Ulkona +13, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja silti monilla
takit pipot ja hanskat päällä 😂 Suomi on kyllä yksi juntteuden keskittymä 😀
Kommentit (32)
Pipon vielä ymmärtää. Jos tuulee niin minulla ainakin korviin sattuu, merituuli on kylmä. Hanskat ovat jo liikaa. Takkia kyllä tarvitaan vielä taikka fleecehuppari.
Ja pian taas alkaa se räntäsade...
Joo aamuisin on vielä kylmä. Tänään odotin bussia klo 8.10 ja pysäkille käveli yläasteikäinen tyttö minishortseissa ja auki olevassa nahkatakissa. Järkytyin, koska itse palelin villakangastakissa ja hanskoissa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kun lähtee kuuden seiskan aikaan töihin ja kouluihin niin on vielä aika kylmä. Toki ap ei tätä kotona makoilevana ymmärrä.
Niin mutta helpostihan lakin ja hanskat pois ottaa iltapäivällä.
Ei ole Suomi juntteuden keskittymä. Mä asun ulkomailla ja täällä paikalliset pitää toppatakkeja vaikka lämpötilat on jo reippaasti yli kahdenkympin.
Nooh, ei tätä herkkua kauan riitä, ensi viikolla tulee lunta ja räntää taas. Ainakin säätiedotuksessa niin sanottiin.
Suomessa voi pitää vaikka kesällä pipoa niin ei tuu kuuma
Noloa haukkua toisia junteiksi kun itse kirjoittaa "juntteus". Aloittaja puhuu varmaan myös "piheydestä"?
Minulle tuli niitä pipoja ja hanskoja ikävä, kun kävelin 2km kaupunkiin.. tuulee niin kylmästi, ettei auringon lämpö riitä.
Lähdin töistä pelkkä huppari päällä. Melkein heti sai kuitenkin kaivaa takin repusta, kun oli niin kylmä tuuli. Melkein sais vetää hupunki päähän.
Käsineitä ja pipoa en pitäisi, mutta takkia (en talvitakkia) kyllä 20 asteeseen saakka.13 astetta on kuitenkin melko viileetä.