Olen epäonnistunut ihminen. Masentavaa.
Kommentit (8)
Noh, nyt jos olet vetänyt pohjat niin suunta ylöspäin!
t. samoissa tunnelmissa oleva ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sössit?
Kaiken. Etkö vittu osaa lukea?
Äitisi ja isäsi sössivät myös kun eivät osanneet opettaa sinulle käytöstapoja. Näkyy kauas että et voi muuttua paremmaksi. Se oli siinä.
Mulla on myös samat fiilikset.
Ainut mikä tuo iloa on Jeesus, hän lohduttaa surussa ja pettymyksissä.
Äläpä välitä, meitä on muitakin!
Mennytta ei saa takaisin, mutta on asioita itsessään, joita voi kuitenkin korjata.
Hyvällä onnella ajan kanssa, saatan itsekin siinä onnistua. Tein lasteni eteen kaiken, eli liikaa, ja nyt maksan siitä isoa hintaa. Heidän kanssaan nykyään puheväliessä, tosin harvakseltaan, mutta jokin yhteys löydetty.
No, asunto menee alta, kun töistä yyteiden kautta saan kenkää. Luottotiedot menneet yms.
Oikeasti olen kuitenkin hyvä ja mukava ihminen, en mikään rikollinen tms. Sairaudet eivät katso kohdetta. Ja sitä lapset ainakaan eivät voi ymmärtää kuin vasta kasvatessaan, lopulta, ei aina silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä välitä, meitä on muitakin!
Mennytta ei saa takaisin, mutta on asioita itsessään, joita voi kuitenkin korjata.
Hyvällä onnella ajan kanssa, saatan itsekin siinä onnistua. Tein lasteni eteen kaiken, eli liikaa, ja nyt maksan siitä isoa hintaa. Heidän kanssaan nykyään puheväliessä, tosin harvakseltaan, mutta jokin yhteys löydetty.
No, asunto menee alta, kun töistä yyteiden kautta saan kenkää. Luottotiedot menneet yms.Oikeasti olen kuitenkin hyvä ja mukava ihminen, en mikään rikollinen tms. Sairaudet eivät katso kohdetta. Ja sitä lapset ainakaan eivät voi ymmärtää kuin vasta kasvatessaan, lopulta, ei aina silloinkaan.
Nimenomaan! Ja se on tärkeintä ja on hienoa että olet oivaltanut sen ja osaat arvostaa itseäsi! :)
Hyvä. Toivottavasti opit jotain.