Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette käy ammattilaisella mittauttamassa?

Vierailija
03.05.2017 |

Suurimmalla osalla teistä on vääränkokoiset rintaliivit. Niistä aiheutuu jatluvan epämukavuuden lisäksi myös terveysongelmia!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa!

Vierailija
2/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit ei tarvi mitään kuminauhapusseja pysyäkseen kiinni kehossa. Miksi siis kiduttaisin itseäni sellaisella kapistuksella, missä ei pysty hengittämään? Jos ihminen tarvitsisi rintaliivejä, evoluutio olisi kehittänyt ne naiselle jo ajat sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies on ammattimittaaja.

Vierailija
4/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo sulle rahaa! Siks!

Vierailija
5/10 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mittaaminen vaikeaa ole vaan sopivien liivien löytäminen. Lähes mahdotonta löytää sellaisia jotka istuu kunnolla joka kohdasta. Siksi olen lopettanut tavallisten rintaliivien pstamisen ja siirtynyt Coobien saumattomiin rintsikoihin, ei tarvitse pyöriä kaupoissa tuntikaupalla etsimässä sopivia.

Vierailija
6/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tissit ei tarvi mitään kuminauhapusseja pysyäkseen kiinni kehossa. Miksi siis kiduttaisin itseäni sellaisella kapistuksella, missä ei pysty hengittämään? Jos ihminen tarvitsisi rintaliivejä, evoluutio olisi kehittänyt ne naiselle jo ajat sitten.

No se on helppo sanoa kun on pienirintainen

Vierailija
7/10 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota ammattilaisiin juuri missään asiassa. Liivit on parasta ostaa oman tuntuman perusteella.

Vierailija
8/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no kun sulla on pienet tissit

Kaikilla meistä ei ole

Vierailija
9/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kuppilaiselle riittää hyvin sporttitoppi, jossa ei tartte kuppikokoja mittailla. 

Vierailija
10/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan käyttää mittanauhaa ihan itsekin, kuten kaikki muutkin täyspäiset aikuiset.

Kokoa ei voi valita pelkän mittaustuloksen perusteella, sillä se riippuu ihan merkistä ja mallista. Osa merkeistä on myös suunnittelultaan istuvampia kuin toiset, riippuu ihan rintojen muodosta ja esim. hartioiden leveydestä.