Selvästi keskivertoa älykkäämpi mies, millainen on unelmiesi nainen?
?
Kommentit (11)
Älykäs nainen, jolla on akateeminen tutkinto oikeista tieteistä. Luonteeltaan nörttimäinen, haastaa mua älyllisesti. Ei tuppisuu mutta ei hölöttäjäkään. Kiltti, huumorintajuinen, ei laittaudu ihmeemmin eikä halua lapsia
Ikää saisi olla 15-20 vuotta, blondi, hoikka, keskipituinen, leveä lantio, iso pylly, sopusuhtaisen kokoiset rinnat, nätti, söpö, ystävällinen, kiltti, ei-pinnallinen, päihteetön, saa olla hieman lapsekas eikä tarvitse olla mitenkään älykäs.
t. Mies, 24v, ÄO ~135
Siitä esimerkkiä:
Tuollainen puhetapa / äänenkäyttö / yleinen ilmaisu sekä tapa olla esillä, siis ihan ryhti istuessa jne. Siinä on hyvä lähtökohta. Itseasiasssa ulkonäkö (noin absoluuttisesti) on toissijainen asia.
Sellanen huumorintajuton mielensäpahoittaja kiihkokonservatiivi, juuri sellainen kuin minäkin.
Äö lukua en tiedä mutta työhonoton pällikokeen mukaan älykkäämpi kuin 95%. No se oli palikkakoe ja mun vahvuuksia. Niin tai näin ihan toope en ole.
Oma vaimo on tosi lähellä ideaalia. Fiksu, osaa haastaa, ajattelee monipuolisesti ja ennakkoluulottomasti omiakin ideoitaan kyseenalaistaen. Kasvatusasioissa humaani aika perinteinen, aktiivinen ja empaattinen linja osuu samoille linjoille omien ajatusten kanssa.
Hiukan saisi olla itsevarmempi ja estottomampi. Nyt menee molemmilla turhan paljon energiaa angstien kanssa painimiseen ja itsetunnon pönkittämiseen.
Sellainen joka on ystävällinen ihmisille, eikä ole kovin pinnallinen. Koulutuksella ei itselleni ole merkitystä, mutta tietynlaista älykkyyttä tulee olla, tai ainakin jotenkin samalla aallonpituudella itseni kanssa ja myös persoonaltaan sopiva. Tietenkin myös hyvännäköinen ja seksikäs.
Selvästi keskivertoa älykkäämpi mies ymmärtää että sellaista ei ole olemassakaan.
Yliopistotutkinto (ei humanisti eikä yhteiskuntatieteilijä) välttämättömyys. Hyvä kotilasvatus eli hyvät tavat. Painoindeksi 18-23, ulkonäkö muuten sivuseikka, niin kuin pituuskin. Villikissa sängyssä muutaman kerran viikossa. Liikunnallinen ja tupakoimaton.
Niin ja olen hänet jo löytänyt.
M44
Meinaakko että ne palstailee? :D