Millainen nainen pystyy päättämään asuntokaupan heti?
Ollaan käyty esittelyissä viime keväästä lähtien. Aina kun löytyy sopivan tapainen asunto, se viedään nokan alta heti. Haluan orientoitua mielessäni paikkaan ja muutokseen vähintään yön yli ennen ratkaisujen tekemistä. Sillä välin joku muu on jo tehnyt ostotarjouksen ja asunto myyty. Ketuttaa etten paremmin sano. Mies olisi valmis nopeampaan toimintaan. Hän äkkäsi että hankitaan nyt ainakin rahoituspäätös valmiiksi. En silti tajua millaiset naiset näkee vartin läpikävelyllä asunnon olevan just se oikea?!
Kommentit (22)
Minäkin! Olen käynyt niin paljon näytöissä, että tiedän, että parhaat asunnot menevät heti pyyntihintaan tai ylikin.
Saimme mökkimme nopean päätöksen ansiosta. Soittoja tuli välittäjille viikon aikana sata ja ekassa näytössä kymmenkunta perhettä. Seuraavana päivänä ostajat katsoivat tulleet tarjoukset. Kohde oli mielestämme alihinnoiteltu, joten tarjosimme 2000 eur yli pyyntihinnan ja Tadaa - mökki oli meidän.
Minä ostin asunnon hieman viineissäni tyyliin: 'Tää on kiva. Mä otan tämän'. Se sitten piti ostaa, kun laitoin nimeni johonkin käsirahapapruun. Ei käynyt kuinkaan ja olen edelleen tyytyväinen 10 vuoden jälkeen.