Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä kuiva kausi tekee haluttomaksi

Vierailija
05.05.2017 |

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Meillä on miehen kiireen ja työputkien kanssa nyt ollut pitkiä aikoja, ettei seksiä ole. Ja mitä kauemmin minä olen ilman seksiä, sen haluttomampi olen. Omakiva ei auta siihen, en "osaa" kiihottua miehen kanssa jos edellisestä on viikkoja.

Mies on aina ollut haluttomampi kuin minä, tai sanotaan tyytyväisempi vähempään kuin minä. Jos on pitkä tauko, niin ensimmäinen kerta tauon jälkeen on minulle aina hieman epämiellyttävää; paikat ovat kireänä, vaikea kiihottua, akti tuntuu vain ok:lta. Tämän jälkeen olisin taas valmis "normaaliin seksiin" seuraavana päivänä tai tulevan viikon aikana. Mutta mies tahtoo taas pitää pitkiä taukoja, minä turhaudun ja odottelen seuraavaa kertaa jolloin taas on hieman epämiellyttävää, vaikea kiihottua ja akti on pelkästään ok.

Mitä enemmän saan, sen halukkaampi olen. Eli pitkät, säännölliset tauot eivät nosta libidoani vaan päin vastoin. Nyt 5 vuoden suhteessamme on ensimmäisen kerran 2 kuukauden mittainen tauko ja sitä on pitkittänyt myös oma haluttomuuteni. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä, koska tuntuu, että seksi on miehen kanssa pikemminkin harvinainen herkku ja "pitää ottaa kun saa". Nyt tämä pitkä tauko on turhauttanut minut kerta kaikkiaan niin, että miehen kosketus tuntuu ärsyttävältä, ei huvita suudella, ei kosketella, ei esileikkiä eikä varsinkaan harrastaa seksiä.

Pelkään siis, että nyt jos annan vastoin kehoni tahtoa, se on turhaa koska seuraavaa kertaa pitää taas odottaa 2-3 viikkoa jolloin seksi on taas "paskaa". Ennemmin olen sitten kokonaan ilman.

En käytä hormoniehkäisyä. Olen puhunut miehelle aiemmin aiheesta, mutta asiaan ei ole tullut muutosta.

Onko muilla tällaista ollut ja miten tästä eteen päin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia ja ilman olemiseen tottuu yllättävän nopeasti.  Jossakin vaiheessa kynnys alkaa edes vaikkapa satunnaiseen toimintaan on niin suuri, ettei sitä enää edes haluakaan.

Toki mieluummin aina olen saunan jälkeen mieluummin nauttinut muista tekemisistä ja puhtauden tunteesta, kuin alkanut parisuhdehikoilemaan.

Ennen oli sanonta, että kyllä vaikkapa pilkille menenminen luontoon ja raittiiseen ilmaan voittaa jonkun limaa tursuavan elimen räpläämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^En siis haluaisi todellakaan olla ilman ja elää seksittömässä suhteessa.

-AP

Vierailija
4/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
5/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, no se lanka kuoli sitten siihen

Vierailija
6/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Kun seksiä oli päivittäin tai edes joka toinen päivä, olin halukas ja innokas. Nyt kun on kerran viikossa niin erotiikka tympii, en meinaa kostua enkä saa ikinä.

Miehellä menee toisin päin: eli jokapäiväinen seksi tympii ja halut nousee viikon tauosta. Tähän ollaan yritetty hakea jotain kahdesti viikossa -kompromissia, mutta mies ei jaksaisi noin usein ja minulla ei riitä kiinnostus noin harvoin.

Vierailija
7/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Kun seksiä oli päivittäin tai edes joka toinen päivä, olin halukas ja innokas. Nyt kun on kerran viikossa niin erotiikka tympii, en meinaa kostua enkä saa ikinä.

Miehellä menee toisin päin: eli jokapäiväinen seksi tympii ja halut nousee viikon tauosta. Tähän ollaan yritetty hakea jotain kahdesti viikossa -kompromissia, mutta mies ei jaksaisi noin usein ja minulla ei riitä kiinnostus noin harvoin.

Aika sama tilanne kuin meillä. Välillä on ihan kivasti seksiä omaan makuun, useimmiten ei. Ja sekin vie omia haluja kun tietää, että miestä ei kovin paljoa kiinnosta oikeastaan ikinä. Ei kaipaisi ihan hirveästi meidän yhteistä seksiä, vaikka kieltäytyisin näistä kerta viikkoon panoista. Säälipanoja taitaa olla nekin, osittain ainakin.

Jossain kohtaa sanoin miehelle, että nyt pitää edetä hitaasti. Kun on saanut parit torjunnat aloitteisiin ja tiedän, ettei parisuhdeseksi ole hänelle ikinä se ykkösjuttu, niin vaikea syttyä. Lähekkäin oloa ilman varsinaista esileikkiä, sitten esileikkiä, sitten seksiä jos molemmat on valmiita. Tää auttoi sytyttämään omia haluja hiukan. Jos haluaa päästä helpommalla, niin ei vaan päästä halua sammumaan.

Ja olen kyllä ehdottanut seksitöntä suhdettakin, mutta mies ei sitä halua. Enkä minäkään varsinaisesti.

Vierailija
8/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tästä voisi tehdä jotain kompromissia, että mies huomioisi ja koskettelisi tai vaikka nuolisi ja sormettaisi naista, jos ei jaksa panna.

Miksi miehille aina seksi=yhdyntä.

Vierailija
9/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tästä voisi tehdä jotain kompromissia, että mies huomioisi ja koskettelisi tai vaikka nuolisi ja sormettaisi naista, jos ei jaksa panna.

Luulenpa, että ei nainen siitä kiihottuisi, että mies miellyttääkseen nuolisi ja sormettaisi usein. Se olisi väkinäistä. Nainen haluaa olla miehen aidon kiihkon kohde, veikkaisin.

Vierailija
10/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä allekirjoittaa näin sinkkuna. Kun on ollut 25 vuotta ilma seksi niin rupea kyllä jossain vaiheessa halutkin katoamaan.

Vierailija
11/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että ei nainen siitä kiihottuisi, että mies miellyttääkseen nuolisi ja sormettaisi usein. Se olisi väkinäistä. Nainen haluaa olla miehen aidon kiihkon kohde, veikkaisin.

No eihän sitä voi väkinäisesti tehdä, mutta jos mies haluaisi pitää naista hyvänä jaksamatta itse yhdyntää, luulisi sen pitävän naisenkin tyytyväisenä ja "vastaanottavaisena". Tai jos hyväilyyn liittyisi seksuaalisuutta eikä se olisi vain paijailua ja hellimistä.

AP

Vierailija
12/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
13/13 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä voi väkinäisesti tehdä, mutta jos mies haluaisi pitää naista hyvänä jaksamatta itse yhdyntää, luulisi sen pitävän naisenkin tyytyväisenä ja "vastaanottavaisena". Tai jos hyväilyyn liittyisi seksuaalisuutta eikä se olisi vain paijailua ja hellimistä.

AP

Tämä on hyvä suunnitelma.

Jos ei miestä paneta, hän voi pitää naisen tyytyväisenä sormettamalla.

Sitäpaitsi sormi tuntuu paljon paremmalta.

Itse joudun elämään selibaatissa miehen haluttomuuden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan