Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisia kammoja ym. pelottavia outouksia Sinulla on

Vierailija
05.05.2017 |

Itse pelkään isoja kaivinkoneita. Ei siis mitään sellaista kammoa kuin tuossa ohjelmassa, mutta våristyksiä aiheuttaa, kun sellaisen toiminnassa olevan ohi joutuu menemään. Ampiaiset ovat myös pahoja, mutta se johtunee siitä, kun mukulana tuntui, että ne aina pistivät. Pahoittelut jos tämmöinen ketju jo aloitettu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain tylsä hämähäkkipelko, mutta toisaalta ihan oikeasti hyvin vakava sellainen. Lisäksi ahtaanpaikankammo, ja mikä tekee siitä kummallisen on se, että se seuraa minua ja tulee esiin ainoastaan unissani täten ollrn toistuva ja keskeinen painajaisten aihe.

Vierailija
2/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kyllä kaikkia hyönteisiä, mutta ihan kuollakseni kammoan oravia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammakot on kammottavia. Kerran kesällä tuli pikkueteiseen ja mies oli matkoilla. En voinut kulkea siitä ovesta. En ikinä pystyis ottamaan jälkeen tai edes olemaan samassa tilassa.

Vierailija
4/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastemadot ja esim hiiren tai rotan häntä. Mielestäni se häntä muistuttaa kastemadoista 😂 Ihan typerä pelko, mutta minulle hyvin todellinen.

Vierailija
5/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla perinteinen, kun laitan illalla oven lukkoon (siis nostan sen nipsun ylös) etenkin pimeällä ja vain käsi on siinä, niin aina se ajatus, että joku tarttuu siihen kiinni.

Vierailija
6/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalakammo. Alkoi joskus lukioikäisenä. Vielä 30v+ ahdistaa isot ruokailutilat missä paljon ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän