Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen epäonnistunut ihminen. Masentavaa.

Vierailija
04.05.2017 |

Olen sössinyt kaiken elämässäni. Itkettää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Toivottavasti opit jotain.

Vierailija
2/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sössit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määki

Vierailija
4/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nyt jos olet vetänyt pohjat niin suunta ylöspäin!

t. samoissa tunnelmissa oleva ihminen

Vierailija
5/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sössit?

Kaiken. Etkö vittu osaa lukea?

Äitisi ja isäsi sössivät myös kun eivät osanneet opettaa sinulle käytöstapoja. Näkyy kauas että et voi muuttua paremmaksi. Se oli siinä.

Vierailija
6/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös samat fiilikset.

Ainut mikä tuo iloa on Jeesus, hän lohduttaa surussa ja pettymyksissä.

Vierailija
7/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä välitä, meitä on muitakin!

Mennytta ei saa takaisin, mutta on asioita itsessään, joita voi kuitenkin korjata.

Hyvällä onnella ajan kanssa, saatan itsekin siinä onnistua. Tein lasteni eteen kaiken, eli liikaa, ja nyt maksan siitä isoa hintaa. Heidän kanssaan nykyään puheväliessä, tosin harvakseltaan, mutta jokin yhteys löydetty.

No, asunto menee alta, kun töistä yyteiden kautta saan kenkää. Luottotiedot menneet yms.

Oikeasti olen kuitenkin hyvä ja mukava ihminen, en mikään rikollinen tms. Sairaudet eivät katso kohdetta. Ja sitä lapset ainakaan eivät voi ymmärtää kuin vasta kasvatessaan, lopulta, ei aina silloinkaan.

Vierailija
8/8 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä välitä, meitä on muitakin!

Mennytta ei saa takaisin, mutta on asioita itsessään, joita voi kuitenkin korjata.

Hyvällä onnella ajan kanssa, saatan itsekin siinä onnistua. Tein lasteni eteen kaiken, eli liikaa, ja nyt maksan siitä isoa hintaa. Heidän kanssaan nykyään puheväliessä, tosin harvakseltaan, mutta jokin yhteys löydetty.

No, asunto menee alta, kun töistä yyteiden kautta saan kenkää. Luottotiedot menneet yms.

Oikeasti olen kuitenkin hyvä ja mukava ihminen, en mikään rikollinen tms. Sairaudet eivät katso kohdetta. Ja sitä lapset ainakaan eivät voi ymmärtää kuin vasta kasvatessaan, lopulta, ei aina silloinkaan.

Nimenomaan! Ja se on tärkeintä ja on hienoa että olet oivaltanut sen ja osaat arvostaa itseäsi! :)