Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon 200-800 kalorilla voi laihtua?

Vierailija
03.05.2017 |

Jos olen 46.7kg 159cm? Syön vasta toista päivää näin. Eilen meni 255 kcal ja tänään n. 700 kcal. En liiku lähes yhtään ja olen muutenkin tosi paljon vain paikallani. Jos jatkan näin 2-4 vk kuinka paljon voin pudottaa suurinpiirtein painoa? Vai onko kaikki paino nestettä joka lähtee? Ehtiikö noin lyhyessä ajassa tippumaan yhtään rasvaa/lihasta joka sitten pysyisi ainakin hetken pois?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokeilepa vetää kuukausi noin 300 kcalilla ja seuraavat pari kuukautta 400 ja 500 kcalilla, ettei paino räjähdä heti takaisin, ja katso, mitä tapahtuu. Miksi täällä pyörii niin paljon syömishäiriöisiä? Ja vielä sellaisia, joilla on vissiin aivotoimintakin jo kärsinyt syömättömyyden takia.

Kysyin teiltä mitä tapahtuu. Ja kuten aloitusviestissä sanoin olen syönyt vasta 2pv näin. En usko että aivotoiminta on hirveästi ehtinyt kärsiä kiitos vain.

Eli olet ihan muuten vain hölmö ja ignorantti? No ei saisi olla ilkeä sairaille ihmisille, mutta ärsyttää silti tuollainen typeryys.

En ihmettele että suomessa ylipainoisten määrä vain kasvaa jos kaikki alle 2000 kalorilla elävät ovat sairaita :'D

Ja tässä taas yksi esimerkki tyhmyydestä. Laitat sanoja toisen suuhun ja teet ihan virheellisiä johtopäätöksiä.

Vierailija
22/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ihan ensiksi selvää, kuinka paljon kilokaloreita perusaineenvaihduntasi tarvitsee. Voin vinkata, että jokaisen elävän ihmisen koomakulutus on yli tuon mitä sinä syöt. Ihan oikeasti, sen alle ei pidä mennä, tai elimistösi tulee pettämään ja sinä sairastut vakavasti, ehkä peruuttamattomasti.

Laskin sen muutamasta paikasta ja se oli 1200-1300 kcal. Ja painon pudottamiseen tarvii 500-1000 kcal vajeen päivässä.

Ei ei ei eiei !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuo 1200-1300 kcal on se ehdoton minimi, mitä sinun elintoimistosi tarvitsevat joka ikinen päivä. Sen alle et saa mennä. Jos olisit koomassa, niin elimistösi tarvitsisi tuon verran energiaa.

Sittenhän mä en laihtuisi yhtään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et yhtään. 2-4vk tuolla menolla saat jossain kohtaa ahmimiskohtauksen, jota et voi lopettaa, koska elimistösi tarvitsee rakennusaineita.

Eli tulet suurella todennäköisyydellä läskimmäksi kuin nyt.

En usko että tulee. Motivaatio on kuitenki niin suuri. 

Kaikillahan on motivaatiota aluksi. Miten sitten kun olet nälissään, kiireessä ja stressaantuneena? Valmistujaisiinko muuten laihdutat?

Vierailija
24/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se testattiin Saksassa 40-luvulla. Etsi youtubesta videoita keskityleireistä.

Vierailija
25/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et yhtään. 2-4vk tuolla menolla saat jossain kohtaa ahmimiskohtauksen, jota et voi lopettaa, koska elimistösi tarvitsee rakennusaineita.

Eli tulet suurella todennäköisyydellä läskimmäksi kuin nyt.

En usko että tulee. Motivaatio on kuitenki niin suuri. 

Kaikillahan on motivaatiota aluksi. Miten sitten kun olet nälissään, kiireessä ja stressaantuneena? Valmistujaisiinko muuten laihdutat?

Olen nyt jo "nälissäni" (siis söin äsken tuohon 700 kcal asti joten enää ei oo nälkä) ja oon jo kiireessä ja stressaantunut. Kuitenki vaan oon täällä :D Pitäiskö ryhdistäytyä ja mennä tekemään niitä koulujuttuja. En vielä valmistujaisiin laihduta D: 

Vierailija
26/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se testattiin Saksassa 40-luvulla. Etsi youtubesta videoita keskityleireistä.

No haha

Vierailija
27/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ihan ensiksi selvää, kuinka paljon kilokaloreita perusaineenvaihduntasi tarvitsee. Voin vinkata, että jokaisen elävän ihmisen koomakulutus on yli tuon mitä sinä syöt. Ihan oikeasti, sen alle ei pidä mennä, tai elimistösi tulee pettämään ja sinä sairastut vakavasti, ehkä peruuttamattomasti.

Laskin sen muutamasta paikasta ja se oli 1200-1300 kcal. Ja painon pudottamiseen tarvii 500-1000 kcal vajeen päivässä.

Tuo 1200-1300 kcal on se ehdoton minimi, mitä sinun elintoimistosi tarvitsevat joka ikinen päivä. Sen alle et saa mennä. Jos olisit koomassa, niin elimistösi tarvitsisi tuon verran energiaa.

Voi elämä...

Vierailija
28/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon nestettä. Syö vähintään 1200 kaloria päivittäin. Ala urheilla päivittäin, käy aluksi vaikka reippaalla kävelylenkillä. Syö mahdollisimman paljon hedelmiä, kasviksia ja marjoja.

Paino alkaa tippumaan ja elimistö voi hyvin.

Vierailija
29/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta pitäisit nykyisen painosi, tarvitsisit varmaankin sellaiset 1500 kcal per päivä. Eli jos tähtäät koomakulutuksen ja tuon 1500 kcal väliin, niin olis varmaan parempi kuin nykyinen taktiikkasi.

Vierailija
30/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solut eivät uusiudu normaalisti energiavajeessa altistat itsesi muun muassa syövälle, dementialle, altzaimerille. Paino ei tipu vaan elimistö alkaa hidastua ja esimerkiksi lämmönsäätely hidastuu.

Vierailija
31/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen painosta niin noin 1kg kuukaudessa

Vierailija
32/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty kuukautta jatkamaan milllään parinsadan päivittäiskalorimäärällä. Tuskin pysyt edes elossa, saatikka, että jaksaisit tehdä jotakin. Onko hauskaa olla koko ajan väsynyt, kylmissään, tokkurainen, poissaoleva, hiukset lähtevät päästä ja mitä vielä.

Jos haluat kesäksi kiinteytyä niin jätä herkut pois, syö monipuolisesti ja aloita lenkkeily ja lihashuolto. Nyt on sitä paitsi muodissa lihaksikas kroppa, ei mikään nälkäkurki.

Vierailija
33/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Solut eivät uusiudu normaalisti energiavajeessa altistat itsesi muun muassa syövälle, dementialle, altzaimerille. Paino ei tipu vaan elimistö alkaa hidastua ja esimerkiksi lämmönsäätely hidastuu.

"Paino ei tipu" Oletko nyt aivan varma?

Vierailija
34/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo paljon nestettä. Syö vähintään 1200 kaloria päivittäin. Ala urheilla päivittäin, käy aluksi vaikka reippaalla kävelylenkillä. Syö mahdollisimman paljon hedelmiä, kasviksia ja marjoja.

Paino alkaa tippumaan ja elimistö voi hyvin.

Tuskin voi kovin hyvin ottaen huomioon, että ap on pian alipainoinen, jos vielä laihtuu.

Vierailija
35/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.abc-diet.com/2012/01/share-your-abc-diet-results-with-us/#co…

Tuolta voit lukea kokemuksia vastaavasta dieetistä.

Vierailija
36/42 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet

Vierailija
37/42 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen! huusi Pii-Paa ja kuoli myöhemmin.

Vierailija
38/42 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kcal = kilokalori. Ymmärrätkö, mikä ero on metrillä ja kilometrillä?

Vierailija
39/42 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jouduin suolistoo-ongelmien vuoksi olemaan pienillä kaloreilla vajaan viikon ja ensimmäinen näkyvä ongelma oli hiusten lähteminen. 

Vierailija
40/42 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen 46.7kg 159cm? Syön vasta toista päivää näin. Eilen meni 255 kcal ja tänään n. 700 kcal. En liiku lähes yhtään ja olen muutenkin tosi paljon vain paikallani. Jos jatkan näin 2-4 vk kuinka paljon voin pudottaa suurinpiirtein painoa? Vai onko kaikki paino nestettä joka lähtee? Ehtiikö noin lyhyessä ajassa tippumaan yhtään rasvaa/lihasta joka sitten pysyisi ainakin hetken pois?

Kyllä sä varmaan saat lihaksia tippumaan, mutta sitten olet kyllä surkeannäköinen ja surkeassa kunnossa, ja jossain vaiheessa kun tuota jatkat päädyt muiden syötettäväksi, puettavaksi ja kylvetettäväksi, kun et jaksa enää pysyä edes pystyssä. Siihen nimittäin tarvitaan lihaksia ja kalorit on lihasten ruokaa. Mutta aika pian toi dieetti tulee päätymään, koska jo toisena päivänä söit kaksikertaisesti ensimmäisen päivän kalorit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme