Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat/turhimmat/sopimattomimmat lahjat joita olette saneet

Vierailija
06.05.2017 |

Mitä ne olivat ja mitä olette niille tehnyt?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni erikoistui aikoinaan ostamaan kaikenlaisia kamalia posliini- ja lasikoristeita lahjoiksi. Anoppi on kunnostautunut firmansa mainoskamalla, esim. muki ja 2 numeroa liian iso t-paita. Eli ei mitään tosi kamalaa, lähinnä turhauttavaa kun on ihan tarpeetonta kamaa josta pitää sitten hankkiutua eroon.

22/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kummiltani rippilahjaksi Käytöksen kultaisen käsikirjan, mikä oli siis täynnä etikettiohjeita esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia tai häitä varten. Ei kamalasti lämmittänyt teinin mieltä

Tuo on itse asiassa aika kallis kirja, ja hyvin klassinen lahja. Teinit nyt tietenkään eivät osaa arvostaa yhtään mitään, mutta se nyt kuuluu siihen ikään.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidin miesystävä isältä hammasharjan jossa oli jonkun hammaslääkärin puhelinnumero. Ihan ok lahja sinällään, kun en edes tuntenut kyseistä ihmistä. En tosin tiedä miksi hän tuli edes tuntemattoman teinin syntymäpäiville.

Vierailija
24/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kummiltani rippilahjaksi Käytöksen kultaisen käsikirjan, mikä oli siis täynnä etikettiohjeita esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia tai häitä varten. Ei kamalasti lämmittänyt teinin mieltä

Mun mummi aikoinaan uhkasi ostaa tän kirjan mulle syntymäpäiväksi jos en tottele. Onneksi ei koskaan toteuttanut uhkaustaan :D en tajua miten joku oikeasti kehtaa ton lahjaksi antaa. Oli sitten kallis kirja tai ei.

Vierailija
25/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukukirja ylppärilahjaksi ja runokirja rippilahjaksi

Vierailija
26/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saanut hammasharjan lahjaksi :)

Vierailija
27/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan saanut mitään ihan kauhean kammottavaa lahjaksi mutta kaverini sai yksi joulu ihan kauheita koriste esineitä ja krääsää lahjaksi ja lahjoitti ne meidän toiselle kaverille syntymäpäivänä. Paketteja availlessa huomasin että yhdestä tuli yksi samanlainen krääsä mitä tämä toinen sai jouluna ja olin että oho sattuma. Mutta sitten kun seuraavasta paljastui taas sama tavara mitä jouluna vilkaisin tätä uudelleen lahjoittajaa joka katsoi muhun hyssyttelevästi. Tämä lahjojen saaja ei tiennyt että ne oli uudelleen laitettu kiertoon kun kaveri tunki ne kaapin perälle heti.

Vierailija
28/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran saanut syntymäpäivälahjaksi raivaussahan. Kovassa käytössä se on mökillä, joten ei se nyt turha ole, mutta kun minä en saa siihen koskea! Miesväki sillä vaan ajelee innoissaan.

Vierailija
29/30 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni kerran joululahjaksi paristoilla toimivan akvaarion,jossa oli kolmi muovista kalaa.

Vierailija
30/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pienen sielun, joka haukkuu hyvällä tarkoituksella annettuja lahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme