Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin tänään ekaa kertaa psykologilla...

Vierailija
07.07.2008 |

ja psykologi tuumas, että mussa ei ole vikaa vaan mulla on paskamainen äijä. Kuulemma vaikuttais hieman persoonallisuus häiriöiseltä tapaukselta ja joku voisi sanoa "sovinisti siaksikin". Tuli vähän kurja olo kun sillä tavalla haukuin mieheni, vaikka tosiasioita kerroin. Yritin kyllä sanoa, että miehessä on paljon hyvääkin... ja sitten se psykologi sanoi, että "täytyyhän siinä jotain hyvääkin olla, kun et muuten varmaan enää olis sen kanssa".

Itse sain siis "terveen paperit",mutta mies pitäs toimittaa hoitoon???

Onko muilla kokemuksia "paskamaisista äijistä", joilla persoonallisuus viiraa??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mun mielestäni ns. "tavallinen sika". Ja tiedän, että mieheni on masenutunut tai stressaantunut.

-Häntä ärsyttää kaikki, mistä mulle tulee hyvä olo. Harrastukseni ja myös tämä netissä olo.

- Hänen mielestään mun pitäs hoitaa täysin lapset ja koti, koska saan siitä "palkkaa" äitiyslomallani ilman vapaapäiviä tai lomia.

- kun menen töihin, mun pitää siitä huolimatta hoitaa enemmän kotia, koska saan pienempää palkkaa kuin hän. (tienaan n 2300e nettona, mies tienaa n. 3000-4000€)

- Mun pitäs osallistua yhtäpaljon rahallisesti kodin menoihin kun hän, vaikka vanhempainrahasta ei jäis mitään omaa rahaa.

- Suuttuessaan huutaa ja melskaa. Ei ole onneksi (vielä) agressiivinen fyysisesti... pari kertaa on kyllä uhannut lyödä.

Näitä asioita en kerennyt kertoa:

- Kaikki on mun syy. Mies esim. sai hillittömän raivarin siitä syystä, että vauvan vaippa falskasi hänen syliinsä kun olin laittanut vaipan niin huonosti (itse ei suostu vaihtamaan vauvan vaippaa). (tätä en ehtinyt kertoa psykologille).

- Haluaisi käyttää fyysisiä rangaistuksia lapsiin.. (tukkapölly, luunappi, nipistäminen). Tätäkään en kertonut. Minun nähteni ei sitä ole tehnyt, mutta en tiedä onko mitä sitten kun en ole paikalla tapahtuu.

- Kaikki sukulaiseni ovat hänen mielestä "vajaita" ja täyttä pohjasakkaa.

- jos hän suvaitsee auttaa kotitöissä niin siitä pitää saada palkaksi seksiä. On vannonut "kostavansa" kerran kun en antanut. (en kyllä aina anna, mutta saatan palkita jos on käyttäytynyt hyvin ja auttanut.)

- Mies kehuskelee jatkuvasti itseään ja taitojaan ja sitä kuinka paljon tienaa.

- Vitsailee "leikillä" vieraille mun tyhmyyttä, osaamattomuutta, pienipalkkaisuutta ja ulkonäköä (mm. tissien olemattomuutta ja isoa persettä, sekä tietenki haukkuu siskoni perheen ja äitini...

Vierailija
2/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs ne hyvät asiat sitten on?

Täytyy olla jotain aika painavaa kaiken tuon vastapainoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen aviopuolison, joka tienaa enemmän, on osallistuttava perheen yhteisiin menoihin isommalla summalla kuin se, joka tienaa vähemmän. Se on sanottu avioliittolaissa. Kannattaa tutustua.

Muuten olen sitä mieltä, että ap:n mies on senkaltainen k-pää, jota en sietäisi päivääkään. Miksi ihmeessä ap antaa kohdella itseään noin epäkunnioittavasti?

Vierailija
4/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös ole tajunnut sille ukollesi edes selvittää, että jos osallistut kodin menoihin samalla summalla kuin miehesi niin kotityöt on sitten kans tasan. Jos sun pitää antaa seksiä palkaksi kotitöistä, niin ota sitten selvää rahaa ilman kotitöitä annetusta seksistä.

Vierailija
5/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meillä on ihanat lapset ja koti

- Meillä on ollut aikaisemmin kivaa yhdessä

- Mies on antelias ja ajattelee aina että lapsilla (myös muiden lapsilla) on kivaa.

- Ilman miestäni minulla ei olisi tätä elintasoa. Ei ihanaa kotia, eikä hyvää autoa.

Vierailija
6/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hyviä puolia itse miehessä jotka eivät olisi liittyneet rahaan ja elintasoon, eli paska mies mutta paksu lompakko...

Vierailija
7/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluaa, että lapsilla on kivaa, silti on valmis ruumiilliseen kuritukseen. Siitä on ainakin ajatus ja kivuus kaukana!

Menee nyt ap:lla hieman ristiin nämä kertomukset......

Vierailija
8/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotin mieheni psykologinen juttusille erinäisistä syistä. Syytä kyllä oli, ja tahdoin hänen tekevän sen, että avioliittomme voisi jatkua.

Tulos: psykologinen mielestä kaikki on minun syytä. Minussa on vika, että mieheni käyttäytyi väärin minua kohtaan.

kertomalla miehesi sanat?

Vierailija
9/11 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotin mieheni psykologinen juttusille erinäisistä syistä. Syytä kyllä oli, ja tahdoin hänen tekevän sen, että avioliittomme voisi jatkua.

Tulos: psykologinen mielestä kaikki on minun syytä. Minussa on vika, että mieheni käyttäytyi väärin minua kohtaan.

Vierailija
10/11 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt kummassa vika... tai molemmissa. Tiedän kyllä että mieheni haukkuu minut jos joskus psykologille menisi. Mitenköhän sen sais jonnekin "pariterapiaan"?

Vierailija
11/11 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä persoonallisuushäiriö ilmenee? Onkohan samanlainen kuin minun mies...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan