Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän mies yritti seksiä multa

Vierailija
05.05.2017 |

Ahdistaa.
Ystävän mies siis yritti salaa saada multa seksiä, mutta tietysti kieltäydyin.
Mies vannotti, etten saa kertoa ystävälleni asiasta enkä haluakaan kertoa, koska en tiedä mitä siitä seuraisi enkä halua aiheuttaa heille tai meidän välille mitään ongelmia.
Ystävälle tuo voisi olla sellainen asia, joka toisi loputtoman pahan olon ja muistaisi loppuelämänsä aina välillä sen asian, joten ei en todellakaan halua kertoa.
Helpompi mun on pitää tää asia itselläni ja vältellä joutumasta kaksin hänen miehensä kanssa (ainakin jos mies on humalassa), mutta varmaan mullekin tulee aina välillä asia mieleen ja vähän ahdistaa.

Noin. Oli pakko kertoa jonnekin, kun en tästä viitsi kenellekään puhua.
V*tuttaa, että sen miehen piti tulla lurittelemaan fiiliksistään ja yrittämään mitään, olisi voinut pitää halunsa ja tuntemuksensa ihan vaan itsellään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oot pyllistelly, vähemmästäkin näin keväällä himot hyrrää. Annat ymmärtää, muttet ymmärrä antaa.

Vierailija
2/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluaisin ystäväni kertovan minulle, jos puolisoni yrittäisi pettää minua selkäni takana. Se on karhunpalvelus, että pidetään pimennossa puolison kaksoiselämästä ja selkärangattomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot pyllistelly, vähemmästäkin näin keväällä himot hyrrää. Annat ymmärtää, muttet ymmärrä antaa.

Ai AP:n ystävän miehekekö se tänne mateli kivensä alta?

Vierailija
4/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ystävältä ns teoriassa muiden ihmisten elämään koskien, haluaisiko hän tietää. Jos sanoo haluavansa ehdottomasti, kerro, jos ei halua, et kerro.

Vierailija
5/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että olet ainoa jolta se seksiä vonkaa? Eikö kaverin velvollisuus ole varoittaa miehestä?

Vierailija
6/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai AP:n ystävän miehekekö se tänne mateli kivensä alta?

Ei, ihan vaan random setämies

Vierailija
7/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tuon vertaa ystävääsi kunnioita? Jos uskollisuus on hänelle tärkeä arvo, niin eikö sen pitäisi pikemminkin puoltaa kertomista, koska hän ei selvästikään sovi yhteen uskottoman miehen kanssa? Mitä jos tulee lapsiakin perheeseen, ja vasta sitten mies jää kiinni? Luuletko että tulee kiitosta?

Vierailija
8/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että olet ainoa jolta se seksiä vonkaa? Eikö kaverin velvollisuus ole varoittaa miehestä?

Ovat olleet jo vuosia yhdessä ja naimisissa, mäkin olen siis tuntenut kyseisen miehen jo vuosia.

Hän ei ole ollenkaan sellanen "vonkaajamies", vaan asiallinen ja olen aina pitänyt häntä tosi fiksuna ja hyvänä miehenä, siksi tää asia ahdistaa jotenkin vielä enemmän ja tuli todella puun takaa.:/

Olen tavallaan itsekin todella pettynyt siihen mieheen, en olisi hänestä uskonut.

Heillä juuri valmistunut talo ja pienet lapset, siinä se suurin syy miksi en haluaisi kertoa.

Ap

Vierailija
9/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on idiootti.

Vierailija
10/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs JOS ystäväsi kuulee tästä muualta? Mies vaikka suutuspäissään möläyttää? Sitten se vasta pahalta näyttääkin ystäväsi silmissä, kun et ole oma-aloitteisesti asiasta maininnut.

Vierailija
11/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, siis aiot oikeesti olla ystävällesti kertomatta tuosta?

Siis hei haloo, jos ystävän mies kertoo aikeistaan pettää, niin sä et tee mitään asialle. Ymmärrät varmasti, että sun "EI" tälle miehelle tarkoitti, että hän etsii toista naista nyt muualta.

Teet ystävällesi todellakin suuren karhunpalveluksen, kun olet kertomatta noin vakavasta parisuhdeasiasta.

Vierailija
12/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs JOS ystäväsi kuulee tästä muualta? Mies vaikka suutuspäissään möläyttää? Sitten se vasta pahalta näyttääkin ystäväsi silmissä, kun et ole oma-aloitteisesti asiasta maininnut.

Oih, kuinka kauheaa, jos muualta kuulee. Kamalaa, ihan hirveää! Katastrofi!

Vierailija
13/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne, mutta taitaa sun olla pakko kertoa kuitenkin.

Mulle on käynyt samoin, ei se kivaa ollut.

Vierailija
14/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun tilanteessa silloin kävi?

Mua pelottaa, että ystävä romahtaa täysin.

Tavallaan tottakai haluaisin kertoa, mutta järjellä ajateltuna todellakaan en/en näe kertomista järkevänä vaihtoehtona.

Ystävällä ollut aika pahaa synnytyksen jälkeistä masennusta ja muuttivat alle kuukausi sitten juuri valmistuneeseen unelmiensa taloon ja näyttää taas vähän valoisammalta, eli nyt ei todellakaan pitäisi aiheuttaa mitään kriisiä.

Jos kertoisinkin, en juuri nyt/vielä.

Ap

15/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat olleet jo vuosia yhdessä ja naimisissa, mäkin olen siis tuntenut kyseisen miehen jo vuosia.

Hän ei ole ollenkaan sellanen "vonkaajamies", vaan asiallinen ja olen aina pitänyt häntä tosi fiksuna ja hyvänä miehenä, siksi tää asia ahdistaa jotenkin vielä enemmän ja tuli todella puun takaa.:/

Olen tavallaan itsekin todella pettynyt siihen mieheen, en olisi hänestä uskonut.

Heillä juuri valmistunut talo ja pienet lapset, siinä se suurin syy miksi en haluaisi kertoa.

Ap

Kai sitä asioista puhua voi. Ihan turhaan sitä rupeat arpomaan, että voitko puhua. Kyllä voit. Parempi niin kuin, että pidät itselläsi.

Ehkä sillä pariskunnalla on käsittelyn paikka. Mitäänhän ei tapahtunut. Olit valpas ja kieltäydyit.

Voi olla että sillä, että puhut tuo pariskunta vältää eron. Jostain syystähän se mies vonkasi.

Rankka prosessi tuo talo ja lapset.

Muuten eroavat myöhemmin, kun asiat jäävät kummiksi möykyiksi eikä niitä selvitetä.

Tai sitten ei.

Tee niinkuin parhaaksi koet. Niinhän sinä teetkin. Molempi parempi.

16/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tottakai haluaisin kertoa, mutta järjellä ajateltuna todellakaan en/en näe kertomista järkevänä vaihtoehtona.

Ystävällä ollut aika pahaa synnytyksen jälkeistä masennusta ja muuttivat alle kuukausi sitten juuri valmistuneeseen unelmiensa taloon ja näyttää taas vähän valoisammalta, eli nyt ei todellakaan pitäisi aiheuttaa mitään kriisiä.

Ap

Ohhoh. Ja mitä tekee mies? Vonkaa naapurista.

Saako nainen apua?

Saako mies apua?

Psyykkistä meinaan.

Vierailija
17/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olihan se kriisi heillä silloin, kesti pitkään, mutta saivat asiat sovittua. Lopulta molemmat ovat olleet tyytyväisä, että puhuin. Ovat erittäin onnellisia nykyään.

Voi käydä toisinkin, mutta sä et ole siitä vastuussa, siksi sun pitää kertoa.

Vierailija
18/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Naista syytetään miehen himoista aina. Herätkää ottamaan vastuuta siitä omasta sairaasta seksuaalisuudestanne. Helvetin sairasta syyttää naista kaikesta mitä Mies tekee. Huh huh. Tämän vuoksi en koske miehiin ikinä.

Vierailija
19/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Itse en aikanaan kertonut vaikka vonkasi monet kerrat ja ihan hyvin olen asian kanssa elellyt. Kenenkään parisuhde ei mennyt rikki.

Vierailija
20/21 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi aikanaan noin. Kaverin mies ehdotteli seksiä, ja minä kieltäydyin. Miehelle tuli asiasta kuitenkin tunnontuskia, joten hän päätti kertoa kaverilleni että minä olin ehdotellut yhteistä yötä hänelle. Siinä meni sitten välit tähän kaveriin ja kahteen muuhunkin. 

Tästä jäi selvästi itselleni joku trauma, sillä en voi mitenkään olla täysin oma itseni ystävien miesten seurassa. En pidä itseäni mitenkään erityisen ihanana, vaan pelkään että annan jonkun väärän kuvan ja taas mennään ...