Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette yli 40 v. fiftareista?

04.05.2017 |

Kerjään verta nenästäni, mutta koska itsetuntoni on hyvä, niin kysynpä silti. :) Enkä tarkoita tässä mitään tatskattua ja lävistettyä pinkkitukkaa, vaan pääosin aika klassisesti pukeutuvaa- kellomekkoja, kynähameita, kampauksia, punaista huulipunaa yms.

Kommentit (12)

1/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä fiftarityylistä nuorillakaan. Minusta se tyyli on täysin irrallinen nykyajasta. Olen sitä mieltä, että pukeutuminen menneiden aikojen tyyliin vanhentaa ihmistä. Ihmettelin miksi Vuosia nuoremmaksi-ohjelmassa muutama tantta stailattiin fiftarityyliin.

https://www.retrovixens.com/media/catalog/product/cache/3/image/800x800…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä sitten alle 40-vuotiaitakin?!?

Vierailija
4/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alle 40 vuotias fiftari olisi mielestäni vieläkin oudompi, hän kun ei ole elänyt edes lähellä sitä oikeaa aikaa. Tosin eipä vaikka nelikymppinenkään, mutta periaatteessa on hieman lähempänä kuitenkin. :)

Minulle on kuitenkin ihan sama mitä ihmiset päälleen pistävät ja miltä näyttävät, en jaksa sitä sen enempää ajatella. Itse pukeuduin kerran teemajuhliin kellomekkoon ja laitatin aikakauteen sopivan kampauksen yms. ja ihan hauska se oli, tuli tosi naisellinen olo. Eli vastaus: ihan sama mitä kukin päälleen pukee, ei häiritse minua.

Vierailija
5/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiftarityyli on hauska ja leikkisä, mutta ei mitenkään lapsellinen. Ihminen, joka pukeutuu oman makunsa mukaan ja kantaa kroppansa ja vaatteensa ylpeänä on lähes aina viehättävän näköinen, oli tyyli sitten mikä tahansa.

Vierailija
6/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, itse näen sen lähinnä tätityylinä...

Vierailija
7/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii. :)

Vierailija
8/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, itse näen sen lähinnä tätityylinä...

50-luku oli muodissa 70-luvulla kun minä olin teini-ikäinen. Itse en kumminkaan ole fiftari. N57

Vierailija
9/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä laardipalleroita, jotka tuohon tyyliin pukeutuvat. 50-l taisi ihrikset olla aika harvassa kuitenkin. Parhaiten ko. tyyli sopiikin naiselliselle ja hoikalle naiselle.

Vierailija
10/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, aito fiftarimeininki on lähinnä elämäntapa, enemmän tai vähemmän. Ei siihen nyt mikään ikä vaikuta.

Vierailija
11/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi fiftari! Saa tykätä tai olla tykkäämättä, mutta elämän tarkoitua on ilo ja pukeudun ihan miten haluan. Mun mielestä on ihanaa valmistautua juhliin! Rakastan niitä kellomekkoja, tosin mulla ei aina ole niitä päällä. Välillä pukeudun vähän rokimmasti, tyyliä kunnioittaen kuitenkin. Tyyli jakaa mielipiteet, mulle tullaan herkästi juttelemaan, myös naiset, ja enimmäkseen kuulen kehuja. Niin ja ikää 30+

Vierailija
12/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suurin osa tuntemista fiftarityylisistä ihmisistä on todella juntteja ja rasisteja, joten minussa herää ikäviä mielikuvia kun näen ko. tyyliin pukeutuneen ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi