Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää välitä facebookista

Vierailija
06.05.2017 |

Nykyään käyn facebookissa ehkä kerran kuussa,en lue päivityksiä,kyllästyin jatkuvaan ihmisten "tyhmyyteen" jatkuvia kissa koira lapsi päivityksiä,ainoastaan muutama kertoi tärkeitä yhteiskuntaan liittyviä asioita,eli siis jotain tärkeätä.

Poistin myös kaikki tykkäykset ja poistin parikymmentä "kaveria",ihmisiä ketä ei ole nähnyt pariin vuoteen,vanhoja työkavereita jne.

Olen vain sen takia enää facebookissa että sitä kautta minut saa kiinni,
Onko muita samanlaisia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli poistaa koko fb, mutta tietyllä tavalla se olisi sosiaalinen itsemurha. Kuitenkin koko fb on ihan turha nykyään. Mummelit lisää kukan kuvia. Omilla kavereilla watsapp ja SC insta yms. Uusia "kavereita" olen lisännyt viimeksi vuosi sitten. Uusia tuttavuuksia en edes pyydä fb kavereiksi. Muita?

Vierailija
2/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vain ryhmiä, en edes muista koska viimeksi olisin selannut uutisseinääni saati päivittänyt itse mitään jonninjoutavaa mukatärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama,olen facebookissa,mutta en juurikaan käytä sitä

Vierailija
4/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut vasepookissa kuin vain muita varten.

-vm93

Vierailija
5/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmien takia olen siellä... Muuten joutaisi poistaa koko profiili. 

Vierailija
6/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistuin jo ajat sitten ja elämänlaatu parantunut huomattavasti. Monet tuttuni sanovat saman selityksen kun ap, että siksi on siellä että ihmiset saa kiinni. On sitä saatu ennen facebookiakin ja saadaan edelleen. Parempi vaan kun jäänyt pois bookissa tapahtuva turha viestintä, kuten varattujen puolituttujen miesten puolivihjailevat viestit. Minut tavoittaa puhelimella jos kellä oikiaa asiaa on.

Vierailija
7/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistuin jo ajat sitten ja elämänlaatu parantunut huomattavasti. Monet tuttuni sanovat saman selityksen kun ap, että siksi on siellä että ihmiset saa kiinni. On sitä saatu ennen facebookiakin ja saadaan edelleen. Parempi vaan kun jäänyt pois bookissa tapahtuva turha viestintä, kuten varattujen puolituttujen miesten puolivihjailevat viestit. Minut tavoittaa puhelimella jos kellä oikiaa asiaa on.

Itseasiassa ei saa muuten kiinni koska salainen numero,eli jos haluaa saada kiinni niin voi facebookissa lähettää viestin,Ap

Vierailija
8/13 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei saa muuten kiinni koska salainen numero,eli jos haluaa saada kiinni niin voi facebookissa lähettää viestin,Ap

Salainen numero minullakin. Jos vieraammilla asiaa, voi ihan vanhaan malliin postia pistää, sähköposti löytyy kyllä myös. Toisaalta, jos minulla olisi julkinen facebook mihin kuka vaan voi viestiä, en näkisi syytä salata numeroanikaan.

Vierailija
9/13 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin syy ikinä toi fb:n kautta saa kiinni. Jos olisit tavoittelemisen arvoinen niin a) suhun oltais jo otettu yhteyttä b) joka todella haluaa yhteyden, saa sen kyllä, ihan postilla, sähköpostilla, duunin kautta, tuttujen kautta, mahdollisuuksia kyllä on ei sitä varten tarvi fb:a!

Vierailija
10/13 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika tylsä paikka nykyään.... Itse olen siellä vielä ryhmien takia ja siksi, että joku voi laittaa viestiä. Ei mulla kenenkään puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita ole nykyään.

Vierailija
11/13 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerin syy ikinä toi fb:n kautta saa kiinni. Jos olisit tavoittelemisen arvoinen niin a) suhun oltais jo otettu yhteyttä b) joka todella haluaa yhteyden, saa sen kyllä, ihan postilla, sähköpostilla, duunin kautta, tuttujen kautta, mahdollisuuksia kyllä on ei sitä varten tarvi fb:a!

Itse en halua olla turhien ihmisten tavoittelemisen arvoinen. Ihmisten joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Olen facebookissa. Kiva kattoa välillä miten toisten lapset on kasvanu jne. Päivittlen harvoin.

Vierailija
12/13 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-tili on käyttäjänsä näköinen. Te olette vain niin tylsiä ihmisiä :)

Vierailija
13/13 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook-tili on käyttäjänsä näköinen. Te olette vain niin tylsiä ihmisiä :)

Aikuiset on tylsiä.