Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua Murra Tunnelukkosi-kirjan omistajilta!

Vierailija
04.05.2017 |

Olen lukenut kirjan, mutta palautin sen jo kirjastoon. Haluaisin terapiaa varten tehdä koosteen siitä mitä sain kirjoista irti ja siihen olennaisena osana ajattelin kirjan sivuilla olevia testejä. Mutta mitä vielä! Tarvitsen testin tekemiseen ensimmäisen sanan Murra tunnelukkosi-kirjan kappaleesta "Olemme osiemme summa" joka on kirjan sivulla 143. Voisiko joku kirjan omistaja auttaa ja kertoa tuon sanan? En muista millään ja kirja on jo kirjastosta mennyt eteenpäin. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkille reippaasti nauttimaan kauniista alku kesän säästä!! syötkö vitamiinejä saatko niitä tarpeeksi? ota aluksi sekavitamiinejä ja deetä paljon sitten mäkikuismaa joka on luonnon oma lääke. ei tarvii terapioita tai testejä!! aurinko paistaa risu kasaankin kun lähdet ulos ja menet ajoissa nukkumaan. kuudelta lenkille ja sitten vitamiinit ja hyvää oikeaa koti ruokaa eikä eineksiä.

Vierailija
2/7 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lenkille reippaasti nauttimaan kauniista alku kesän säästä!! syötkö vitamiinejä saatko niitä tarpeeksi? ota aluksi sekavitamiinejä ja deetä paljon sitten mäkikuismaa joka on luonnon oma lääke. ei tarvii terapioita tai testejä!! aurinko paistaa risu kasaankin kun lähdet ulos ja menet ajoissa nukkumaan. kuudelta lenkille ja sitten vitamiinit ja hyvää oikeaa koti ruokaa eikä eineksiä.

Teen itse ruokani koska en pidä yhdestäkään valmisruoasta. Syön terveellisesti. Harrastan liikuntaa. Nukun niin hyvin kuin opiskelulta ehdin. Minulla on elämässä kaikki hyvin, vihdoin, kiitos terapian ja lääkityksen. Ennen näitä olin sängyssä makaava, uneton pitkäaikaistyötön joka painoi 40 kg eikä jaksanut nousta kuin vessaan ja muutaman viikon välein kauppaan. Nyt opiskelen yliopistossa, nautin elämästä ja teen mitä haluan koska olen tehnyt helvetisti töitä ja pitkään etsinyt sopivia lääkkeitä. Neuvosi voit laittaa rectumiisi, en kaipaa niitä. Kaipaan vain sitä yhtä sanaa kirjasta, kiitos.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkäinen?

Vierailija
4/7 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkäinen pippeli

Vierailija
5/7 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole äkäinen joka on muutenkin melko puhekielinen ilmaisu. Kaipaisin kommentteja heiltä joilla ko. kirja on ja voivat katsoa sen oikean sanan, oikealta sivulta. En haluaisi e-kirjaa ostaa yhden sanan takia.

- Ap

Vierailija
6/7 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus

Vierailija
7/7 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus