulaiset ja ystävät, av, tv... Ja sitä makoisaa seksiä harrastan mieheni kanssa ainakin pari kertaa viikossa! Kylläpä tekee hyvää, usko pois!

Vierailija
2/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku valittanut siitä ettei kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi, seksi, pillu mulkku, ei tosiaankaan kiinnosta. Elämässä pitäisi olla muutakin.

Sinä ihan itse päätät mitä elämääsi sisällytät, muut eivät. He voivat kyllä sinulle ehdottaa erilaisia asioita, mm.seksiä, mutta ihan niin kuin voit kaupassa päättää otatko Pirkka -maitoa vai Valion maitoa, niin voit päättää myös harrastatko seksiä vai et.

Vierailija
4/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan, koska vaikutan olevan planeetan ainoa ihminen, jota ei kiinnosta. Ja se ahdistaa.

Vierailija
5/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKävä kyllä parinvalinnassa toisen osapuolen on tätä vaikea ymmärtää ja ihminen. jota ei kiinnosta seksiä lainkaan jää helposti sinkuksi.

Vierailija
6/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miestäni ei kiinnostanut seksi, ei myöskään masturboinut. Kerran viikossa sormetti ja nuoli minua, että' olisin tyytyväinen... Samaan asiaan oli kaatunut herran edellinenkin suhde!  2 v kestin ja sitten sanoin että kiitti mulle riitti.

Vierailija
7/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan, koska vaikutan olevan planeetan ainoa ihminen, jota ei kiinnosta. Ja se ahdistaa.

Ahdistu sitten. Ei se minua kiinnosta. :)

Vierailija
8/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan tuo on melko yleistä. Miehillä ei niinkään tai silloin on jotain häikkää hormonituotannossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä