Jos seurustelevan miehen kaapista on kadonnut kondomeja...
Olenko mustasukkainen asioihin sekaantuja jos kysyn miten tuolta kaapista on kadonnut 3kpl kortsuja? Poikaystävä oli viikon opiskelureissulla ulkomailla ja olen suoraansanottuna epäileväinen tuosta yhtälöstä.
Kommentit (7)
Sinä olet siis ollut kotona kun ne on "kadonneet"? BTW, olet ihan helvetinmoinen psykokyylä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mustasukkainen asioihin sekaantuja jos kysyn miten tuolta kaapista on kadonnut 3kpl kortsuja? Poikaystävä oli viikon opiskelureissulla ulkomailla ja olen suoraansanottuna epäileväinen tuosta yhtälöstä.
Jos on tarvetta laskea kaapissa olleita kondomeita niin parisuhteellanne ei ole kovin hyvä ennuste. Jos kerrot että olet ne laskenut niin se nopeuttaa tilanteen selvenemistä.
Kondomien ottaminen mukaan on vastuullista toimintaa. Mikäli poikkis olisi ollut uskoton niin sitten hän olisi ainakin käyttänyt kumia eli vähentänyt taudin tarttumisen riskiä. Mikäli poikkis ei ollut uskoton niin kumit olivat mukana varalta.
Jatkossa muista kirjata kondomien kuoriin sarjanumero ultraviolettivalossa näkyvällä kynällä. Näin vältät tilanteen, jossa ovela poikkis käyttää kondomin mutta ostaa uuden tilalle.
Jos on käyttänyt esim. sateensuojana puhelimelle?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet siis ollut kotona kun ne on "kadonneet"? BTW, olet ihan helvetinmoinen psykokyylä.
Emme asu yhdessä, vaan eri opiskelupaikkakunnilla.
Ap
Poikkiksen kukkienkastelija on käynyt tuuppimassa jotain misua poikkiksen kämpällä. Itse laittaisin kortsujen laskijan välittömästi vaihtoon.
Jos poikaystävä oli reissussa, syyllinen on kotitonttu. Sinänsä fiksu tonttu, kun pitää ehkäsystä huolta.