Vierailija

Ostimme äskettäin miehen kanssa 750 000 euroa maksavan uuden asunnon. Kun tuttavamme kuuli hinnan, jonka asunnosta maksoimme, hän haukkui meidät idiooteiksi, kun maksoimme noin paljon omasta asunnosta. Kyseessä on kerrostalo-osake ja uusi asunto. Olemme todella tyytyväisiä asuntoomme ja meidänhän se on, joten tuttavan ilkeily ei pitäisi vaikuttaa, mutta nyt mietityttää, että onko tämä nyt niin epätavallista?

• ylös 12
  • alas 47

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Onhan tuo aika tyyris uudeksikin kerrostaloasunnoksi.

Toivottavasti hyvältä paikalta, isokokoinen ja esteetön näkymä.

• ylös 68
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En mä nyt tollaista velkataakkaa ottaisi. Eihän tota edes koskaan omaksi saa maksettua.

• ylös 38
  • alas 20
Vierailija

Me ostettiin Helsingistä 300 tuhannen rivitalo, pari ensimmäistä vuotta sukulaiset aina kommentoi, että samalla rahalla saisi täältä maalta komeen omakotitalon. 

• ylös 71
  • alas 0
Vierailija

Älkää nyt ainakaan sille valittako sitten kun siellä onkin joku veemäinen kolisteleva naapuri eikä olekaan kivaa

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

No onkos tuttavasi yhtä rikas kuin te?

Itse voin vain haaveilla tuollaisilla hinnoilla hankituista asunnoista, mutta kivat teille.  Kuten itsekin sanoit, olette siihen tyytyväisiä ja iloisia, sehän se jutun pointti on. Harmi tietenkin kuunnella ihmisiltä negatiivisia kommentteja, jos on onnellinen jostakin asiasta.

• ylös 42
  • alas 0
Vierailija

Juu kyllä toi on epätavallista.
Tosin mä luulen että ei teillä mitään ton hintaista asuntoa edes ole?

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

No onhan tuo nyt epätavallisen kallis asunto, hyyyvin harvalla on tuollaiseen varaa. Mutta ystäväsi on kuitenkin aika moukka ja luultavasti kateellinen.

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

Helposti maksaa tuon verran ihan uusi iso perheasunto vaikkapa Helsingin keskustassa. Hyvä jos on rahaa ostaa.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Tuskin on provo, kyllä täällä perhekokoiset (n. 100m2) asunnot maksavat tuon verran. Ainakin Hgin keskustassa.

Meidän taloyhtiössä naapuri pyysi juurikin 780 000 € 110 m2 kämpästään. Ja vielä tuli putkiremppakulut päälle. Plus pitää tehdä pintaremonttia, koska on niin kulunut asunto. Joku senkin osti.

• ylös 40
  • alas 1
Vierailija

Jos mulla ois laittaa kämppään tuon verran en taatusti laittaisi rahaa suomalaiseen asuntoon...

Vierailija

Me ostettiin kanssa uusi kerrostaloasunto merinäköalalla reilulla 400000 eurolla. Vieläkin epävarma olo että oliko oikea ratkaisu kun jostain lähiöstä olisi saanut samankokoisen vanhan asunnon puoleen hintaan. Mies on varmempi että ratkaisu oli oikea.

Nyt odotellaan talon valmistumista ja muuttoa.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Miksi kerrot asunnon hinnan muille? Eikö riitä että he ihailevat itse asuntoa, pitääkö sitä hintaakin ihailla? Ei ole sinulta kovin tyylikästä.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin Helsingistä 300 tuhannen rivitalo, pari ensimmäistä vuotta sukulaiset aina kommentoi, että samalla rahalla saisi täältä maalta komeen omakotitalon. 

Haha, ihan sama meilläkin! Ostimme keskustasta asunnon ja aika moni on kommentoinut, miten komiasti tällä hinnalla asuisi maalla tai lähiössä. Että ihan hulluja ollaan.

Mutta kun me emme halua asua siellä, se on se pointti. Minä nautin wanhasta tunnelmasta kivitalossa ja siitä, että kaikki on kävelymatkan päässä eikä tarvitse jutella joutavia aidan takana kyyläävän naapurin kanssa tai tehdä pihahommia.

• ylös 36
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat