Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen vetovoima... 15 vuotta nuorempaan mieheen!

Vierailija
05.05.2017 |

Ihan hirveä tilanne. Törmään silloin tällöin erääseen mieheen ja vaikken myönnä viehättyväni hänestä, käyn kuitenkin siihen ihan kuumana. Ei olla edes puhuttu koskaan. Käydään samoissa harrastuksissa välillä, silloin tällöin törmätään ohi mennen. En tiedä yhtään hänen mietteistään mutta aina ennenkin kuin tämä fiilis on tullut, se on ollut molemminpuolista.

Hänen ei tarvitse kuin katsoa minuun kun pillu kastuu. Viimeksi hän tuijotti röyhkeästi ja vaikka kuinka yritin keskittyä muuhun, mun mielikuvitus pani jo sen kanssa. Tämän jälkeen huomasin että hän löyti minut somesta eli on saanut nimeni selville. Samalla minäkin hänen ja silloin huomasin ikäeron.

Nyt olen törmännyt häneen useammin kun hän on alkanut liikkumaan samoilla seuduilla vaikka asuu toisaalla. Mun ei tarvitse kun nähdä vilaus koko tyypistä niin olen ihan hullun kiiman vallassa. Oma mies on ihan ihmeissään mikä mua urheilun jälkeen nykyään panettaa niin kovasti.

Ne unet mitä näen hänestä on täynnä himoa ja kiimaa. Olen herännyt orgasmeihin ja omaan voihkinaan.

Mä en tiedä voinko ottaa vastuuta omasta käytöksestäni jos joskus törmäämme niin että olemme kahden. Miten joku ihminen voikaan himottaa näin paljon!

Minulla on ollut pari kolme vastaavaa tilannetta aiemminkin, tämä ehkä kaikista voimakkain. Silloin ne oli täysin molemminpuolista ja johti uskomattomaan irstaaseen seksiin missä pelkkä toisen hipaisu sai aikaan orgasmin.

En tiedä, onko mahdollista että reilu 20 vuotias mies tuntisi samoin mua kohtaan...

Tämän tyypin ei tarvitsisi kuin sormia napsauttaa niin olisin polvillaan hänen edessään, jos tietäisin että kiinnijäämisen pelkoa ei ole.

Ja teillä on varmasti myös ihan samoja kokemuksia? Ja niissä kävi miten?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes iso ero iässä. Kun olin nuori (20v) kävin kaverin kanssa naistentansseissa. Silloin ei puhuttu puumista, mutta aivan varmasti kävin 40-50 vanhempienkin naisten kanssa hommissa. Kauniita, huoliteltuja ja meikattuja kotirouvia ja ehkä sinkkujakin. Lisäksi sain välillä taksirahat kotiin. Oli kyllä mahtavaa aikaa.

Sinun kannattaa ehdottomasti saada keskusteluyhteys aikaan. Pyydä häntä auttamaan jossain, tai jotain... Sitten vaan tokaiset sopivassa välissä jotain treenaamisesta ja perään "olisipa mun mies noin seksikäs kuin sinä"... Siitä se lähtee. :-)

Vierailija
2/2 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh, saisimpa itsekkin kehiteltyä tuommoisen scenarion salilla. Vinkkini lähestymiseen ovat vain katselu, katsele avoimesti ja himoissa hänen kroppaansa että hän tietää sinun olevan valmis kaikkeen. Sen jälkeen kun uskallat, laitat viestiä illalla yhdeksän jälkeen, että lähetäänkö lenkille?(muista laittaa kireet trikoot jalkaan) tämä eskaloituu pururadan penkille panoksi. 100% varma tästä.

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla