miehenä ongelma kun salilla vieraan naisen kanssa
tapahtui työpaikan salilla. moikat tai vastaava aluksi ei mitään muuta juteltu. minä tuskin suurta poikkeamaa viriilistä miehestä tein kun yritin salikissan muotoja tiirailla. peräsintä eniten. koko vartaloa...kasvoja ja kiharoitakin. vtuttaa kun halut syttyy heti kun näkee tuollaisen naisen ja tietää kuitenk että se on tullut VAIN treenaamaan ja on varattu. toisaalta olisin voinut heti sanoa että kinkkuja oot kyllä treenannut ja muutenki olet aktiivinen nainen, saanko antaa halin. jatketaan sitten treenejä!
Kommentit (4)
miksikö olen tälläinen -en tiedä kirjoitti:
tapahtui työpaikan salilla. moikat tai vastaava aluksi ei mitään muuta juteltu. minä tuskin suurta poikkeamaa viriilistä miehestä tein kun yritin salikissan muotoja tiirailla. peräsintä eniten. koko vartaloa...kasvoja ja kiharoitakin. vtuttaa kun halut syttyy heti kun näkee tuollaisen naisen ja tietää kuitenk että se on tullut VAIN treenaamaan ja on varattu. toisaalta olisin voinut heti sanoa että kinkkuja oot kyllä treenannut ja muutenki olet aktiivinen nainen, saanko antaa halin. jatketaan sitten treenejä!
Tajusiko joku tätä??
Vierailija kirjoitti:
miksikö olen tälläinen -en tiedä kirjoitti:
Tajusiko joku tätä??
Ihan hyvin. Sinäkö et?
Ihminen kohtaa sattumalta ihanan vastakkaisen sp edustajan kuntosallilla, työkaverin, kiihottuu ja sitten ketuttaa, kun toista ei voi saada (varattu). Fiksuna ei tee aloitetta, vaikka mielessä tietysti käykin.
Paljon alapeukkuja: olisi varmaan saanut positiivisemman vastaanoton ketjussa "kiihottava kokemus".
Yök. Tämän takia miesten pitäisi pysyä poissa saleilta.