Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…
Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?
Kommentit (597)
ukkosavosta kirjoitti:
Mitähän hyötyä mahtavat saada tästä naccista?
Mopopojat osaavat kuittitehtailun ja talousrikokset.
Veikkaanpa, että ainakin Shirly Karvisen sänkytaitoja on ryhmässä arvosteltu koska vikitteli Lauri Taatsin Isabel Ljungelilta :D Lauri dumppasi Shirlyn vähän myöhemmin..
Viki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että noita ihannoivat pikkutytöt.
Kuinka paljon nämä julkut oikeasti pilkkaavat ja halveksuvat fanejaan. Oksettavia jätkiä.Niinpä!
Minä en anna oman tyttäreni edes katsoa tuollaiseen rupusakkiin päin, lapseni on pienestä pitäen kasvatettu karttamaan näitä alamaailman ilmiöitä kun tietäähän sen mitä se on ja tässä se taas nähtiin. Eikä oma lapseni kyllä yritäkään, on hänellä onneksi fiksummat harrastukset. Miten jotkut vanhemmat vievät lapsiaankin tällaisten keikoille ja niin edelleen, on minulle mysteeri. Mutta siinäpähän ovat sitten tulevaisuuden laitapuolen kulkijat kunnolla koolla.
Näitä tyyppejähän ei tavallisesta rupusakista erota mikään muu kuin se, että näille on sattunut tippumaan jostakin taivaalta hieman rahaa. Rahallakaan kun ei saa tyyliä, valitettavasti!
Mun tyttö näytti vuosia sitten naureskellen kavereidensa kuvia. Tytöt poseeras Geekin kaa kuvis. Onneksi tyttö tunnisti touhun wt:ksi ihan itse.
Taitaa tyttösi olla oikeasti vaan kauhea luuseri ja peittää omaa pahaa oloaan nauramalla suosituille kavereilleen...
Se on vaan tervepäinen ja juntti. Jalat maassa. Ihanaa kun on. On sitä instassa julkkismiehetkin yrittäneet vokotella, pisti tilinsä salaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
ukkosavosta kirjoitti:
Mitähän hyötyä mahtavat saada tästä naccista?
Mopopojat osaavat kuittitehtailun ja talousrikokset.
Mopopojilta voi saada myös ryynejä.
Uniikin ja Eevin suhde loppui niin vauhdilla vaikka oli tuore kihlaus ja muut elementit kauniisti kohdillaan että sai epäilemään että Eeville paljastunut jotain ikävää. Ja sitten taas somekuvissa nämä rähinä/sisäpiiri porukat poseeraa vauhti päällä Uniikki mukana. Jotain limaisia juoruja kuullut Uniikista joten .. Eevi-parka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti tai Iltasanomat eivät ole tarttuneet tähän, vaikka yleensä aina toistelevat Seiskan juorut.. Hieman korruptoinut meno suurimmissa iltapäivälehdissä sanoisinko!
No ei ainakaan Iltalehden oleteta hiiskuvan, koska Seiskan jutussa mainittiin heidän viihdetoimittajansa kuuluvan Sisäpiiriin. Ja Nelonen media kuuluu samaan kuin Iltasanomat ja Arman nostattaa katsojalukuja. Näin se menee.
Pitäiskö lähettää juttuvinkki Iltiksen toimittajalle nimeltä Martela?
Vierailija kirjoitti:
Viki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että noita ihannoivat pikkutytöt.
Kuinka paljon nämä julkut oikeasti pilkkaavat ja halveksuvat fanejaan. Oksettavia jätkiä.Niinpä!
