Aina kun laihduttajat kertovat syömisiään
toistuvat samat ruuat:
rahka+mehukeitto, kaurapuuro+raejuusto
kanasalaatti
sosekeitto
Mielikuvituksen puutetta vai tyhmyyttä??
Kommentit (12)
No kai se on mielikuvituksen puutetta. Sähän voit nyt sitten kertoa parempia ja mielikuvitusrikkaampia vaihtoehtoja?
Saisivat alkaa puhumaan normaaleista terveellisistä aterioista ja liikunnan määrän lisäämisestä. Läskit kiinteytetään lihaksiksi. Lihakset kuluttavat enemmän energiaa kuin läski. Aineenvaihdunta on saatava toimimaan reippaammin ja siinä liikunta onkin ratkaisevassa asemassa.
Mitä sitä hyvää vaihtamaan, itse tosin laihdutin ihan muulla ruoalla.
Älä unohda Oivariinia, ruispaloja leikkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat alkaa puhumaan normaaleista terveellisistä aterioista ja liikunnan määrän lisäämisestä. Läskit kiinteytetään lihaksiksi. Lihakset kuluttavat enemmän energiaa kuin läski. Aineenvaihdunta on saatava toimimaan reippaammin ja siinä liikunta onkin ratkaisevassa asemassa.
Läski ei muutu lihakseksi.
Noi on tuommoisia helppoja ja nopeita, ei kai noissa mitään vikaa ole? Tuosta puuttui ananas ja kurkku.
Laita jotain hyviä vinkkejä laihduttajille kun tiedät asiasta!
Vierailija kirjoitti:
Noi on tuommoisia helppoja ja nopeita, ei kai noissa mitään vikaa ole? Tuosta puuttui ananas ja kurkku.
Laita jotain hyviä vinkkejä laihduttajille kun tiedät asiasta!
Ei niissä mitään vikaa olekaan, kunhan kerroin huomioni laihduttajien syömisistä. Toki itse laihduttajana panostan hyvään ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, millä tavalla ne läskit saadaan muuttumaan lihaksiksi?
Miksi ap pimittää hyviä laihdutusruokia? Miksi et voi jakaa niitä täällä? Kerro mitä itse syöt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap pimittää hyviä laihdutusruokia? Miksi et voi jakaa niitä täällä? Kerro mitä itse syöt?
Miksi luulet ap:n pimittävän jotain. Nämä ruuathan on kaikkien tiedossa jo.
Jep ja helposti skipataan normaali ateria, joka korvataan joka välissä pienellä välipalalla. Ettei verensokeri laske...