Mielestäsi turhin/tarpeettomin kodinkone tai muu laite?
Munankeitin on aina herättänyt itsessäni ihmetystä.
Samoin riisinkeitin. On varmasti näppärä, jos isommalle porukalle tulee kokkailtua ja haluaa "hifistellä". Kahden hengen taloudessa oli aika turha ja vie tuhottomasti tilaa pienessä keittiössä (saatiin sellainen lahjaksi, mutta lähti eteenpäin). Ei sitä riisiä edes kovin usein tule syötyä :D
Sellainen digivalokuva kehys, jossa saa kuvat vaihtumaan tiettyyn tahtiin. Olisi muuten ihan kiva, mutta virtajohto häiritsee ja pitäisi löytää erityinen paikka pistorasian läheisyydestä. Eli ei kovinkaan esteettistä silmää miellyttävä.
Kommentit (6)
Mulla on yhden hengen taloudessa munankeitin! Loistava kapine kerrassaan. Kun ensimmäinen, aikanaan häälahjaksi saatu, n. 20 v jälkeen meni rikki, ostimme heti uuden, joka minulla on edelleen. Munat eivät mene koskaan keitettäessä rikki, ja jos laitteensa ominaisuudet tuntee, saa joka kerta juuri sellaisen munan kuin haluaa. Turhaan mollaatte munankeitintä!
Vierailija kirjoitti:
Tee veden kiehutin
Et varmaan ole koskaan käyttänyt tee veden kiehutinta?
(en tosin minäkään, mutta vedenkeitintä kyllä ja se on ihan näppärä)
Järkevämpää olisi listata vaikka viisi hyödyllisintä keittiökapinetta. Minäpä aloitan.
Teräskattila
Valurautapannu
Kokkiveitsi
Lasta
Vispilä
En ole minäkään koskaan tee veden kiehuttimesta kuullut, mutta vedenkeitin on ollut ahkerassa käytössä ;D
Munat olen onnistunut keittämään ajastimen avulla juuri halutunlaisiksi ja harvoin rikkoutuvat kattilassakaan. Mutta vaikka itse sitä en koekaan lainkaan tarpeelliseksi, niin mikäs siinä jos toimii ja on jollekin toiselle käytännöllinen.
Ap.
Tee veden kiehutin