Auttakaa nyt pojan nimen kanssa, ihan neuvoton.
On jo viisivuotias poika entuudestaan ja nimi on kristian. Nyt on toinen poika tulossa ensi kuussa, mutta vieläkään en ole löytänyt pojalle nimeä. En haluaisi ihan tavallista suomalaista nimeä, mutta en mitään Michaeliakaan, joten AUTTAKAA NYT!!!! PLIISS!!!!
Kommentit (21)
Sinähän olet saanut jo yhden lapsen nimetä.
Eetu
Aleksi
Veeti
Joona
Niko
Juho
Arttu
Leevi
Matias
Lauri
Elias
Jesse
Onni
Valtteri
Jere
Oskari
Miro
Joonas
Aaro
Otto
Niklas
Rasmus
Roope
Antti
Aapo
Roni
Tuomas
Joel
Jaakko
Santeri
Kalle
Mikael
Teemu
Eero
Eemeli
Akseli
Daniel
Aatu
Konsta
Atte
Joni
Jimi
Markus
Samuel
Niilo
Riku
Leo
Henri
Vierailija:
Eetu ei
Aleksi ei
Veeti ei
Joona ei
Niko ehkä
Juho ei
Arttu ei
Leevi ei
Matias ei
Lauri ei
Elias ei
Jesse ei
Ville ei
Juuso ei
Onni ei
Valtteri ei
Jere eeeeeeeeeeeöööiiii
Oskari ei
Miro ei
Joonas ei
Aaro ei
Otto ei
Niklas ei
Rasmus ei
Roope ei
Antti ei
Aapo ei
Roni njaah
Tuomas ei
Joel ei
Jaakko ei
Santeri ei
Kalle ei
Mikael niiiiijooo
Teemu ei
Eero ei
Eemeli ei
Akseli ei
Daniel ei
Aatu ei
Konsta ei
Atte ei
Joni njoohjaa
Jimi ehkä
Markus ei
Samuel ei
Niilo ei
Riku ei
Leo ei
Henri ei
en saa ainakaan mitään tiettyä kuvaa mieleen.. mitä muille tulee mieleen sebastianista?? LISÄÄ LISÄÄ!!
Vierailija:
en saa ainakaan mitään tiettyä kuvaa mieleen.. mitä muille tulee mieleen sebastianista?? LISÄÄ LISÄÄ!!
Tulee mieleen kaunis ja älykäs lapsi, sellainen vähän erikoinen, taiteellinen. Ja sellainen aikuinenkin, tietty :-)
Minusta kätevä kansainvälinen nimi, kun kuitenkin joka kielessä lausutaan ja kirjoitetaan samalla tavalla.
Ja b on jotenkin kivempi vierasperäinen kuin c. Tälläsiä mielleyhtymiä sitä voi ollakin!
ootteko ajatelleet sanoa lapsellenne, jos joskus vanhempana kysyy, mistä moinen nimi, että " Joo, Vauva-lehden AV-palstallahan sitä ehdotettiin, sieltä napattiin!"
Muita kivoja (Kristianin tyylisiä nimiä):
Samuel
Joel
Frans
Kaius
Petrus
Sakari
Jos olisi poika tullut, olisin valinnut sen nimen..
Tomas
Topias/Tobias
Kaspian
Marius
Mirko
Marek
Martin
Milo
Teo
Petrus
Joakim
Jonatan
Bastian
Misael
Vierailija:
ootteko ajatelleet sanoa lapsellenne, jos joskus vanhempana kysyy, mistä moinen nimi, että " Joo, Vauva-lehden AV-palstallahan sitä ehdotettiin, sieltä napattiin!"
No älkää pistäkö!! Sanon sitten että enkeli kertoi sen minulle tai sinä näytit aivan sen nimiseltä.. höh.. kai sitä nyt saa apua kysyä, ihmisiltähän minä kysyn neuvoja.
marius.. mulle tulee joku vanha aatelinen mieleen.. =) joonatan on jo perhepiirissä, sitä ei.. :)
passaa vallan mainiosti, jos on niin mielikuvitukseton ettei keksi omalle lapselleen itse nimeä. Katteleppa noita top10-listoja nimistä ja otat sieltä.
mitkä on lähinnä suomalaisnimeä ja siitä sitten vain.
Luuletko tosiaan jonin ehdottelija etten olisi jo etsinyt nimeä? Mikään ei vain tunnu iskevän nuista listoista. Jo pienenä tyttönä ajattelin että jos saan pojan, sen nimeksi tulisi Kristian. Mutta se on nyt käytetty..
voimamies. Maailman vanhin mies-kisoissa ollut. Se siitä ekaks tulee mieleen
Kuka suomalainen sellaisen nimen haluaisi? yäk!
Tristan?