Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12 vuotiaalle tekokynnet?

Vierailija
05.05.2017 |

Oon 12 vuotias tyttö ja tässä mietiskelin että voisiko minun ikäiseni laittaa tekokynnet. Tarkoitan nyt siis vaan sellaisia liimattavia tekokynsiä joita saa esim. Seppälästä tai cittarista. Kertokaa mielipiteitä tästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki, jos et mitään hirveän pitkiä meinannut. Tekokynnet on kuitenkin aika harmittomat.

Vierailija
2/9 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisi.

Oma tytär on 12 ja on jo kolme vuotta liimaillut Gybershopin ja H&M:n tekokynsiä vähän väliä.

Ei niitä montaa tuntia/ päivää voi pitää kun ovat niin hankalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset liimattavat muoviläpyskät on ihan kamalan näköisiä.

Vierailija
4/9 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä ihan ok laittaa sellaiset itse laitettavat tekokynnet. Sellaisia kynsistudiossa laitettavia tekokynsiä ei tuon ikäinen kyllä tarvitse...

Vierailija
5/9 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 12 vuotias tyttö

Ja minä olen joulupukki.

Vierailija
6/9 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 12 vuotias tyttö

Ja minä olen joulupukki.

. Öö Ok???????

Vierailija
7/9 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin tutulla 12 vuotiaalla tekokynnet eihän ne nyt oikeesti sovi noin nuorelle.

Tosi epähygieenistäkin on.

Luulen että äidiltä opittua, kun äiti ei ole mikään luonnon kaunis ja ainoa tapa miten "koristautuu" on kynsien laitto.

Isänsä kun kuuli niin sanoi että on ällöttävää, ja eihän se kyllä oikeesti 12 vuotiaalle sovi. Ja harvemmin ne tekokynnet aikuisellakaan mikään kaunis näky on.

Vierailija
8/9 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää feikkikynnet, feikkitukka ja feikkiripset/feikkihuulet muoti on yllätys yllätys monelle pikkutytölle varmaan tullut Uinon blogista, joka oikeasti ei todellakaan ole tarkoitettu tuon ikäisille pikkulapsille. Leikkikää nyt hyvänen aika vielä ja olkaa lapsia! Itsensä muokkaaminen ja laittautuminen on sitten aikuisten hommaa, ei todellakaan ala-asteikäisten pikkutyttöjen.

Vierailija
9/9 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele sillä liimata kun täytyy on niissä turhia myrkkyjä jotka imeytyy elimistöön eli ei turvallista pitemmän päälle.