Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA 2017

Vierailija
03.05.2017 |

Onko täällä ketään, joka olisi ollut kokeessa? Aika loppui kesken ja soveltavat osiot hieman hankalia. Laskeekohan pisterajat?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 138p ja helsinkiin lo :) luin n. 5h päivässä ja kävin valmennuskurssin, haen kolmatta vuotta. Koe oli kyllä älyttömän haastava ja se näkyy pisterajoissa (Helsingin lon raja nyt 108,5, viime vuonna 123).

Vierailija
22/29 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle 119 pojoa, Tampereelle lo sekä lto soveltuvuuskokeisiin menossa. Mä olin ihan varma sillä paniikin määrällä pääsykokeessa että saan hikisesti jonkun 50 pistettä kasaan, vaikka itse aineisto oli kyllä hallussa melkein täydellisesti, soveltaminen ja uusien tekstien luku ja niiden yhdistely aineistoon tuotti äärimmäistä tuskaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mitään toivoa päästä Turun yleiseen kasvatustieteeseen 115p??

Vierailija
24/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
25/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä meni soveltuvuuskokeet?

Vierailija
26/29 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi ainakin hyvä fiilis soveltuvuuksista. Oulun okl haastattelijat oli vähän jäykempiä. Osaamisnäytteestä kyseli aika paljon ja vain tosi peruskyssäreitä, ei mitään edes uudesta opsista.

Oulun erkka haastattelijat oli tosi mukavia ja rentoja! Kyselivät myös haastavampia kysymyksiä mut olivat tosi tsemppaavia :) Saa nähdä miten käy! Melkein 500 haki ja 70 pääs soveltuvuuksiin, joten oon tyytyväinen, et päässy jo tänne asti. Vaan 20 pääsee sisään, niin kyllä saa jännittää, kun taso on kova!

Vierailija
27/29 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestaan en osaa yhtään sanoa, miten haastattelut meni Helsingissä omalta osaltani. Ryhmätilanne oli mukava, kaikki pääsivät tasapuolisesti ääneen, mutta yksilöhaastattelusta vaikea sanoa, menikö hyvin vai huonosti. Haastattelijoita oli vaikea lukea, olivat koko ajan hyvin neutraaleja ja ainakin mua kuumottivat melko haastavilla kysymyksillä, joihin en ollut osannut varautua. Saa nähdä.

Vierailija
28/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Helsingissä soveltuvuuskokeissa. En yhtään osaa sanoa miten meni... 

Vierailija
29/29 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on tulleet tulokset Helsinkiin edellisinä vuosina? En jaksa enää odottaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi