Vierailija
  • ylös 1
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

En tajua, miksi juuri postia pääsee jakamaan kuka tahansa narkkari. Kyllä, tunnistan narkkarin päällepäin koska oma isoveljeni on narkkari, samoin hänen ystäväpiirinsä. Olen monesti ihmetellyt, miten näitä epäluotettavia hönöjä päästetään noin äärimmäisen luottamukselliseen tehtävään. Postin rekry voisi vähän avatan tätä hommaa.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Meillä oli lapsena sellainen"sanomalehtikerho" jossa otettiin kerrostalojen postiluukuista sanomalehdet ja heitettiin ne ikkunasta. Käytimme siihen jopa tunteja päivässä.

• ylös 1
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niinpä niin! Ja minä olen monen monta kertaa hakenut postillekin töihin, enkä edes haastatteluun ole päässyt. Sukulaiseni, narkkari, pääsi heti. Olisin reipas, nopea ja oppisin varmasti työn nopeasti.

Olen katkera.

Vierailija

Ei oo eka kerta. Eikä takuulla vika. Meilläkin on välillä koko rapun postit pinossa ala-aulassa, kiva miettiä mitä sieltä on kadonnut ennen iltaa kun tuun kotiin.

Ilmeisesti hankala löytää hyvää henkilökuntaa joka pysyisi töissä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi juuri postia pääsee jakamaan kuka tahansa narkkari. Kyllä, tunnistan narkkarin päällepäin koska oma isoveljeni on narkkari, samoin hänen ystäväpiirinsä. Olen monesti ihmetellyt, miten näitä epäluotettavia hönöjä päästetään noin äärimmäisen luottamukselliseen tehtävään. Postin rekry voisi vähän avatan tätä hommaa.
Narkkarit haluaa postiin duuniin, koska silloin voivat tilata huumeita omalla jakelualueella muiden osoitteisiin. Ottaa sitten ne huumepaketit välistä jos tulee läpi. Jos jää tulliin, niin vaihtaa toiseen osoitteeseen mihin tilaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkarit haluaa postiin duuniin, koska silloin voivat tilata huumeita omalla jakelualueella muiden osoitteisiin. Ottaa sitten ne huumepaketit välistä jos tulee läpi. Jos jää tulliin, niin vaihtaa toiseen osoitteeseen mihin tilaa.
 Tämä kuulostaa juuri sellaiselta mitä narkkarit voisivat tehdä. Tiedän, miten he osaavat kieroilla ja huijata ihmisiä ja yrityksiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.