Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon hinta 750 000 euroa - tuttava haukkui meitä idiooteiksi

Vierailija
03.05.2017 |

Ostimme äskettäin miehen kanssa 750 000 euroa maksavan uuden asunnon. Kun tuttavamme kuuli hinnan, jonka asunnosta maksoimme, hän haukkui meidät idiooteiksi, kun maksoimme noin paljon omasta asunnosta. Kyseessä on kerrostalo-osake ja uusi asunto. Olemme todella tyytyväisiä asuntoomme ja meidänhän se on, joten tuttavan ilkeily ei pitäisi vaikuttaa, mutta nyt mietityttää, että onko tämä nyt niin epätavallista?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuha on varaani mikäs siinä.

Vierailija
2/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika tyyris uudeksikin kerrostaloasunnoksi.

Toivottavasti hyvältä paikalta, isokokoinen ja esteetön näkymä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa köyhäilyä. Kyllä minun asuntoni maksoi 760 001 euroa.

Vierailija
4/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tollaista velkataakkaa ottaisi. Eihän tota edes koskaan omaksi saa maksettua.

Vierailija
5/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin Helsingistä 300 tuhannen rivitalo, pari ensimmäistä vuotta sukulaiset aina kommentoi, että samalla rahalla saisi täältä maalta komeen omakotitalon. 

Vierailija
6/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ainakaan sille valittako sitten kun siellä onkin joku veemäinen kolisteleva naapuri eikä olekaan kivaa

Vierailija
7/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän provo taas.

Vierailija
8/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkos tuttavasi yhtä rikas kuin te?

Itse voin vain haaveilla tuollaisilla hinnoilla hankituista asunnoista, mutta kivat teille.  Kuten itsekin sanoit, olette siihen tyytyväisiä ja iloisia, sehän se jutun pointti on. Harmi tietenkin kuunnella ihmisiltä negatiivisia kommentteja, jos on onnellinen jostakin asiasta.

Vierailija
9/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä toi on epätavallista.

Tosin mä luulen että ei teillä mitään ton hintaista asuntoa edes ole?

Vierailija
10/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

750000 € ja lähin naapuri 20 cm päässä? Hyvät kaupat, epäilemättä! :D

Vierailija
11/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tuloilla ja minkälainen laina? Mietitään just samanhintaista uutta kotia.

Vierailija
12/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt epätavallisen kallis asunto, hyyyvin harvalla on tuollaiseen varaa. Mutta ystäväsi on kuitenkin aika moukka ja luultavasti kateellinen.

Vierailija
13/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti maksaa tuon verran ihan uusi iso perheasunto vaikkapa Helsingin keskustassa. Hyvä jos on rahaa ostaa.

Vierailija
14/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuha on varaani mikäs siinä.

Ei vaan kuha on kuha, ei varaani.

Vierailija
15/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on provo, kyllä täällä perhekokoiset (n. 100m2) asunnot maksavat tuon verran. Ainakin Hgin keskustassa.

Meidän taloyhtiössä naapuri pyysi juurikin 780 000 € 110 m2 kämpästään. Ja vielä tuli putkiremppakulut päälle. Plus pitää tehdä pintaremonttia, koska on niin kulunut asunto. Joku senkin osti.

Vierailija
16/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois laittaa kämppään tuon verran en taatusti laittaisi rahaa suomalaiseen asuntoon...

Vierailija
17/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teillä on yhtiövastike?

Vierailija
18/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin kanssa uusi kerrostaloasunto merinäköalalla reilulla 400000 eurolla. Vieläkin epävarma olo että oliko oikea ratkaisu kun jostain lähiöstä olisi saanut samankokoisen vanhan asunnon puoleen hintaan. Mies on varmempi että ratkaisu oli oikea.

Nyt odotellaan talon valmistumista ja muuttoa.

Vierailija
19/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot asunnon hinnan muille? Eikö riitä että he ihailevat itse asuntoa, pitääkö sitä hintaakin ihailla? Ei ole sinulta kovin tyylikästä.

Vierailija
20/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin Helsingistä 300 tuhannen rivitalo, pari ensimmäistä vuotta sukulaiset aina kommentoi, että samalla rahalla saisi täältä maalta komeen omakotitalon. 

Haha, ihan sama meilläkin! Ostimme keskustasta asunnon ja aika moni on kommentoinut, miten komiasti tällä hinnalla asuisi maalla tai lähiössä. Että ihan hulluja ollaan.

Mutta kun me emme halua asua siellä, se on se pointti. Minä nautin wanhasta tunnelmasta kivitalossa ja siitä, että kaikki on kävelymatkan päässä eikä tarvitse jutella joutavia aidan takana kyyläävän naapurin kanssa tai tehdä pihahommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi