Erilaiset rytmit parisuhteessa
Onko täällä muita joiden puoliso elää eri vuorokausirytmissä? Meillä on niin, että mies tekee ilta- ja yöpainotteista työtä ja minä taas opiskelen ammattiin jossa tulen tekemään päivätyötä arkisin. Käyn tälläkin hetkellä töissä joten menen useimmiten nukkumaan ennen puoltayötä, kun taas mieheni on luontaisesti yökukkuja ja useimmiten valvoo aina vähintään kahteen. On myös usein yöhön asti ulkona, koska ei kykene rauhoittumaan kotiin nukkumaan ajoissa. Ei myöskään pysty nukahtamaan ilman että katsoo tietokoneelta jotain sarjaa, ja nukahtaakin sitten valtaosan ajasta sohvalle tietokoneensa ääreen. Näin on siis ollut melkolailla siitä asti kun muutimme yhteen. Olen myös itse viikonloppuisin vapaalla ja mies useimmiten töissä.
Tunnen usein itseni tosi yksinäiseksi tässä suhteessa ja tämän takia olen paljon miettinytkin suhteen toimivuutta. Rakastan häntä kuitenkin ja tuntuu vaikealta ajatella eroa. Kiinnostaisi kuulla miten muilla tämänkaltaisissa tilanteissa yhteiselo sujuu...
Yhteiselo sujuu ihan hyvin. Yhteistä aikaa vietetään silloin kun siihen molemmille on aikaa.