Herääkö seksuaalinen halukkuutesi jos miehesi tökkii jalkoväliäsi ohimennen vaikka keittiössä jollaon kaulimella tai paistolastalla tms...
Kommentit (43)
Saattaisi mies saada paistinlastasta ohimoonsa, jos tuollaista tekee.
Eipä ole koskaan käynyt mielessä että mies tökkisi jollain esineellä mun jalkoväliä... ajattelisin että se on seonnut lopullisesti ja soittaisin valkotakkiset miehet hakemaan sen :D
Lähinnä kuolee seksihalut moisesta.
Justiin annoin palautetta miehelleni että tää suoraan asiaan seksi kaipaa vaihtelua. Että jos joudun kuvittelemaan koko seksikumppanin ja mies vaan työntää ja vetää niin en jaksa.
Korjailikin linjaansa ja tänä aamuna oli oikein kunnon rakastelu sivelyineen ja hivelyineen.
Toivottavasti en ole ruoka-aikana teillä kyläilemässä :-D
Hahah :D Paistolasta :D
No ei, mutta se ois kyllä ihanaa jos sillä omalla peniksellään tökkäisi.
Mutta eipä tuossa mitään, harmitontahan tuo on, mistä sinä ap kiihotut :)
Mun mies välillä laittaa leikillään banaanin tai kurkun etumuksensa eteen ja tökkii mua sillä. Musta se on hauskaa. Kyllä se välillä johtaa seksiinkin. Ei me olla niin tosissaan kaikessa. ;D
Kyllä herää! Jos vaikka tiskaan ja mies tulee taakse, läpsäisee pepulle niin oon heti valmis.
Oma kokemukseni on että harvemmassa naiset jotka tuosta innostuu. Yrittänyt olen jokaisen kanssa. M43
Imurin suutin, vanha viskipullo tai rasvanen grillinpuhdistin on kyllä tosi kiihottavia. GRRR.
Jos mies tekisi noin, siirtyisi meillä seuraava seksikerta hamaan tulevaisuuteen. En ota tosissaan kaikkea, mutta tuollainen paistinlastalla tökkiminen vie seksihalut aika lailla totaalisesti. Vähän sama kuin ottaisi viettelevästi ensin käteensä ison pippurimyllyn, sitten vilkaisisi miehen etumusta, huokaisisi, ja etsisi käteensä maustekaapista ohuenohuen valkosipulijauhetuubin ja jatkaisi ruuanlaittoa.
Kun joskus tökkiskin.
On niin huumorintajuton seksin suhteen ollut aina.
Ja nyt sitä ei oo kohta vuoteen kiinnostanut edes se huumorintajuton seksi.
Eli joo ja olen kade sulle.
Minulla oli muinoin työkaverina homoseksuaali mies, itse siis nainen. Olimme lähdössä lomalle ja hän 'moikkasi' minua ruokalasta tullessaan banaanilla kevysti tökkäämällä. Seisoin häneen selin koska olin töiden takia valvomassa siinä aulassa. Pidätte tätä varmaan satuna ja pervona juttuna. Mutta tämä tarina on totta ja se oli oikeasti hauska juurikin siksi että meillä tuo asetelma. Olimme perhetuttuja ja hän oli aivan ihana, sivistynyt ja fiksu mies. Jos joku olisi meidät nähnyt, hän olisi varmaan kauhistunut elettä!
No ei. Jos se ottaa puhtaan paistolastan, lämäisee pakaralle ja pesee paistolastan, niin hieman hihitän.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Jos se ottaa puhtaan paistolastan, lämäisee pakaralle ja pesee paistolastan, niin hieman hihitän.
vai kikatteletko iloisesti
Mun mies aina valittelee, kun olen niin nopeasti syttyvä. Täytyykin ehdottaa tuota paistinpannulla haaroihin tökkimistä, se poistaa taatusti ongelman :O
Vierailija kirjoitti:
Mun mies aina valittelee, kun olen niin nopeasti syttyvä. Täytyykin ehdottaa tuota paistinpannulla haaroihin tökkimistä, se poistaa taatusti ongelman :O
*paistinlastalla
No voisin kuvitella että aika pienen vähemmistön edustaja saatat olla.