Onko sinulle ollut shokki jos olet ollut kiinnostunut jostain miehestä ja hänen ikänsä on paljastunut sinulle?
Siis siinä tapauksessa jos ikä on selkeästi poikennut siitä mitä olet ulkonäön perusteella arvioinut?
Kommentit (9)
On. Yksi timmikroppainen mies paljastui minua vanhemmaksi. Juuri kun olin oppinut hyväksymään sen että ikä tuo vähän ylipainoa eikä sille mitään voi. Ei näemmä tuonutkaan kaikille.
Oletin n. 25, olikin 38. Harmitti ja en aluksi uskonut, edes vaikka näytti henkkareita.
Luulin suunnilleen ikäisekseni, olikin melkein kymmenen vuotta nuorempi.
Joo näin on käynyt. Olin alle 20, luulin miestä max 40-vuotiaaksi, olikin yli 50v! Erehdyin sänkyyn tämän naimisissa olevan papin (ev.lut.) kanssa, jolloin totuus selvisi. Yäääääk!
Myöhemmin kuulin, että värjäsi hiuksiaan, mutta oli tuo silti mun ehkä pahin munaus tällä saralla.
Exän arvioin ensitapaamisella noin 25-vuotiaaksi, mutta olikin 37v . Ei tuosta viimenäkemän perusteella arvaisi nykyäänkään että on juuri päälle kolmenkymmenen vaikka käy jo hyvän matkaa viidettä kymmentä. Sellainen poikamainen hymypoika ja kroppa kuin kreikkalaisella jumalalla. Geenijuttu kun isästäänkään ei olisi kuuna päivänä arvannut että oli jo lähes eläkeiässä. Sääli että korvien välissä oli pelkkää paskaa, tuollaiset geenit olisi muuten mielellään suonut omille lapsilleen.
N29
Joskus tarjosin baarissa pari kaljaa yhdelle kundille jonka oletin minua ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi ajattelin olla vähän "charmantti lady" maksoin siksi innokkaasti hänenkin juomat. No paljastui sitten ettei ollut minua kuin vuoden verran nuorempi.
Itse olin 18, ja mies olikin 29. Luulin nuoremmaksi ja kiinnostus lopahti siihen.
Oli, mies oli tosi komea ja flirttasin hänelle. Hän olikin 10 vuotta nuorempi! Nolotti olla puuma ja kehdonryöstäjä.
Joo, arvioin vähän yli 30-vuotiaaksi, olikin 23v.