Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..

Vierailija
04.05.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…

Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?

Kommentit (597)

Vierailija
581/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee näistä jutuista (Axl Smith, nyt tää Sisäpiiri 2.0 -juttu) mieleen se Michael Monroen lausahdus, että Suomen musiikkipiireissä on vain kaksi "puhdasta sielua" ja toinen niistä on Saara Aalto. (tiedä sitten kuka se toinen on). Niin paljon p*skaa ja kuspäistä porukkaa tuolla varmaan pyörii...

Se toinen on Robin.

Vierailija
582/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee näistä jutuista (Axl Smith, nyt tää Sisäpiiri 2.0 -juttu) mieleen se Michael Monroen lausahdus, että Suomen musiikkipiireissä on vain kaksi "puhdasta sielua" ja toinen niistä on Saara Aalto. (tiedä sitten kuka se toinen on). Niin paljon p*skaa ja kuspäistä porukkaa tuolla varmaan pyörii...

Se toinen on Robin.

Ja Elli Haloo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Sofia, joka ilmiantoi tämän ryhmän. Hän ei koskaan ollut/ole niin sp, että tietäisi näistä jutuista tarpeeksi ilmiantaakseen.

Vierailija
584/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nää samat hemmot ollut mukana AXL:in ringissä? Musta on outo sattuma ja ajankohta koko uutinen!

Vierailija
585/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä ainoa joka miettii, että tässä ei oikein ole mitään yllättävää? Jos nyt unohdetaan hetkeksi raivostuttava äijäkulttuuri ja mietitään, että joka toisessa duunipaikassa jossa matalammin koulutetut vaikuttaa, vilkkuu tissikalenteria ja jutut on luokkaa Ö. Tai missä vain miesporukoissa voi olla aivan yhtä naista halventavaa "läppää" ja tämä on isolle osalle ihmisistä ihan okei. 

Miten se, että Cheek antaa arvosanan panostaan suljetussa ryhmässä, eroaa mitenkään siitä kun setämies Pauli Hitsaus Oy:stä kertoilee kodinkone-vitsejä ja puristelee takapuolesta ohimennen? 

Kouluja käymätöntä porukkaahan nääkin julkkikset on, heikkolahjaisia juntteja suuri osa.

Vierailija
586/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu sattuma, mutta en kuuntele näiden musiikkia enkä katsele näiden tv-ohjelmia. En yhdenkään. Paska on paskaa, ja sen haistaa.

Vierailija
587/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exältä löytyi, siksi ex.

Kuinkas monen tuttavasi viestit olet lukenut? Niinpä.

Olen epäsosiaalinen, en viestittele kuin pakollisista asioista.

Vierailija
588/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä suomalainen "räppäriskene" on jotenkin niin naurettava vitsi muutenkin. Olen joskus mielessäni miettinyt, että mitähän Snoop Dog ajattelisi muutaman Jaren & Elan mahtipontisen videon katsottuaan :)

Arvostan kaikkia suomalaisia artisteja, jotka edes yrittävät tai jopa breikkaavat ulkomailla (esim. Alma, monet metallibändit, Steven Seagulls jne), mutta nämä Etelä-Helsingissä pyörivät leikkiräppärit, jotka jo Tukholmassa naurettaisiin pihalle.... jotenkin niin noloa.....

En tiedä mitä Snoop ajattelee miesten videoista, mutta sen verran arvosti Elan musiikkia, että teki Elan kanssa yhteisen biisin.

Vierailija
589/597 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että tämä Cannonball asia on jo tullut esiin. Toivottavasti joku rohkea toimittaja uskaltaa tutkia asiaa. "Kaikki" ovat varmasti kuulleet huhuja. Jos edes osa pitää paikkansa, niin seiskan paljastus on vain raapaisu.

Vierailija
590/597 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exältä löytyi, siksi ex.

Kuinkas monen tuttavasi viestit olet lukenut? Niinpä.

Olen epäsosiaalinen, en viestittele kuin pakollisista asioista.