Minä en anna oman tyttäreni edes katsoa tuollaiseen rupusakkiin päin, lapseni on pienestä pitäen kasvatettu karttamaan näitä alamaailman ilmiöitä kun tietäähän sen mitä se on ja tässä se taas nähtiin. Eikä oma lapseni kyllä yritäkään, on hänellä onneksi fiksummat harrastukset. Miten jotkut vanhemmat vievät lapsiaankin tällaisten keikoille ja niin edelleen, on minulle mysteeri. Mutta siinäpähän ovat sitten tulevaisuuden laitapuolen kulkijat kunnolla koolla.
Näitä tyyppejähän ei tavallisesta rupusakista erota mikään muu kuin se, että näille on sattunut tippumaan jostakin taivaalta hieman rahaa. Rahallakaan kun ei saa tyyliä, valitettavasti!
Mun tyttö näytti vuosia sitten naureskellen kavereidensa kuvia. Tytöt poseeras Geekin kaa kuvis. Onneksi tyttö tunnisti touhun wt:ksi ihan itse.
Taitaa tyttösi olla oikeasti vaan kauhea luuseri ja peittää omaa pahaa oloaan nauramalla suosituille kavereilleen...
Se on vaan tervepäinen ja juntti. Jalat maassa. Ihanaa kun on. On sitä instassa julkkismiehetkin yrittäneet vokotella, pisti tilinsä salaiseksi.
Miten instassa vokotellaan? Onko siellä joku yksityisviestiosio kans?
Mua ihmetyttää se, että miten nää ihmiset on viitsiny niin monelle lähettää näitä viestejä. Ymmärtäis paremmin jonkun 5-10 ihmisen ryhmän, mutta että 50?? Eihän siellä jokainen voi olla toisensa paras kaveri. Aikamoinen hyvävelikerho, kun mitään ei ole tullut ennen julki.
Itse jos olisin vastaavanlaisessa asemassa, niin miettisin hyvin tarkkaan mitä kirjoitan ja kenelle. Faceenhan voi tulla joku bugi ja viestit levitä ties minne!? Näitä on käynyt männävuosina. Miten ne viitsii niin monelle kertoa noita asioita? Nolompaa se on kuin noi aiheet itsessään, jotka ei liipanneet lähellekään axlin tasoa. Onko isoilla nimillä oikeesti niin huono itsetunto?
Kun ollaan vuosia heitetty härskiä läppää kavereille ilman seurauksia, niin on tullut tunne ettei se mihinkään vuoda? Miten voi luulla että ei? Itse en pystyis oleen noin varomaton. Ihan ihme menininkiä.
Tosin Cheekin naisten vaihtumisesta nyt kaikki tietää ja hän itsekin sanoi Seiskassa, että on ollut koko ajan oma (hölmö) itsensä. Eli ei mitään uutta.
Seiskassa oli se kuva rinkiläisten salaisesta gaalasta, suurimman osan naama oli peitetty. Tunnistiko joku näitä?
Mä en ollu tajunnut, että oikeesti kaikki tuntee kaikki. Vaikka onhan Suomessa niin pienet piirit.
Ällöttävä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa oli se kuva rinkiläisten salaisesta gaalasta, suurimman osan naama oli peitetty. Tunnistiko joku näitä?
Mä en ollu tajunnut, että oikeesti kaikki tuntee kaikki. Vaikka onhan Suomessa niin pienet piirit.
Ällöttävä juttu!
Joku Lunden siinä ainakin oli imemässä papittaren peenistä
Vierailija kirjoitti:
Tosin Cheekin naisten vaihtumisesta nyt kaikki tietää ja hän itsekin sanoi Seiskassa, että on ollut koko ajan oma (hölmö) itsensä. Eli ei mitään uutta.
Ai ne Aasian matkojen "naiset" XD?
Hyvää tän jutun esilletulossa on viestien sisällöstä riippumatta se, että yhteyksistä rikollistoimintaan puhutaan. Kyllä mua ainakin häiritsee piiri, joka pyörittää nuorten ja nuorten aikuisten viihdetoimintaa. Alkaen musiikista, keikoista, ravintoloista yökerhoihin. Jo ravintoloiden ovella seisoo porukkaa, joka on läheisissä tekemisissä rikollisjärjestöjen kanssa. Sisällä työskentelevistä puhumattakaan. Ja "remppafirmat", jotka rakentaa näitä paikkoja. Lisättynä medialla.
