Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko enää tehdä ilmoitusta pahoinpitelevästä entisestä miehestä? Vai vaan hyväksyä kaiken...?

Vierailija
06.05.2017 |

En vaan enää hemmetti jaksa. Olen ihan loppu. Tämä mies sai ovikoodin kaveriltani, eli siis asun pienkerrostalossa, ja tämä hullu tulee rimputtamaan ovikelloani joka ikinen vkl. Olen kerran joutunut soittamaan poliisit kun kuristi minut eteisen seinää vasten. Luulin päässeeni tästä WT-meiningistä jo eroon kun muutin pois viime vuonna. Mutta ei. En enää edes kehtaisi soittaa mitään viranomaisia tänne kun en haluaisi mitään häätöä tämän ääliön takia. Niin kerran sitten lähti hampaasta palanen ja en usko, että toi haavakaan kokonaan paranee eli arpi jäi, tuon sekopään takia. Teippailin tiukasti laastareilla, mutta kamalan näkönen.
Haluaisin vaan luovuttaa. Pelkään koko ajan ja kaikki yöt on yhtä painajaista ja hikoilua. On monet kuvat otettu lääkärissä vammoista kun on turvakodista sinne lähes pakotettu menemään. Mutta ne ovat viime vuodelta. Nämä uudet olen vaan koittanut hoitaa itse.
Hävettää aivan älyttömästi. Pelkään, että jos tästä tietäisi vuokranantaja niin kämppä menisi alta tän hulluuden ja epävarmuuden takia. En vaan jaksa....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun syy ole eikä peruste häätöön jos joku hullu käy siellä vainoamassa. Soita poliisit vaan joka kerta ja hankit lähestymiskiellon.

Vierailija
2/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitely vanhenee 2 vuodessa rikoksen tekoivästä. Eli voit vielä tehdä eilmoituksen viime uotisen aineidton perusteella.

Mutta soita ihmeessä poliisit joka kerta kun tyyppi tulee häiriköimään. Jokainen kerta lisää todisteita ja syytteitä ja siten myös tyypin rangaistusta - ja sitä todennäköisyyttä, että hän ei pääse jonkun tuomarin päänsilityksen kera kuin koira veräjöstä. Koska jos pahoinpietlyistä on kauan, tuomari voi muuten katsoa, että kyllähän tämä tästä. Lisäksi, voit käyttää poliisien todistusta puolustuksenasi (siitä että häirikkö et ole sinä) jos taloyhtiössä aletaan säätää jotain sun häätämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kulissit olleet kunnossa vai onko sulla idiootti kaveri? Miks vitussa se teidän ovikoodeja menee kailottamaan??? Nyt soitat taloyhtiölle ja kerrot tilanteen, vaihtavat ovikoodon. Äläkä kerro sitä kaikille vaan menet alas oven avaamaan kun joku haluaa tulla kylään! Lisäksi menet näyttämään vammasi lääkärille, jotta saat todistetta pahoinpitelystä, nostat syytteen ja haet lähestymiskiellon. Soitat poliisille jos mies tulee ovelle etkä avaa sitä helkutin ovea ja päästä häntä sisälle!!!