Mitä ajattelet, jos huomaat bussissa viereesi istuvalla miehellä tuhdin jöpötyksen?
Alkaako pelottaa vai kiihottaako kenties? Ajatteletko, että hänellä seisoo sinun takiasi?
Kommentit (35)
Onhan se hyvä että vehkeet toimii. Minä olisin ainakin nolo tommoisessa tilanteessa. Parempi jöpöttää kotona kuin kodin ulkopuolella
Mä en huomaisi mitään, koska bussissa en katsele ihmisten jalkovälejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä huomaisinko edes, harvoin tulee bussissa katsottua vieressä istuvan haaroihin. Jos nyt kuitenkin huomaisin, niin ei varmaan pelottaisi, koska bussissa on muitakin ihmisiä, eikä nyt kiihottaisikaan, koska pitäisin ko. tyyppiä niin outona :D Voihan se olla vahinkojöpötys, mutta silti. Ja outoa siitä tekee toki sosiaaliset ja kulttuuriset normit, joiden mukaan seksuaalisuus kuuluu yksityisen alueelle, ei julkiselle paikalle tuntemattomien nähtäväksi.
Mikä tämä "vahinkojöpötys" on?
Takaisin biologian tunnille
Miksi et vain selittänyt asiaa? Kovasti kiinnostaisi tietää "vahinkojöpötyksen" ja "tahallisen jöpötyksen" väliset erot. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä huomaisinko edes, harvoin tulee bussissa katsottua vieressä istuvan haaroihin. Jos nyt kuitenkin huomaisin, niin ei varmaan pelottaisi, koska bussissa on muitakin ihmisiä, eikä nyt kiihottaisikaan, koska pitäisin ko. tyyppiä niin outona :D Voihan se olla vahinkojöpötys, mutta silti. Ja outoa siitä tekee toki sosiaaliset ja kulttuuriset normit, joiden mukaan seksuaalisuus kuuluu yksityisen alueelle, ei julkiselle paikalle tuntemattomien nähtäväksi.
Mikä tämä "vahinkojöpötys" on?
Voisin arvata, että tarkoittaa tuolla tahatonta erektiota. Eli sitä, että alkaa seisomaan ilman mitään eroottista latausta. Juuri bussissa istuminen on niitä paikkoja missä alkaa joskus stondaamaan ilman mitään kiihottumista. Googlettamalla löydät todennäköisesti enemmän juttua ja ihmisten kokemuksia.
Mutta mitäs miltä tuntuisi nähdä mies masturboinassa junassa tai bussissa? Pahastuisitko? Pelästyisitkö? Vai pitäisitkö?
Minä olen siisti, kivan näköinen ja kaikin puolin kunnollinen mies lukuunottamatta tätä vinksahtanutta haluani jäädä kiinni masturboinnista.
En tahtoisi loukata tai pelästyttää ketään vaan löytää naisen tai miehen, joka mielellään seuraisi minua puuhissani.
Miespaljastelija kirjoitti:
Mutta mitäs miltä tuntuisi nähdä mies masturboinassa junassa tai bussissa? Pahastuisitko? Pelästyisitkö? Vai pitäisitkö?
Minä olen siisti, kivan näköinen ja kaikin puolin kunnollinen mies lukuunottamatta tätä vinksahtanutta haluani jäädä kiinni masturboinnista.
En tahtoisi loukata tai pelästyttää ketään vaan löytää naisen tai miehen, joka mielellään seuraisi minua puuhissani.
No jos esim. junan vaunussa on 30 hlöä, mitä luulet, että tapahtuisi?
Et ole ainut, kuin itse olisin kirjoittanut. :)
M35
Olisi kivaa katsoa. Ei koskea, vain katsoa. Suuri osa ihmisistä kuitenkaan ei pitäisi asiasta ja todennäköisyys sille, että kohtaamasi ihmiset eivät olisi pahastujia, on tosi matala. Ja toiseksi tuo on laitonta.
Pitäisi siis sopia bussitreffit sellaisen kanssa, joka tahtoo katsoa ja vallata yhdessä takapenkki.
Halukkaita? :)
Jos mies on komea, voisin tarjoutua purkamaan jöpötystä....
Ihanaa Leila!
Sovitaan bussitreffit ;)
Minulla on jöpöttänyt joskus, kun olen tullut junalla tai bussilla lenkiltä trikoot jalassa. Yleensä siinä alkaa seisoa, jos joku katsoo trikoitani.
Vierailija kirjoitti:
Suutun. Jo se nyt on h*vetti jos ei saa missään olla ilman että joku haluaa multa jotain. Töissä kaikki kinuaa jotain, kotona lapset ja niiden nukahdettua on mies vonkaamassa. Työmatkat bussissa on mun omaa aikaa, kuuntelen musiikkia ja rentoudun. Siihen sit joku läheisyydenkaipuinen änkeää kylkeen jöpöttämään ja läähättämään, tekisi mieli tempaista turpaan. Eri asia jos toinen vaikka kyyröttäisi jossain takapenkin nurkassa ja runkkaisi salaa mutta tulla nyt toisen viereen istumaan.
T. Suominainen ruuhkavuosissa
stressi pilla nykyajan parhaas iäs olevan naisen. toista oli 80 luomuluvulla, seksiä oli. eikä pääkipuja.
Lyön vahingossa 1200 -sivuisella kirjalla sen matalaksi mutta se on vahinko.