Kuinka kytköksissä asiat ovat. Ja mitä tyypit omalla esimerkillään viestittävät.
Moottoripyöräjengien perinteiseen bisnekseen on kuuluneet huumeet. Niille on monta asiakaskuntaa. Viihdemaailma kuulunee edelleen tähän.
Kuittikauppa, uhkailu ja kiristys, väkivalta. Niillä saa myös hallittua.
Eli hyvää fiilistä tästä touhusta ei saa miltään kantilta.
Alkuperäinen idea on tuskin ollut tällainen kuvio, joksi se on nyt muodostunut. Hyvä veli järjestöt ei kai koskaan oo olleet niitten fiksuimpien puuhaa. Eniten arvostan ihmistä, joka seisoo omilla jaloillaan eikä nosta itseään jalustalle. Kutakuinkin terveen ihmisen merkki. Tällainen nyt esillä oleva ryhmittymä herättää ensisijaisesti pahaa oloa. Toimintaa, josta haluaa pysyä kaukana. Kuten heidän tuotteistaan.
Sanotaan, että ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, mutta satavarmaa on etten tässä elämässä avaa Seiska-lehteä!
Seiska oli rohkea, kun kirjoitti asiasta! Kun muut mediat näköjään vain vaikenee.
Kyllä tollaset törkeydet täytyy saada päivänvaloon niin voi sitten kukin jatkossa miettiä mitä musiikkia kuuntelee, mitä ohjelmia katsoo jne. Itsellä meni maku noihin tyyppeihin ihan täysin!
Kuka noille viitsii enää antaa?
Harmi, että sellaisia varmaan silti vielä löytyy. :( Saisivat potea puutetta kyllä joka iikka.
http://www.hs.fi/elama/art-2000005199026.html
Kirjoituksessa hyvä näkökulma tapauksen tiimoita.
Järkyttyneille vauva.fi:n kukkahattutädeille kirjoitti:
http://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2017/05/05/vauva-fi-on-pahemp…
Jyrki Lehtolan kolumni on kyllä niin paljon parempi ja jotenkin... miehekkäämpi... kuin Enbusken:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2862597/jyrki-lehtolan-cicapiiri-30
”On eri asia jutella kokemuksistaan sen kokoisessa porukassa, joka mahtuu saunan lauteille. Jos taas kertoo seksikokemuksiaan kirjallisesti 50 ihmiselle, on puutetta käytöstavoista, seksuaalikasvatuksesta, tilannetajusta ja suhteellisuudentajusta.”
Honkanen muistuttaa vanhan kansan sanonnasta: siitä puhe, mistä puute.
”Tässä tapauksessa puutetta on aidosta kosketuksesta ja kohtaamisesta sekä kahden ihmisen välisestä sillasta. Jos arvostaa toista ihmistä, ei kirjoita kumppanistaan noin isossa ryhmässä.”
Honkanen laskeskelee, että Cheekin ikäluokkaa olevat kolmevitoset saattavat olla viimeisiä sukupolvia, jotka eivät ole saaneet kunnon seksuaalikasvatusta.
”Kundeille pitäisi aloittaa seksuaalikasvatus samalta tasolta kuin päiväkoti-ikäisille. Sen ikäisten kanssa pohditaan, millainen on hyvä kaveri, millainen toiminta tuntuu kivalta ja miten haluaa, että itsestä puhutaan. Kyse on toisen rajojen kunnioittamisesta.”
Bileiden maksaja siis Cheek. Jos "puukotat" Cheekkiä niin aika moni ovi sulkeutuu ja viihde/musiikkitoimittajan ura voi olla sitten siinä.