Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihtaava akka

Vierailija
07.07.2008 |

Onko teidän mielestä tälläisellä parisuhteessa mitään järkeä. Akka on ollut jo pitemmän aikaa tavallan vain itsetyydytys väline häntä et saa mitenkään touhuun mukaan ei hyväile mua millään tavoin teenpä minä sitten mitä vaan,nyt viime aikoina en saisi itsekään kosketella muulla kuin mulkulla ja pano pitäisi olla aina pikalataus.Olaan oltu naimissa 25 v,lapset lähes aikuisia.Ei nuohommat enää minuakaan kiinnosta joten olen etsinyt tosissani ulkostettua suhdetta jo vieraan naisen halaus tuotaa hyvän olon tunnetta enemmän kuin tuo tunteeton yli kapuaminen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko maininnut asiasta vaimollesi ? Näistäkin asioista voi katsos keskustella ! Ja pitääkin keskustella !

Se sitä rakkautta on, että KUMPIKIN ottaa toisen huomioon parisuhteessa. Vaimosi ei ehkä haluaisi seksiä kanssasi...ehkä etenet liian ennalta-arvattavalla tavalla joka kerta..jos seksi on liian kaavan mukaista, ei se jaksa sytyttää. Pidätkö itsestäsi huolta, että olet siisti ja haluttava ? Ei kukaan nainen syty tuhruisesta tupakanhajuisesta karvapallerosta...en siis tiedä oletko SINÄ sellainen, kunhan heittelen näitä ,että keksisit syyn vaimosi käytökseen. Vieras syli ei auta muuhun kuin eron jouduttamiseen....on raukkamaista etsiä vierasta syliä ennenkuin olet edes yrittänyt parantaa seksisuhdetta VAIMOOSI.

Vierailija
2/7 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä asioissa lähtökohtaisesti syyttää aina itseäsi. Siitä on suomalaisen miehen terve itsetunto rakennettu....

Vaimoissammehan ei koskaan ole moitteen sijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei ole haissut tupakalle 23 vuoteen,eikä kalja höyryille 30 vuoteen haitaksi asti tää on tosi,käyn myös suihkussa vähintään kerran päivässä ettei pitäs haiskahtaa hikikään!

Mitä tulee muuhun suhteen parantamiseen niin en minä mikään jumala ole että pystyisin ihmeitä yksin toteuttamaan ,keskustelu ei johda mihinkään kun asiata ei saa keskustella koska toinen osapuli ei halua,minä hän olen yrittänyt mielestäni kaikkeni, ei kaavan asennon tai muukaan lirkuttelu auta.

Minä olen sen verran umpikujassa että ero ei mulle vältämätä enää sen enemmän harmaita hiuksia tuo.

Terve mies kaipaa muutakin kuin saman katon alla tuskailua.

Vierailija
4/7 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei ole haissut tupakalle 23 vuoteen,eikä kalja höyryille 30 vuoteen haitaksi asti tää on tosi,käyn myös suihkussa vähintään kerran päivässä ettei pitäs haiskahtaa hikikään!

Mitä tulee muuhun suhteen parantamiseen niin en minä mikään jumala ole että pystyisin ihmeitä yksin toteuttamaan ,keskustelu ei johda mihinkään kun asiata ei saa keskustella koska toinen osapuli ei halua,minä hän olen yrittänyt mielestäni kaikkeni, ei kaavan asennon tai muukaan lirkuttelu auta.

Minä olen sen verran umpikujassa että ero ei mulle vältämätä enää sen enemmän harmaita hiuksia tuo.

Terve mies kaipaa muutakin kuin saman katon alla tuskailua.

Niin niin, mä vaan heitinkin että voisko olla niin, mutta ilmeisimmin ei sitten ole. Mä kyllä kannustan eroamaan ja etsimään kumppanin, jonka kanssa voi oikeesti nauttia elämästä, niin mäkin tein. Tarkoitin tolla kommentilla vain sitä, että ei ennen tosi yritystä kannata luovuttaa, mutta jos tilanne on tuollainen, niin minkäs sille teet. En mäkään jäisi odottelemaan millon kumppani taas herää eloon !

Onnea sulle että löytäisit kumppanin joka nauttii elämästä ja myös siitä seksistä, nimenomaan sun kanssa !!

Vierailija
5/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole frigidiä naisia, vaan miehiä, jotka ei kykene tyydyttämään naista..

Vierailija
6/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole frigidiä naisia, vaan miehiä, jotka ei kykene tyydyttämään naista..

Olet varmaan tietoinen että hyvä seksi ja parisuhde tarvii molemman yhteistyön onnistuakseen hyvin.

Vierailija
7/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen ensimmäiset vuodet oli tietenkin kovinkin mukavaa vällyjen alla, mutta kolme lasta ja perhe-elämän rasitteen muuttivat asian. Mies ei jaksanut yrittää kun ei saanut seksiä, minä en jaksanut seksiä kun mies ei jaksanut vaivautua auttamamaan kotitöissä ja lastenhoidossa. Kun kaatuu rättiväsyneenä illalla sänkyyn ei enää jaksa alkaa "hoitamaan" vielä yhtä velvollisuutta. En myöskään saanut seksistä itselleni mitään. Mies kyllä laukesi hetkessä ja jätti homman siihen. Jos seksi ei millään tavalla palkitse myöskin toista osapuolta edes puoli säännöllisesti, se muuttuu yhtä ikäväksi kuin mikä tahansa rutiini kotityö. Miehen ulkonäkökin alkoi ällöttää. Kriisi oli siis kaikinpuolin valmis. Erosin, jotta minulla olisi edes muutama päivä kuukaudessa omaa aikaa. Aika naurettavaa, mutta näin asiat meni.

Sinulla on eri tilanne, koska lapset eivät ole kuvioissa enää mukana. Tämä tarina oli lähinnä esimerkkinä siitä, että monille naisille pitää tunnepuolen asiat samoin kuin tasa-arvoisuus esim. kotitöissä ja vapaa-ajan käytössä olla kohdallaan, jotta seksuaalisuuskin voisi toimia.