Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos miehellä on pieni vehje?

Vierailija
05.05.2017 |

Ei tunnu miltään?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä koolla mulle niin väliä ole, jos mies on avoin käyttämään seksileluja. Jos ei ole avoin niin vähän tylsäksi saattaa jäädä.

Vierailija
2/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt lähdetä tälle linjalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa.

Vierailija
4/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua haittaa, mutta niin me ihmiset ollaan erilaisia. Kaikki eivät ole niin seksuaalisia, toisia kiinnostaa enemmän mm. raha tai ihan mikä vaan.

Vierailija
5/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko grillimakkaran paksuinen ja vähän pitempi tarpeeksi hyvä?

Vierailija
6/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä haittaa. Jopa suihinotto on jotenkin köykästä ja onnetonta. Omat halut kyllä lopahtaa helposti. Katkaravut sopii paremmin salaattiin kuin seksiin.

Vierailija
7/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko grillimakkaran paksuinen ja vähän pitempi tarpeeksi hyvä?

Kuulostaa ihan keskiverto penikseltä. Riittää.

Vierailija
8/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni pimppa mutta tarpeeksi pientä ei ole löytynyt.

Vierailija
9/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu miltään?

Riippuu mikä on pieni. Mun toisella rakastajalla on kunnon HK Blö ja toisella sellainen 10-12cm ja ei mitenkään paksukaan.  Tämä pienemmällä varusteltu on huomattavasti parempi rakastaja. Iso muna on toki kiihottava ja ilo silmälle, mutta  itse aktissa se on turha, jos kuvittelee että se riittää tyydyttämään naisen.

Vierailija
10/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun itsellä on katkarapu lepotilassa, mutta kasvaa sitten seisokissa sinne 17-18cm tienoille. Ei ole sellanen mitä voi esitellä lepotilassa? Onko mitään keinoa suurentaa lepotila kokoa? Penispumppu?

Vierailija
11/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haittaa. Kuka nyt prinssinakkia haluaisi kun on HK Sinistä tarjolla.

Hokema "koolla ei ole väliä" on pienimunaisen äijän keksimä. Ja monet äijät tuntuvat sitä viljelevän, kun yrittävät pönkittää huonoa itsetuntoaan pienestä kullistaan. Naiset kyllä tietävät, että KOOLLA ON VÄLIÄ. Kyllähän munan täytyy tuntua! Ja turha alkaa huutelemaan isosta pimpasta jne. Tosin isokumlinen pärjää siinäkin :D

Vierailija
12/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä hyvin pienimunaisen kanssa, mies oli kätevä käsistään ja muutenkin hyvä sängyssä, mutta eipä se penis oikeasti miltään tuntunut...

Toisaalta taas olen harrastanut seksiä myös sellaisen miehen kanssa, jolla on oikeasti _iso_ penis. Mies oli hyvin huono pano, joten sekin oli lähinnä kamalaa.

Eli on koolla sinänsä väliä, mutta ei sen mikään järkäle tarvitse olla - parasta on, jos kemiat kohtaa ja mies on hyvä seksissä (johon toki itsekin pyrin, ennen kuin joku tulee nillittämään että ei kaikki ole miehestä kiinni!!!!!!1).

Vierailija
13/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla on väliä. Yksi miestäväni oli niin pienimunainen että en edes tuntenut hänen käyneen sisällä. Nykyisellä on iso ja ero on kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
14/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä se pieni penis sit on? Onko keskiverto 13-15cm penis pieni?

Vierailija
15/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Ihan niinkuin miehiä haittaa se jos naisella on mikroskooppisen pienet rinnat. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
16/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Ihan niinkuin miehiä haittaa se jos naisella on mikroskooppisen pienet rinnat. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Eipä kyllä haittaa tippaakaan

M30

Vierailija
17/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voimakkaat seksihalut omaava nainen ja en voi elää ihan kunnon seksiä. Minua ei voi tyydyttää nysällä! Yritetty on monta kertaa. Ei kiitos enää minulle pientä kalua. 

n39

Vierailija
18/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigerpumping.net

-googlatkaapa. Onko tämmöinen teknologiauskovaisuus seuraava evoluution tulos, varsinainen ihminen 2.0? :DDD

Vierailija
19/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voimakkaat seksihalut omaava nainen ja en voi elää ihan kunnon seksiä. Minua ei voi tyydyttää nysällä! Yritetty on monta kertaa. Ei kiitos enää minulle pientä kalua. 

n39

Olet selkeästi äidinkielen tunneiltakin ollut poissa, kun on panettanut liikaa :D

Vierailija
20/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy En Puskelta se tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi