Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehu kätilöäsi

Vierailija
07.07.2008 |

Oliko sulla kiva kätilö synnytystä hoitamassa, olisi kiva kuulla (varsinkin pääkaupunkiseudulta..)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari, Kätilöopistolla.

Ei olisi parempaa kannustajaa voinut ensisynnyttäjä toivoa!

Vierailija
2/19 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NKL:lla, ihania molemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin kerralla ammattitaitoiset kätilöt,

-esikoisen kohdalla kätilö pyysi lääkärin paikalle, kun verenvuoto ei meinaannut lakata, pisteet siitä

-kuopuksen vauhdikkaassa synnytyksessä iloinen ja tsemppaava kätilö jäi mieleen :)

Vierailija
4/19 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvissa myös joku toinen, jonka nimeä en tiedä, mutta kommentti pitkäksi venyneen ponnistuksen jälkeen särähti korvaan: "Jos tämä tuntui pahalta, niin odotapas kun huomenna pitää mennä vessaan!"

Vierailija
5/19 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihminen :).

Vierailija
6/19 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli tosi kiva, lisäksi sillä oli mukava kätilöharjoittelija. Toinen kätilö oli ihan ok, ei jäänyt mitään mielikuvaa. Kolmas kätilö kerkesi lähinnä saattamaan mua leikkaussaliin. Mutta koko päivän aamuvarhaisesta iltamyöhään seuraamassa oli ihan nuori kandipoika, todella mukava. Se oli myös leikkauksessa mukana, ja kävi tervehtimässä mua heräämössäkin:-9. Olin sen ensimmäinen synnytys, se naureskeli että toivottavasti seuraavat on hiukan helpompia:-)

Vierailija
7/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyslääkäri oli tosi hyvä ja mukava 5/06

Vierailija
8/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mielikuvaa kätilöstä. Se kai ehti vaihtua pari kertaa kun synnytys kesti niin kauan. Oli paljon ihmisiä, enkä edes tiedä kuka niistä oli kätilö...

Vierailija
9/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla kiva kätilö synnytystä hoitamassa, olisi kiva kuulla (varsinkin pääkaupunkiseudulta..)

Vierailija
10/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kätilöitä aina vaan haukutaan?

Vierailija
11/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki 3 olleet tosi hyviä KHKS, tosin aina menty juoksujalkaa ponnistamaan ;) Joten siinä 5 minuutin aikana eivät ole kätilöt kerenneet muuta kuin kehumaan, että tää on tosi helppo synnytys.

Vierailija
12/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin siinä vaiheessa, kun piti ruveta ponnistamaan. Montaa minuuttia ei kestänyt, mutta jos olisi ollut yhtään huonompi ammattitaito, huonosti olisi voinut käydä. Poika reilu 5kiloa, meinasi nimittäin jäädä hartioista kiinni..

Vierailija
13/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla töykeä ja ammattitaidoton kätilö Jorvissa. En tiedä mihin menisi synnyttämään kolmatta... Ei ole mitään kehuttavaa.

Vierailija
14/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kätilöitä ovat ainakin Pirkko ja Ritva..heidän ansiostaan ehkä uskallan mennä toisenkin kerran! Ovat oikealla alalla!

Vierailija
15/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas, sanavalmis, ohjeisti, kannusti ja otti tilanteen haltuunsa

Vierailija
16/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ehti olla synnytyksessä 4 eri kätilöä ja yks kandi oli kaikki todella ammattitaitoisia avuliaita ja ihania :) jäi kyllä tosi hyvä mieli synnytyksestä vaikka kestikin pitkään ja oli ensimmäinen :)

Naistenklinikalle suuret kiitokset :)

Vierailija
17/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aivan ihana ja kannustava.

Vierailija
18/19 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvissa kaikki olen synnyttänyt:

Riitta, Sirpa ja Päivi.

Kaikki oikein mukavia ja ammatiilaisia

Vierailija
19/19 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka matkassa oli vähän mutkiakin.

Olin itse sen verran muissa maailmoissa etten muista yhtään minkälainen synnytyksessä mukana ollut kätilö oli (tai niitä taisi olla kaksinkin kappalein), mutta ainakin ne ihmiset olivat mukavia joita siellä osastolla sitten synnytyksestä toipuessani pyöri.

Ei valittamista.