Miten tämä liittyi kysymykseeni? Kysyin, monenko tuttavasi viestit olet lukenut.

Vierailija
591/597 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä ainoa joka miettii, että tässä ei oikein ole mitään yllättävää? Jos nyt unohdetaan hetkeksi raivostuttava äijäkulttuuri ja mietitään, että joka toisessa duunipaikassa jossa matalammin koulutetut vaikuttaa, vilkkuu tissikalenteria ja jutut on luokkaa Ö. Tai missä vain miesporukoissa voi olla aivan yhtä naista halventavaa "läppää" ja tämä on isolle osalle ihmisistä ihan okei. 

Miten se, että Cheek antaa arvosanan panostaan suljetussa ryhmässä, eroaa mitenkään siitä kun setämies Pauli Hitsaus Oy:stä kertoilee kodinkone-vitsejä ja puristelee takapuolesta ohimennen? 

Kouluja käymätöntä porukkaahan nääkin julkkikset on, heikkolahjaisia juntteja suuri osa.

On kyllä kummallinen myytti että ainoastaan matalammin koulutetuilla aloilla lentäisi törkeä läppä ja kukoistaisi sovinismi. Ilmeisesti ei olla nähty muuta kuin sitä matalamman koulutuksen alaa sisältäpäin?

Vierailija
592/597 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tällainen kohu tekee näiden tyyppien bisneksille? Esim. voisin kuvitella etten itse haluaisi personal traineriksi tätä tyyppiä:

Yksi Sisäpiirin jäsenistä on personar trainer ja Miss Suomi Shirly Karvisen exä Lauri Taats. Hänen tekstinsä oli noin 50 hengen Facebookin salaisessa Sisäpiiri 2.0 -viestiketjussa räävittömimmästä päästä.

Olet yksi ryhmän törkeimmistä ja aktiivisimmista kirjoittajista.

- Myönnän, että huumorintajuni on todella härski ja roisi. Olen varmasti ryhmän aktiivisin kirjoittaja. Provosoin ja johdattelen muita samoille linjoille oman ylimenevän huumorin kanssa. Koen olevani vastuussa tästä, koska olen vienyt näitä keskusteluja astetta härskimpään suuntaa. Tarkoitukseni ei ole ollut loukata tai satuttaa ketään, Lauri sanoo.

Lähde: seiska.fi

Vierailija
593/597 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitähän mimmejä siellä on rankattu

Annib ihan varmaan ainakin ^^

Mua kiinnostais tietää et kun noita kiltin oloisia julkkisnaisia esim Didi on niin läheinen ystävä monien noiden kanssa, et kuinkahan toi ryhmä on ollut niillä tiedossa? Ja mitähän mieltä ne on... Mua kyllä kylmäis jos hyvistä ystävistä paljastuis jotain tollasia asioita (siitä huolimatta että tulee itsekin kavereiden kanssa kaikenlaista viestiteltyä..)

Vierailija
594/597 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa oikeen olla järkyttynyt tosta keissistä, mut kiinnostaa kyllä kaikki juorut mitä tähän liittyy.. Just esim miten noi b-luokan pintaliitobloggaajat liittyy tähän juttuun olisko kenelläkään tietoa siitä?

Vierailija
595/597 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa oikeen olla järkyttynyt tosta keissistä, mut kiinnostaa kyllä kaikki juorut mitä tähän liittyy.. Just esim miten noi b-luokan pintaliitobloggaajat liittyy tähän juttuun olisko kenelläkään tietoa siitä?

Siten, että eivät mitenkään. Jos jotkut ovat joskus keskenään bilettämässä tai seuraavat toisiaan instagramissa, tarkoittaako se automaattisesti että he ovat panneet? Teillä on sitten aika villiä elämää, jos mielestänne tarkoittaa. :)

Vierailija
596/597 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200226563_vd.shtml

Huomasiko kukaan tällaista tässä kuussa?

Vierailija
597/597 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi