Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa vaatteesta vahvan huuhteluaineen hajun pois?

Vierailija
06.05.2017 |

Anoppi oli pessyt lapsen muutaman vaatteen. Mun oli pakko pestä ne uusiksi koska ne haisi niin voimakkaalle hajusteelle, etten kehtaa noita edes tarhaan laittaa. Haju ei kuitenkaan lähtenyt omassa pesussa pois, vaikka mullakin on hajusteellinen pesuaine, mutta luulen tämän hajun tulevan huuhteluaineesta. Vaatteet haisee edelleen tosi vahvasti... Lähteekö kentien useemman pesun jälkeen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huuhteluun tai pesuun ilman pesuainetta.

Vierailija
2/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huuhteluaineen ja pesuaineen sijasta etikkkaa, huuhtoo pahan hajun pois. Etikka ei jää haisemaan pestyyn vaatteeseen. Googleta vaikna Marttaliittoa vielä avuksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuovalla voi toimia. Ainakin itsellä toimi. Pesin yhden vaatteen mäntysuovalla ja haju hävisi.

Vierailija
4/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavulla.

Vierailija
5/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, joka läträä huuteluaineella. Lapset ovat kavereita ja toisinaan yökyläilevät keskenään. Likka siis vaan nukkuu niissä lakanoissa ja löyhkää kukkaisniitylle seuraavan päivän. Sitten se alkoi saamaan päänsärkyjä siellä, niin loppu yökyläilyt.

Että mä olen päässyt löyhkästä eroon vaan pesemällä, muttei noita oltu onneksi pestykään siellä.

Vierailija
6/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi kaveri, joka läträä huuteluaineella. Lapset ovat kavereita ja toisinaan yökyläilevät keskenään. Likka siis vaan nukkuu niissä lakanoissa ja löyhkää kukkaisniitylle seuraavan päivän. Sitten se alkoi saamaan päänsärkyjä siellä, niin loppu yökyläilyt.

Että mä olen päässyt löyhkästä eroon vaan pesemällä, muttei noita oltu onneksi pestykään siellä.

Joo, toi on tuttua. Yksi ystäväpariskunta suosii vahvoja huuhteluaineita, joskus ovat olleet meillä yötä ja se niiden käyttämän huuhteluaineen haju tarttuu meidän hajustamattomilla aineilla pestyihin lakanoihin, ihan käsittämätöntä. Joskus perheen tyttö on meillä muutaman päivän yökylässä, ja pestessäni hänen pyykkejään meidän vaatteiden joukossa, koko koneellinen haisee heidän huuhteluaineelta. Turtuuko ihmiset tosiaan niihin vahvoihin hajuihin?

Vierailija
7/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, toi on tuttua. Yksi ystäväpariskunta suosii vahvoja huuhteluaineita, joskus ovat olleet meillä yötä ja se niiden käyttämän huuhteluaineen haju tarttuu meidän hajustamattomilla aineilla pestyihin lakanoihin, ihan käsittämätöntä. Joskus perheen tyttö on meillä muutaman päivän yökylässä, ja pestessäni hänen pyykkejään meidän vaatteiden joukossa, koko koneellinen haisee heidän huuhteluaineelta. Turtuuko ihmiset tosiaan niihin vahvoihin hajuihin?

Turtuu. Samahan on mm. hajuvesien ja partavesien kanssa. Itse ei haista ja laittaa liikaa.

Hajuturtumuksen huomaa mm. joka kerta kosmetologilla ja kampaajalla: kaikki tuotteet tuoksuu joltakin, vaikka ne kotonakäytetyt ei ns. "tuoksu miltään" --> nenä on turtunut.

*hajusteherkkä, jolle tuskaa olla 'haisevien' (hajuvedet, partavedet) ihmisten lähellä'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän