Haittaako, jos miehellä on pieni vehje?
Kommentit (47)
No mua haittaa, mutta niin me ihmiset ollaan erilaisia. Kaikki eivät ole niin seksuaalisia, toisia kiinnostaa enemmän mm. raha tai ihan mikä vaan.
Onko grillimakkaran paksuinen ja vähän pitempi tarpeeksi hyvä?
No kyllä haittaa. Jopa suihinotto on jotenkin köykästä ja onnetonta. Omat halut kyllä lopahtaa helposti. Katkaravut sopii paremmin salaattiin kuin seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko grillimakkaran paksuinen ja vähän pitempi tarpeeksi hyvä?
Kuulostaa ihan keskiverto penikseltä. Riittää.
Minulla on pieni pimppa mutta tarpeeksi pientä ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu miltään?
Riippuu mikä on pieni. Mun toisella rakastajalla on kunnon HK Blö ja toisella sellainen 10-12cm ja ei mitenkään paksukaan. Tämä pienemmällä varusteltu on huomattavasti parempi rakastaja. Iso muna on toki kiihottava ja ilo silmälle, mutta itse aktissa se on turha, jos kuvittelee että se riittää tyydyttämään naisen.
Hitsi kun itsellä on katkarapu lepotilassa, mutta kasvaa sitten seisokissa sinne 17-18cm tienoille. Ei ole sellanen mitä voi esitellä lepotilassa? Onko mitään keinoa suurentaa lepotila kokoa? Penispumppu?
Todellakin haittaa. Kuka nyt prinssinakkia haluaisi kun on HK Sinistä tarjolla.
Hokema "koolla ei ole väliä" on pienimunaisen äijän keksimä. Ja monet äijät tuntuvat sitä viljelevän, kun yrittävät pönkittää huonoa itsetuntoaan pienestä kullistaan. Naiset kyllä tietävät, että KOOLLA ON VÄLIÄ. Kyllähän munan täytyy tuntua! Ja turha alkaa huutelemaan isosta pimpasta jne. Tosin isokumlinen pärjää siinäkin :D
Olen harrastanut seksiä hyvin pienimunaisen kanssa, mies oli kätevä käsistään ja muutenkin hyvä sängyssä, mutta eipä se penis oikeasti miltään tuntunut...
Toisaalta taas olen harrastanut seksiä myös sellaisen miehen kanssa, jolla on oikeasti _iso_ penis. Mies oli hyvin huono pano, joten sekin oli lähinnä kamalaa.
Eli on koolla sinänsä väliä, mutta ei sen mikään järkäle tarvitse olla - parasta on, jos kemiat kohtaa ja mies on hyvä seksissä (johon toki itsekin pyrin, ennen kuin joku tulee nillittämään että ei kaikki ole miehestä kiinni!!!!!!1).
Koolla on väliä. Yksi miestäväni oli niin pienimunainen että en edes tuntenut hänen käyneen sisällä. Nykyisellä on iso ja ero on kuin yöllä ja päivällä.
Mutta mikä se pieni penis sit on? Onko keskiverto 13-15cm penis pieni?
Haittaa. Ihan niinkuin miehiä haittaa se jos naisella on mikroskooppisen pienet rinnat. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Ihan niinkuin miehiä haittaa se jos naisella on mikroskooppisen pienet rinnat. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Eipä kyllä haittaa tippaakaan
M30
Olen voimakkaat seksihalut omaava nainen ja en voi elää ihan kunnon seksiä. Minua ei voi tyydyttää nysällä! Yritetty on monta kertaa. Ei kiitos enää minulle pientä kalua.
n39
Tigerpumping.net
-googlatkaapa. Onko tämmöinen teknologiauskovaisuus seuraava evoluution tulos, varsinainen ihminen 2.0? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Olen voimakkaat seksihalut omaava nainen ja en voi elää ihan kunnon seksiä. Minua ei voi tyydyttää nysällä! Yritetty on monta kertaa. Ei kiitos enää minulle pientä kalua.
n39
Olet selkeästi äidinkielen tunneiltakin ollut poissa, kun on panettanut liikaa :D
Ei sillä koolla mulle niin väliä ole, jos mies on avoin käyttämään seksileluja. Jos ei ole avoin niin vähän tylsäksi saattaa jäädä.