Varatut, oletteko kateellisia sinkuille?
Sinkut saa panna ketä huvittaa (ainakin teoriassa) ja te ette. Oletteko kateellisia?
Kommentit (17)
En ole, koska en kaipaa muita seksikumppaneita kuin poikaystäväni.
En tietenkään. Jos olisin, lopettaisin suhteen ja ryhtyisin itsekin sinkuksi, ei se sen vaikeampaa ole. Varsinkin kun ei ole edes lapsia huollettavana.
En ole kateellnen. Olen itse mielummin perheellinen ja parisuhteessa. On hyvä olla. Tämä sopii mulle.
- aviomies ja 2 lasta
No välillä. Rakastan miestäni kyllä, mutta seksi on muuttunut tylsäksi. Välillä tekisi mieli kokeilla muita. Parisuhteessa olemista rakastan muuten kyllä.
Jos haluaisin panna muita miehiä, niin olisin sinkku tai etsisin miehen, jolle sopii avoin suhde. Niin yksinkertaista se on. Olen elämäni aikana kuitenkin ehtinyt panna useiden kymmenien miesten kanssa, joten ei ole enää tarvetta "nauttia" satunnaisista kumppaneista.
En ollut kateellinen kun vielä olin varattu. Sinkkuelämä on tuntunut ihan kivalta väliaikaisena elämäntapana, mutta nyt alan taas vähitellen tuntea kateutta parisuhteessa eläviä kohtaan. Se vain sopii minulle paljon paremmin. Seksihurjastelutkin ovat niin paljon kivempia ihmisen kanssa, jota rakastaa.
En siitä. Joskus tulee sellainen olo että olisi mukava huolehtia vain itsestään, ettei tarvitsisi miettiä omia tekemisiä suhteessa muihin perheenjäseniin, mutta tämä on tietysti vain ohimenevää. Otan kyllä ilon irti aina kun on sellainen harvinainen tilanne että lapsi ja mies ovat molemmat jossain reissussa yhtä aikaa, mutta nautin kyllä siitäkin kun tulevat takaisin :)
Kaipaan joskus sitä jännitystä, kun on joku uusi ihastus kuvioissa. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta, seksi on parempaa kuin se oli koskaan kenenkään random tyypin kanssa, joten sitä en kaipaa. Enkä oikeastaan yhtään mitään muutakaan oikeasti tapahtuvaa. En haluaisi tehdä mitään kenenkään toisen miehen kanssa, mutta haluaisin tietää kelpaanko edelleen muillekkin ja ihastuisiko joku minuun. Ja ne hetket kun puhelin piippaa ja mietit onko viesti ihastukseltasi. <3 Kaikki tuo tuntuu kuin edellisessä elämässä tapahtuneelta. :)
Kaipaan sitä metsästystä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkut saa panna ketä huvittaa (ainakin teoriassa) ja te ette. Oletteko kateellisia?
Minä olen sinkku, mutta en silti saa panna ketä huvittaa. Minne saan valittaa?
Eikö miehiin saisi soveltaa sellaista catch and release -metsästysmenetelmää?
9
En keksi yhtäkään syytä miksi varattujen pitäisi olla kateellisia sinkuille. Päin vastoin. T. Sinkku
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan joskus sitä jännitystä, kun on joku uusi ihastus kuvioissa. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta, seksi on parempaa kuin se oli koskaan kenenkään random tyypin kanssa, joten sitä en kaipaa. Enkä oikeastaan yhtään mitään muutakaan oikeasti tapahtuvaa. En haluaisi tehdä mitään kenenkään toisen miehen kanssa, mutta haluaisin tietää kelpaanko edelleen muillekkin ja ihastuisiko joku minuun. Ja ne hetket kun puhelin piippaa ja mietit onko viesti ihastukseltasi. <3 Kaikki tuo tuntuu kuin edellisessä elämässä tapahtuneelta. :)
Kaipaan sitä metsästystä.
Aika kultaa muistot. Olet ehkä unohtanut kaikki negatiiviset asiat ja pettymykset, joita tuohon metsästykseen kuuluu. Lisäksi vanhempana ja muuttuneena se metsästys voisi olla ihan erilaista kuin joskus ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinkku, mutta en silti saa panna ketä huvittaa. Minne saan valittaa?
Ei valitettavasti minnekään. Kuulut siihen valtavaan enemmistöön sinkuista, joiden on tyytyminen siihen mitä annetaan, jos annetaan.
Vierailija kirjoitti:
No välillä. Rakastan miestäni kyllä, mutta seksi on muuttunut tylsäksi. Välillä tekisi mieli kokeilla muita. Parisuhteessa olemista rakastan muuten kyllä.
Tuo on se syy, miksi en ehkä enää halua parisuhteeseen uudelleen. En halua olla naiselle itsestäänselvyys, jonka kanssa seksikin on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö nainen, että kaikkea ei voi saada?
Naimisissa on hyvä olla. Ei edes tarvitse miettiä mitään panemisia. Vaimon kanssa silloin tällöin sitäkin tulee tehtyä.
En sitten pätkääkään.