Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen paras kaveri ei tullut häihin, koska "heidän perheensä lähtee

Vierailija
07.07.2008 |

ulkomaille AINA kesäloman ensimmäisenä päivänä, eikä tänä vuonnakaan tehdä poikkeusta".

Sitten hän lähetti tekstarin, että "ai no oliks ne sun häät jo vai koska ne on?"

Jotenkin ärsyttää, kun kyseessä kaveri, jonka kanssa tuli nuorempana oltua kuin paita ja peppu. Olen toki itse aina ollut paikalla kaikissa hänen järjestämissään kissanristiäisissä, ihan siis viime vuosinakin. Noh, niin ne ajat muuttuu.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti edes avioliitto kestää.

Vierailija
2/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut sukulaistytön häihin, koska muu hääväki eli me morsiamen suku, oli hänen mielestään paljon hienompaa väkeä kuin hän. Toki me ollaan oikein kansakunnan kermaa muurareita, pienviljelijöitä, hitsareita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta ja elämäsi suurista tapahtumista. Kun minä menin naimisiin PARAS YSTÄVÄNI oli kaasoni, suunnitteli kanssani juhlaa, oli innoissaan kanssani, stressasi kanssani, valitsi pukua ja hääpaikkaa kanssani, seisoi vierellä alttarilla, piti maailman kauneimman puheen ja itki kanssani onnesta.

Se nyt ei ole ihmeellistä, että joskus lapsuudenystävät vieraantuvat matkan varrella, mutta se on vähän surullista, ettei sinulla ilmeisesti ole muodostunut uusia hyviä ja läheisiä ystävyyssuhteita, tai että hätkähdyt vieraantumiseen vasta tällaisessa konkreettisessa tilanteessa. Et kai väitä, että tämä ihminen muuten - arjessasi - on voimakkaasti läsnä, kiinnostunut asioistasi, onnellinen onnestasi, surullinen suruistasi? Sellaiseksi henkilöksi minä miellän parhaan ystävän!

Vierailija
5/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsun jo monta kuukautta sitten, eikä heillä mitään lippuja ole ollut varattuna. Vielä kuukausi sitten he eivät edes tienneet, minne lähtevät. Olisi ollut kiva, että olisivat jotenkin huomioineet, mutta ei niin ei.

Vierailija
6/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut sukulaistytön häihin, koska muu hääväki eli me morsiamen suku, oli hänen mielestään paljon hienompaa väkeä kuin hän. Toki me ollaan oikein kansakunnan kermaa muurareita, pienviljelijöitä, hitsareita jne.

Kaikki meidän yhteiset tutut ihmetteli, miksi ihmeessä he eivät voineet siirtää matkustusajankohtaa viikolla eteenpäin. Mä välitin heille vain tämän syyn ja kohautin olkapäitäni, heille oli ehdottoman tärkeää päästä starttaamaan matkalle samalla tavalla kuin viimeiset 6 vuotta joka kesä. .

t. ap

Vierailija
7/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika välinpitämätön "ystävä", jos ei ees muista millon häät ovat. Eikä ees kohteliaasti kysy, vaan tokaisee "ai no oliks ne häät jo vai koska ne on?" Kyllä olisi mullakin loukkaantunut olo, nimenomaan tuon välinpitämättömyyden suhteen. Jos häät ovat ystävälleni tärkeät, silloin ne ovat minullekin, vaikken niihin pääsisikään osallistumaan!

Vierailija
8/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin koruttomasti maistraatissa ja suoraan sanottuna en jaksa sitä häähössötystä aikuisilla ihmisillä. Itse en jaksaisi loukkaantua jos joku ei tulisi meidän tärkeisiin juhliin, ei se olisi minulta tai onnestani pois.

Vierailija
9/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä hänellä oli se että hänen uusi miehensäkään ei tule. Oli kyllä kutsuttu.

Oli siis seurustellut miehen kanssa muutaman kuukauden eivätkä enään edes ole yhdessä. Häistä aikaa kohta puolivuotta . Ei se ainut syy kyllä ollut miksi välit katkaisin mutta se viimeinen niitti se oli.

Vierailija
10/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paita ja peppu vähän nuorempina, sanotaan nyt vielä 10v sitten. Senkin jälkeen olemme olleet paljon tekemisissä, nähneet usein, soitelleet, kirjoitelleet. Viimeiset muutama vuosi olleet hiljaisempaa, mutta olemme jo 34v ja tunteneet toisemme 17 vuotta.

Mitä tulee johtopäätöksiisi siitä, että tämä olisi jotenkin minun ainoa ystäväni saati paras - siihen en viitsi kommentoida mitään.

Vierailija
11/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin ehkä häät on niin tiukka paikka, ettei vaan voinut tulla? Tässä eräs näkökulma.. Tai ehkä HÄN halusi häihinne, mutta mies painosti matkalle? Älä nyt hyvänen aika ole niin lapsellinen, että välit katkaiset tuosta!

Vierailija
12/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ystäväni sai viikko sitten vauvan, itkin ja jännitin koko synnytyksen ajan, sitten itkin ja iloitsin hänen kanssaan. Ja ihan varmana olen kiinnostunut (tai jos en jaksa olla, kuuntelen varmasti sitä näyttämättä) jokaisesta kakkavaippajutusta ja ensimmäisistä hampaista. Ihan samalla tavalla kun olen ollut kiinnostunut hänen työstään, harrastuksistaan, miessuhteistaan jne. vaikka ne olisivat täysin minun mielenkiinnon kohteitteni ulkopuolella. OLEN KIINNOSTUNUT NIISTÄ, SILLÄ NE OVAT OSA MINULLE TÄRKEÄN IHMISEN ELÄMÄÄ! Sitä enemmän olen niistä kiinnostunut, mitä tärkeämpiä ne asiat ovat hänelle.

Ihan sama, mitä mieltä minä häistä olisin, mutta jos PARAS YSTÄVÄNI menisi naimisiin, olisin aivan varmasti läsnä. Kuka sanoi, että ystävänä ollaan vaan kun se on omasta mielestä kivaa ja jännää? Ei ainakaan todellinen ystävä. Ja jos nyt jostain syystä en pääsisi parhaan ystäväni häihin osallistumaan (saisi olla tosi tärkeä muu meno), ihan varmasti muistaisin jotenkin muuten häntä; ainakin nyt vilpittömällä onnittelulla.

Vierailija
13/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä päättelin, että pidät häntä edelleen parhaana ystävänäsi ja siten päättelin hänen myös mahtuvan "parhaan kaverin" määritelmääsi.

Tökeröä käytöstä keneltä tahansa. Itse en edes puolitutulle kehtaisi käyttäytyä noin. Jos minut olisi kutsuttu ihan kenen tahansa häihin, todennäköisesti ottaisin asian huomioon lomaa suunnitellessani, ja jos sitten kuitenkin päätyisin kieltäytymään kutsusta, ihan varmasti onnittelisin muuten kohteliaasti, enkä tosiaan kehtaisi lähetellä kenellekään noin välinpitämättömiä ja tökeröitä viestejä!

Harmillista.

-8

Vierailija
14/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkat varataan yleensä aika paljon aiemmin kun hääkutsut saapuvat ja peruuttaminen maksaa. Toisekseen et voi olla tosissasi, että jonkun noinkin kaukaisen ystävän poissaolo on noin paha asia! Mä en edes kutsunut mun nuoruuden paita ja peppu kamuja häihini ja edelleen ollaan puheväleissä ja pidetåån yhteyttä! Juu ja oli 70 hengen häät, olisi voinut kutsua, mutta en pitänyt tarpeellisena.

Vierailija
15/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota aikuisten ihmisten hääpakkomiellettä, ensin vaahdotaan tulevista häistä kaksi vuotta ja odotetaan jokaisen sukulaisen ja entisen tutun muuttavan omia suunnitelmiaan. Muillakin on elämä. Kaikille häät ei ole se elämän ainut tärkeä päivä.

Vierailija
16/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät etukäteen heidän lähtevän joka vuosi samaan aikaan ulkomaille.

siis että olisitte jo kauan sitten suunnitelleet jonkun muun päivän.

Todella naurettava olet jos vedät moisesta herneen nenään.

Vierailija
17/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään oikeesti ystävyys tollasesta kiinni? Taidatte olla vielä aika nuoria kaikki.

Muilla on elämässä perhe, yhteinen aika tärkeämpää kuin häät. Miksei sellasta asiaa voi hyväksyä, ja kunnioittaa tositen päätöstä. Kaikesta pitää napista.

Sellanen ei ole ystävä, ei mikään joka ei ymmärrä että ystävyys on muutakin kun sitä jatkuvaa toisen miellyttämistä.

Vierailija
18/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen lapsuus/nuoruusajan paras ystäväni ei tullut häihini, koska hänestä oli tärkeämpää mennä avopuolisonsa kanssa johonkin rahtareiden kesätapahtumaan! Arvelin, että mies oli sinne halunnut ja tämä ex-ystäväni ei sittten voinut tulla yksin häihin. Loukkaannuin kyllä hieman, mutta toisaalta vähän huvittikin.. :) No, jokaisella on oma arvomaailmansa..

Vierailija
19/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään todellakaan ihmettele, mistä nykykään tulee epäkohteliaita ja itserakkaita lapsia; tämän palstan mammat niitä sellaisia lapsia syöltää.

Ja nyt en TODELLAKAAN kritisoi ap:tä, vaan sympatiat täysin hänen puolellaan. Nää saatanan juippimammat on joka hääketjuun kommentoimassa tuota iänikuista hokemaansa: ehkä sinun tärkein päiväsi ei ole tärkein ystävällesi.

Kyllä jumalauta sivistynyt ja kohtelias ihminen kunnioittaa toisen elämän tärkeintä päivää saapumalla hääjuhlaan, tai jos on ylitsepääsemätön este, niin ainakin muistamalla hääparia muutoin kun lähettämällä ap:n ex ystävän kaltaisen tekstarin: Ai joks ne sun häät oli?

Ja jos mammat yhtään osaavat lukea, niin ap oli lähettänyt kutsut ENNEN kuin tämä ex ystävätär oli edes tietoinen lomastaan/matkaa varannut.

p.s. joku fiksu idiootti sanoi myös, miksi ihmeessä ap:n oli pakko järjestää häänsä juuri silloin, vaikka tietää, että ex parasystävä lähtee joka ikinen vuosi lomansa ensimmäinen päivä matkalle. Siis voiko kyseisellä viestin kirjoittajalla enää pienempi älykkyysosamäärä olla? Missä helvetin työpaikassa on lomat joka vuosi samaan aikaan??? Mistä ap olisi voinut tietää, minä päivämääränä tämän ex parasystävän vitun loma alkaa??

Vierailija
20/23 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota aikuisten ihmisten hääpakkomiellettä, ensin vaahdotaan tulevista häistä kaksi vuotta ja odotetaan jokaisen sukulaisen ja entisen tutun muuttavan omia suunnitelmiaan. Muillakin on elämä. Kaikille häät ei ole se elämän ainut tärkeä päivä.

vaahtoamisesta ei ole ollut kyse. Meillä on moni sukulainen ja tuttava jäänyt myös saapumatta ja se on ihan OK.

ap